[BC3] Graag advies

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hi,
Ik wil een domein naam registreren maar ik heb wat advies nodig;

Ik ben de forum afgedaald en (bijna) alles gelezen over het reggen van een .nl domein. Tevens ook de websites bezocht.

Uiteindelijk kwam ik bij monsternet.nl
Ik vind deze tot nu toe het goedkoopst (110 piek p/j inc. btw)
Ik wil namelijk alleen redirecten en email.

Nu loopt mijn pa te zeiken dat ik wel de juiste provider moet nemen want hij gaat geen xtra kosten voor me betalen. Aangezien mijn budget F110,- per jaar nog wel aankan.. red ik het wel.

Kunnen jullie mij adviseren of monsternet goed is? en of ik de juiste keuze maak?
Ik ontwijk namelijk de websites waarbij er per maand betaald moet worden en die over de 150 uitkomen..

Alvast bedankt!
(p.s als deze topic gesloten wordt, wil je dan persoonlijk contact met mij opnemen, want ik wil echt meer weten over kopen op het internet)
---> geen particulier

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

als je alleen redirect wil zou ik bij www.byte.nl gaan kijken..

Shit.. ik zie nu pas dat je geen particulier bent... Toch lijkt het me dat je voor fl 110 toch wel ergens goedkoper een redirect kunt krijgen..??

• BC3 Victim
ga maar eens kijken bij www.ashosting.nl
niet duur
en eventueel ook goedkope hosting incl. php ondersteuning :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• vAr
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-12-2021

vAr

Dit is geen flame ofzo, maar je zegt dat je niet particulier bent, dus een zakelijke gebruiker.

Wat voor zakelijke gebruiker moet zich druk maken om 110,- op jaarbasis, en zijn/haar pappa?

Misschien moet je nog even bij jezelf te raden gaan waarom je het wilt doen.

Als je nou bijvoorbeeld door die site weer geld kunt verdienen, is de investering toch geen probleem?

Duron 650 @ 1,01 Ghz, Abit KT7, 320 mb SDRAM pc133. Spire Orb + 1x 80 mm Fan.

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 09:11 schreef Byte.nl het volgende:
Met als enige beperking dat je dit domein niet commercieel mag gebruiken
Waarom zou dat niet mogen dan?

• BC3 Victim
Op dinsdag 24 april 2001 09:18 schreef vAr het volgende:
Dit is geen flame ofzo, maar je zegt dat je niet particulier bent, dus een zakelijke gebruiker.

Wat voor zakelijke gebruiker moet zich druk maken om 110,- op jaarbasis, en zijn/haar pappa?

Misschien moet je nog even bij jezelf te raden gaan waarom je het wilt doen.

Als je nou bijvoorbeeld door die site weer geld kunt verdienen, is de investering toch geen probleem?
Ik wil geen domeinnaam registreren op naam van een andere bedrijf. Mijn vader heeft dus een eigen kvk-nummer waarop ik kan registreren zodat de naam op naam van mijn vader''s bedrijf komt te staan.
--> is toch beter?

En ik kan geen geld met die website verdienen..

• BC3 Victim
plushosting 29
widexs 35

shiiit...dat zijn er al twee die minder als die 110 rekenen, incl redirect e-mail en www...webhosters.nl heeft er vast nog meer.

Verwijderd

Dignus, wil je AUB stoppen met het noemen van je eigen bedrijf (Plus - hosting)?

Wij houden hier namelijk niet van spam en mcvirus ook niet, die houdt dan wel wweer van slotjes

Verwijderd

plushosting ZUIGT...JA ZUIGT sorry hoor vette spammers heb gisteren 5 (!!!) mailtjes van die sukkah''s gehad....

was datplushosting figuur niet zelde figuur van een zojuist failliet bedrijf die de boel had lopen oplichten of haal ik nie iets door de war?

Verwijderd

Plushosting was 12host.

Zelfde eigenaar etc. etc. Aleen nieuwe bedrijfsnaam.

Verwijderd

Aha, ok ja, ik moet binnenkort nog ff langsgaan bij de Etnastraat 20 te Breda, want heb nog ff wat af te handelen met deze 18 jarige oplichter...damn wat haat ik dat soort kinderen.

Verwijderd

Toevallig een medewerker van GVS? Heb gehoord dat daar een grote som geld nog openstaat.

• BC3 Victim
Op dinsdag 24 april 2001 19:50 schreef Kertje het volgende:
plushosting ZUIGT...JA ZUIGT sorry hoor vette spammers heb gisteren 5 (!!!) mailtjes van die sukkah''s gehad....

was datplushosting figuur niet zelde figuur van een zojuist failliet bedrijf die de boel had lopen oplichten of haal ik nie iets door de war?
Joh....
Is er ook ergens een artikel erover te lezen ofzow?

• BC3 Victim
Op dinsdag 24 april 2001 20:47 schreef Rats het volgende:
Toevallig een medewerker van GVS? Heb gehoord dat daar een grote som geld nog openstaat.
vast niet.....alle medewerkers van GVS zijn zelf 19 ofzo.....

Verwijderd

Mazone (of Johan), doe eens niet zo kinderachtig. Als ik in je profile kijk staat er mazone@dignus.nl

Ja.. en daar gaan we weer:

Domain name:
dignus.nl (second domain)

Organisation:
Plushosting B.V. i.o.
Etnastraat 20
4814 AA BREDA

Administrative Contact:
J. Kooijman
Phone: +31 76 5223047
E-mail: postmaster@dignus.

Verwijderd

:r

Verwijderd

agja kinderen, zelfs op GoT wordt je gefopt ;)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-05 13:15
oh Dignus ben jij van Plushosting... Ik krijg ontvang ook steeds spam van jullie. :r

Verwijderd

waarom krijgt iedereen spam van hun en ik niet? :'(

Discriminatie! :(

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 16:59 schreef sproggle het volgende:
waarom krijgt iedereen spam van hun en ik niet? :'(

Discriminatie! :(
kunnen we wel even regelen hoor >:)

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 19:52 schreef Kertje het volgende:

[..]

kunnen we wel even regelen hoor >:)
heb jij zo''n goede contacten bij plushosting dan dat je dat geregeld kunt krijgen?

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 12:26 schreef sproggle het volgende:

[..]

heb jij zo''n goede contacten bij plushosting dan dat je dat geregeld kunt krijgen?
neejoh dacht het ff niet he :) met spam bedoelde ik spam in het algemeen :)
Pagina: 1