Ik moet een [php] site bij vuurwerk gaan hosten. heb daar al een mysql-db''tje enzo, dat is dus allemaal goed. Ik zag alleen dat ze bij vuurwerk met ene WN-webserver werken, die kende ik niet en die heeft dus kennlijk ook de een en andere dingen waar je mee rekening mee moet houden.
Maar wat ik eik wil weten:
Wie heeft er tips om met de rare setup van vuurwerk om te gaan? Waar moet ik speciaal op letten en wat kan er mis gaan?
Het gaat mij er gewoon om om niet de site helemaal werkens te hebben gemaakt en dat ze dan niet compatible is met het vuurwerk systeem. (Zelf snap ik niet helemaal waarom ze niet gewoon een apache hebben gekozen, mar dat doet helaas niet terzake.)
Maar wat ik eik wil weten:
Wie heeft er tips om met de rare setup van vuurwerk om te gaan? Waar moet ik speciaal op letten en wat kan er mis gaan?
Het gaat mij er gewoon om om niet de site helemaal werkens te hebben gemaakt en dat ze dan niet compatible is met het vuurwerk systeem. (Zelf snap ik niet helemaal waarom ze niet gewoon een apache hebben gekozen, mar dat doet helaas niet terzake.)
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.