Toon posts:

[BC3] apache + realaudio + internet explorer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben mijn oude realaudio site aan het verplaatsen naar mijn eigen Debian server met Apache 1.3.
Het idee van Realaudio werkte altijd, (.ram file met de absolute locatie van de .rm file erin), alleen bij het aanspreken van deze server geeft Realplayer bij gebruik van Internet Explorer (5.5 en 6.0) de foutmelding

"The following link is outdated:
file://c:/windows/local settings/temporary internet files/bla bla/naam[1].ram

Met Netscape werkt het wel (permissies staan dus ook goed), en op de oude, commerciele webspace werkte dezelfde files ook prima. Natuurlijk heb ik wel de .ram files aangepast aan de nieuwe locatie.

:'( Wat moet ik hier nu weer mee?

Verwijderd

Topicstarter
Had ik maar een w2k server

:?

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:15
file://c:/windows/local settings/temporary internet files/bla bla/naam[1].ram

waarschijnlijk een caching prob... probeer het eens vanaf een andere comp?

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, een caching probleem. Maar het is overal waar ik kom zo. IE 4.0 geeft tenminste eerlijk toe dat hij die file niet kan downloaden. In de access.log van Apache staat dan wel dat ''ie is opgevraagd, code 200, dus ok.

Ik heb ontdekt dat het probleem zich alleen voordoet in een subdomein, en niet in de document root |:(

Rewrite rules:

RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^[^.]+\.kidsfromfame\.nl$
RewriteRule ^(.+) %{HTTP_HOST}$1 [C]
RewriteRule ^([^.]+)\.kidsfromfame\.nl(.*) /home/httpd/kidsfromfame.nl/$1$2 [L]

Redelijk standaard toch?

edit
Rewrite rules zijn niet echt relevant... Save target as en dan open en het speelt als een zonnetje. Maar het is niet zoals het hoort. De grote vraag is, wat merkt IE van mijn rewrite rules?
/edit

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eruit!

Het helpt om antwoord te geven in HTTP 1.0, dus

BrowserMatch MSIE nokeepalive downgrade-1.0 force-response-1.0

schijnt niet zo mooi te zijn voor de performance...Maar vanaf apache 1.3.13 mag je BrowserMatch per <directory> gebruiken!