De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Shit.. ik zie nu pas dat je geen particulier bent... Toch lijkt het me dat je voor fl 110 toch wel ergens goedkoper een redirect kunt krijgen..??
niet duur
en eventueel ook goedkope hosting incl. php ondersteuning
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat voor zakelijke gebruiker moet zich druk maken om 110,- op jaarbasis, en zijn/haar pappa?
Misschien moet je nog even bij jezelf te raden gaan waarom je het wilt doen.
Als je nou bijvoorbeeld door die site weer geld kunt verdienen, is de investering toch geen probleem?
Duron 650 @ 1,01 Ghz, Abit KT7, 320 mb SDRAM pc133. Spire Orb + 1x 80 mm Fan.
Verwijderd
Waarom zou dat niet mogen dan?Op dinsdag 24 april 2001 09:11 schreef Byte.nl het volgende:
Met als enige beperking dat je dit domein niet commercieel mag gebruiken
Ik wil geen domeinnaam registreren op naam van een andere bedrijf. Mijn vader heeft dus een eigen kvk-nummer waarop ik kan registreren zodat de naam op naam van mijn vader''s bedrijf komt te staan.Op dinsdag 24 april 2001 09:18 schreef vAr het volgende:
Dit is geen flame ofzo, maar je zegt dat je niet particulier bent, dus een zakelijke gebruiker.
Wat voor zakelijke gebruiker moet zich druk maken om 110,- op jaarbasis, en zijn/haar pappa?
Misschien moet je nog even bij jezelf te raden gaan waarom je het wilt doen.
Als je nou bijvoorbeeld door die site weer geld kunt verdienen, is de investering toch geen probleem?
--> is toch beter?
En ik kan geen geld met die website verdienen..
widexs 35
shiiit...dat zijn er al twee die minder als die 110 rekenen, incl redirect e-mail en www...webhosters.nl heeft er vast nog meer.
Verwijderd
Wij houden hier namelijk niet van spam en mcvirus ook niet, die houdt dan wel wweer van slotjes
Verwijderd
was datplushosting figuur niet zelde figuur van een zojuist failliet bedrijf die de boel had lopen oplichten of haal ik nie iets door de war?
Verwijderd
Joh....Op dinsdag 24 april 2001 19:50 schreef Kertje het volgende:
plushosting ZUIGT...JA ZUIGT sorry hoor vette spammers heb gisteren 5 (!!!) mailtjes van die sukkah''s gehad....
was datplushosting figuur niet zelde figuur van een zojuist failliet bedrijf die de boel had lopen oplichten of haal ik nie iets door de war?
Is er ook ergens een artikel erover te lezen ofzow?
vast niet.....alle medewerkers van GVS zijn zelf 19 ofzo.....Op dinsdag 24 april 2001 20:47 schreef Rats het volgende:
Toevallig een medewerker van GVS? Heb gehoord dat daar een grote som geld nog openstaat.
Verwijderd
Ja.. en daar gaan we weer:
Domain name:
dignus.nl (second domain)
Organisation:
Plushosting B.V. i.o.
Etnastraat 20
4814 AA BREDA
Administrative Contact:
J. Kooijman
Phone: +31 76 5223047
E-mail: postmaster@dignus.
Verwijderd
kunnen we wel even regelen hoorOp woensdag 25 april 2001 16:59 schreef sproggle het volgende:
waarom krijgt iedereen spam van hun en ik niet?
Discriminatie!
Verwijderd
heb jij zo''n goede contacten bij plushosting dan dat je dat geregeld kunt krijgen?Op woensdag 25 april 2001 19:52 schreef Kertje het volgende:
[..]
kunnen we wel even regelen hoor
Verwijderd
neejoh dacht het ff niet heOp donderdag 26 april 2001 12:26 schreef sproggle het volgende:
[..]
heb jij zo''n goede contacten bij plushosting dan dat je dat geregeld kunt krijgen?