De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
maar volgens mij is die lijst er niet..
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
host -l nl > allesites.list &Op dinsdag 24 april 2001 12:38 schreef blablablabla het volgende:
installeer linux op je pc, bel in met je 14k4 modem, en typ in:
host -l nl
No problem, toch?
Verwijderd
Je moet het wel vanaf een server doen (20 seconden deed de mijne erover)Op dinsdag 24 april 2001 13:04 schreef joska het volgende:
[..]
host -l nl > allesites.list &
No problem, toch?
Verwijderd
[stomme vraag]Op dinsdag 24 april 2001 12:05 schreef Dignus het volgende:
Weten jullie waar ik een lijst kan vinden van alle domeinen in Nederland?
Wat moet je er eik mee?
Uit je hoofd leren
[/stomme vraag]
Verwijderd
ALLE namen die nog vrij zijn reserverenOp dinsdag 24 april 2001 13:43 schreef DaMaster het volgende:
[..]
[stomme vraag]
Wat moet je er eik mee?
Uit je hoofd leren?
[/stomme vraag]
Verwijderd
En dan uitprinten en inleveren zekerOp dinsdag 24 april 2001 13:57 schreef Dignus het volgende:
Projectje voor school
het bestand is 81,9MB
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Gelukkig is het tekst... Bzip2/gzip/etc zal er wel flink wat vanaf weten te halenOp donderdag 26 april 2001 07:25 schreef WHiZZi het volgende:
Aangezien ik kabel heb, heb ik vannacht host -l nl >> domein.lst gedaan
het bestand is 81,9MBgroot en heeft 2031060 domeinen gevonden (incl subdomeinen). Als je het bestand wilt hebben, moet je maar mailen
mijn email adres = b.v.d.akker@hccnet.nl
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
http://www.tune-in.nl/hosts_belgie.gz (2,4 MB)
http://www.tune-in.nl/hosts_engeland.gz (49,3 MB!!)
AUB
Hehe en kan iemand nu een mooi shell scrippie schrijven die de domeinen uit de text file parsed en in een SQL database gooit, een cron job draaien en je hebt een up 2 date supersnelle search engine voor je domeinen
Verwijderd
http://mrtg.menthenberg.nl/192.168.0.2.124-day.png
Waarmee maak je die coole grafiek? Of wat voor proggie is dat?Op donderdag 26 april 2001 12:46 schreef wazzup2k het volgende:
Hmmm ff de hosts van engeland gedaan zie hierboven. Maar wat een verkeer geeft dat!
http://mrtg.menthenberg.nl/192.168.0.2.124-day.png
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
www.domainatlas.comOp dinsdag 24 april 2001 12:05 schreef Dignus het volgende:
Weten jullie waar ik een lijst kan vinden van alle domeinen in Nederland?
Vesalius of www.codras.com
host -l nl >nlhosts.txt
werkt
en dit ook
host -l tweakers.net >tweakers.txt
aak.nl name server ns.blixem.net
aak.nl name server ns1.blixem.net
aak.nl name server ns2.blixem.net
h3.nl name server ns0.demon.nl
ns0.demon.nl has address 194.159.73.5
h3.nl name server ns0.demon.co.uk
hs.nl name server ns.bart.nl
ns.bart.nl has address 194.158.160.10
*gaap* valt toch REUZE mee, je zou de .com moeten hebben
Verwijderd
.com lukt dus niet op die manier.Op zaterdag 28 april 2001 20:59 schreef bbrother het volgende:
*gaap* valt toch REUZE mee, je zou de .com moeten hebben
Maar het kan wel
Alle .com''s in een 400MB .gz bestandje. 2 keer per dag vers.
Roep maar als je hem een keer nodig hebt. (marco@wis.com)