De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja hoor, de cron voor webalizer zo instellen dat hij elke vijf minuten de statistieken draait. Of het verstandig is om te doen, laat ik hierbij wel in het midden ...
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
Dat klopt
Maar wat jij aangaf is geloof ik standaard redhat gedoetje en daar werk ik sinds een tijdje al niet meer mee.
is:Op maandag 23 april 2001 13:46 schreef wazzup2k het volgende:
0,5,10,15,20,25,30,35,40,45,50,55 * * * /path_to/WebAlizer.PL
*/5 * * * /path_to/WebAlizer.PL
niet handiger ?
Op m''n raq3 is het zo dat er een scripie van cobalt iedere nacht de logfiles voor de afzonderlijke sites maakt, dus bij mij heeft het geen zin om webalizer vaker als 1x per dag na die run te laten lopen....
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Verwijderd
ermz... die data heb je toch al.. maakt toch neit uit of het dag of snachts is? Je kunt toch dus altijd wel een logfile uitlezen? desnoods draai je het script stiekem om de 3 uurOp dinsdag 24 april 2001 00:07 schreef Le Mol het volgende:
Op m''n raq3 is het zo dat er een scripie van cobalt iedere nacht de logfiles voor de afzonderlijke sites maakt, dus bij mij heeft het geen zin om webalizer vaker als 1x per dag na die run te laten lopen....
Pagina: 1