Toon posts:

[BC3] Hostingbedrijf onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dit keer niet dat er een server plat ligt, maar een ander leuk probleem.

Ik heb mijn domein (www.mcdogs.nl) nu al een tijdje gehost bij Beijen hier in Nieuw Vennep. Geen problemen mee gehad, alleen is het bedrijf een beetje lastig te bereiken de laatste tijd (lees NIET). Probleem is nu dat de MySQL server (waar ik root ben >:)) plat ligt en die gast TOTAAL NIET TE BEREIKEN is. Het opgegeven telefoonnummer op de site is zelfs buiten gebruik (krijg je zo''n leuk tringeltje :().

Nu heb ik natuurlijk al geprobeerd mysql zelf opnieuw op te starten, maar hij valt over de error-file, waar ik geen rechten op heb. Iemand ideeen hoe deze server weer draaiende te krijgen??, want om nu te gaan wachten totdat de hele server down gaat en weer up ......

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 21:07 schreef FizzGig het volgende:
Probleem is nu dat de MySQL server (waar ik root ben >:)) plat ligt en die gast TOTAAL NIET TE BEREIKEN is.

Nu heb ik natuurlijk al geprobeerd mysql zelf opnieuw op te starten, maar hij valt over de error-file, waar ik geen rechten op heb. Iemand ideeen hoe deze server weer draaiende te krijgen??, want om nu te gaan wachten totdat de hele server down gaat en weer up ......
Ga gewoon naar het bedrijf toe en ga er zeuren. Verder heb je als je root rechten hebt toegang tot elk bestand, of te wel je bent geen root. Of je weet niet hoe het werkt....

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 april 2001 21:10 schreef Rats het volgende:

[..]

Ga gewoon naar het bedrijf toe en ga er zeuren. Verder heb je als je root rechten hebt toegang tot elk bestand, of te wel je bent geen root. Of je weet niet hoe het werkt....
root van MySQL is dus iets anders dan root van de hele server. MySQL draait zelf als user mysql. Die gast is dus gewoon vergeten om zijn wachtwoord te setten voor dat account. Dom van hem.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Men neme een knuppel, men loopt naar het bedrijf toe en men slaat de man op zijne hoofd.....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

waarom blijf je bij zo''n bedrifj dan, ik bedoel, dat is wel heeeel erg nalatig, en als ene ebdrijf obnbereikbaar is nou, leuk, nu is het mysql, strax hele server....

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 april 2001 21:15 schreef Mazone het volgende:
Men neme een knuppel, men loopt naar het bedrijf toe en men slaat de man op zijne hoofd.....
LOL, kan ik wel doen, hij woont max. een kilometer hier vandaan :)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 11:28

jep

Op dinsdag 24 april 2001 21:15 schreef Mazone het volgende:
*pok*

• BC3 Victim
*auw*

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik voel hier Webgeneral weer bovenborrelen. Is Tom Dings weer eens aan het opnieuw beginnen ofzo??

• BC3 Victim
as a newbie.....kan iemand me bijpraten over webgeneral?

Verwijderd

Okay ff heel kort; bij webgeneral ging alles mis wat er mis kon gaan...

Oorzaak: die zak van een Tom Dings (eigenaar) :r

Kijk hier voor meer info: gathering.tweakers.net/search.php (zoek ff op webgeneral

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 21:33 schreef Mazone het volgende:
as a newbie.....kan iemand me bijpraten over webgeneral?
webgeneral was/is oplichter,
zie www.webhosters.nl bij perosonlijke ervaringen...

komt iig hier opneer dat ie wel geld ontving maar nix ervoor terug deed behalve dan mooie praatjes.

• BC3 Victim
aha......ik zou de knuppel maar alvast oppakken als ie toch maar 1 km ver woont

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 21:53 schreef Kertje het volgende:

[..]

webgeneral was/is oplichter,
zie www.webhosters.nl bij perosonlijke ervaringen...

komt iig hier opneer dat ie wel geld ontving maar nix ervoor terug deed behalve dan mooie praatjes.
Webhosters heeft die site uit de database gehaalt, jammer want het ging er soms heftig aan toe :7

• BC3 Victim
ken je het spreekwoord... niets dan goeds over de doden ......als webhosters em uit de db haalt dan is ie dus echt helemaal dood

Verwijderd

Stay ontopic plz *D

Verwijderd

Topicstarter
Hij leeft weer en is bezig met al mijn wensen. Hij heeft beloofd zijn leven te beteren en iets meer bereikbaar te zijn. :)

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 20:21 schreef FizzGig het volgende:
Hij leeft weer en is bezig met al mijn wensen. Hij heeft beloofd zijn leven te beteren en iets meer bereikbaar te zijn. :)
Heb je hem ook verteld dat je sql-root bent?

Verwijderd

:P

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 21:18 schreef pimderks het volgende:
:P
owjee.. pim hoort ''root'' en begint te kwijlen ;)

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op donderdag 26 april 2001 01:29 schreef sproggle het volgende:

[..]

owjee.. pim hoort ''root'' en begint te kwijlen ;)
Of hij heeft zin in peperkoek :)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 01:35 schreef Peerke het volgende:

[..]

Of hij heeft zin in peperkoek :)
zow nieuwe hobby peer? linken naar topics waar ik ooit in heb gereplyed? Agja, het houd je van de straat :+
Pagina: 1