Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Verwijderd
Euh waarschijnlijk zal je dat in ASP moeten gaan doen...
Ik weet niet of je met een database wil gaan werken, maar dat is natuurlijk wel veel handiger.
Kijk anders hier eens: ASP Guestbooks SCRIPTS, daar staan een stuk of 30... gewoon de beschrijving goed lezen en kijken of het je aanspreekt...
Ik weet niet of je met een database wil gaan werken, maar dat is natuurlijk wel veel handiger.
Kijk anders hier eens: ASP Guestbooks SCRIPTS, daar staan een stuk of 30... gewoon de beschrijving goed lezen en kijken of het je aanspreekt...
kun je me niet een beetje verder op weg helpen, HTML is geen probleem. Een beetje javascript moet ook nog kunnen. Maar hoe ik ASP inplementeer met een database op mijn server, gaat me toch te ver. Is er geen programma, waarmee ik alles kan regelen. En dat me ook nog de code die ik kan knippen en plakken!
Verwijderd
De readme helpt je vaak wel een eind op wegOp maandag 23 april 2001 11:18 schreef borgdavile het volgende:
kun je me niet een beetje verder op weg helpen, HTML is geen probleem. Een beetje javascript moet ook nog kunnen. Maar hoe ik ASP inplementeer met een database op mijn server, gaat me toch te ver. Is er geen programma, waarmee ik alles kan regelen. En dat me ook nog de code die ik kan knippen en plakken!
ik heb er een paar doorgelezen, maar het basis principe hoe je een het aan de gang gaat staat er niet uitgelegt. Dus een beginners how to ofzo zou ik ook wel iets aan hebben. Heb nog nooit iets gedaan met ASP!
Verwijderd
Vraag anders FF niels of hij een guestbook voor je bouwt inclusief install yadda yadda yadda... zal vast wel onder de 275,-- uitkomen
Je moet gewoon ff doorzoeken.
Er zijn er zat te vinden met bij elk regeltje ASP de uitleg erbij wat het doet. Er staat dan precies bij wat jij moet veranderen om hem aan de praat te krijgen. Je kan het makkelijkst werken met een access database. Dit is niet zo ingewikkeld en je hoeft geen rare fratsen uit te halen op je server.
Er zijn er zat te vinden met bij elk regeltje ASP de uitleg erbij wat het doet. Er staat dan precies bij wat jij moet veranderen om hem aan de praat te krijgen. Je kan het makkelijkst werken met een access database. Dit is niet zo ingewikkeld en je hoeft geen rare fratsen uit te halen op je server.
Eat right. Stay fit. Die anyway.
heb je geen URL voor me van een complete step-bystep howto?Op maandag 23 april 2001 12:18 schreef Fox-Web het volgende:
Je moet gewoon ff doorzoeken.
Ik heb zelf een gastenboek gemaakt.. gebruikt PHP en MySQL... http://home.hccnet.nl/e.c.vaarties/thebasement
Kies dan Gastenboek in het menu..
Je kan de source krijgen als je hem goed vind.
Kies dan Gastenboek in het menu..
Je kan de source krijgen als je hem goed vind.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1