De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Anoniem: 16412
Mee aan het kijken... misschien neem ik daar ook z''n accountje...
Op webhosters staat alleen positieve (grootendeels) info, maar slaat meestal nergens op.
Op webhosters staat alleen positieve (grootendeels) info, maar slaat meestal nergens op.
Anoniem: 23671
ach..ze zetten het wel om voor je als je het wil.
K heb ze ook..en ze zijn echt steengoed!
Doen dus..iedergeval..dat zou ik zeggen.
vette service, snel, k had binnen 2 dagen domein, snel reactie systeem, phpadmin kunnen ze ook in nl zetten als je wilt enz enz..
vet goed dus...vindt ik nog maals
K heb ze ook..en ze zijn echt steengoed!
Doen dus..iedergeval..dat zou ik zeggen.
vette service, snel, k had binnen 2 dagen domein, snel reactie systeem, phpadmin kunnen ze ook in nl zetten als je wilt enz enz..
vet goed dus...vindt ik nog maals
Anoniem: 16192
deheeg geeft geen antwoord op mailtjes is enige waar ik ervaring bij hun mee heb, en dat vind ik eigenlijk wel een van de belangrijkste dingen, buiten dat alles werkt uiteraard...
tralalal... hehe
Intentionally left blank.
Anoniem: 9006
Gekke bitfreak, ze hebben het hier over DeHeeg hosting en niet over jouw zangcarriëreOp woensdag 25 april 2001 17:04 schreef Bitfreak het volgende:
tralalal... hehe
Anoniem: 13962
De service is best goed, snelle webservers en goedkoop maar die MySQL servers... volgens my hebben ze er een oude 486 met8mb geheugen neer gezet want die dingen schieten voor geen meter op.
Pagina: 1