Toon posts:

[BC3] Server plus firewall

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje aan het klooien met een eigen servertje. Ik heb alleen twee vraagjes/probleempjes. Als ik mijn firewall aanzet blockt hij ook mijn server en dan kan er niemand meer op mijn server :'(. Verder vraag ik mij af of je ook een adres kan krijgen in vorm van een woord inplaats van een ip nummer. Ik werk met OmnilHTTPd. Ik wil best een ander progje kopen/downen als het daarmee wel kan.

edit:

Ik heb Norton Personell Firewall 2001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:06

Kettrick

Rantmeister!

Je firewall beter instellen, >:)
als je wilt dan mensen van je WAN naar je webservertje willen connecten moet je dat wel toestaan natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ennuh, een ip-adres naar een ''woord'' omzetten (zoals jij het uitdrukt) doe je dus mbv dns-server. zijn zat bedrijven op internet die dat gratis voor je regelen
zit zelf bij www.dyndns.org
zelf nog nooit problemen mee gehad, maar schijnt af en toe vaag te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Op woensdag 18 april 2001 20:34 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Ik ben een beetje aan het klooien met een eigen servertje. Ik heb alleen twee vraagjes/probleempjes. Als ik mijn firewall aanzet blockt hij ook mijn server en dan kan er niemand meer op mijn server :'(. Verder vraag ik mij af of je ook een adres kan krijgen in vorm van een woord inplaats van een ip nummer. Ik werk met OmnilHTTPd. Ik wil best een ander progje kopen/downen als het daarmee wel kan.

edit:

Ik heb Norton Personell Firewall 2001
Eerste vraag:gathering.tweakers.net/showtopic.php/164273.

Tweede vraag: kijk eens op www.dynamicdns.org

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 april 2001 13:15 schreef www.Goku.nl het volgende:

[..]

Eerste vraag:gathering.tweakers.net/showtopic.php/164273.

Tweede vraag: kijk eens op www.dynamicdns.org
Dit topic is eerder geopend als die andere, maar toch bedankt. Het werkt trouwens nu. Ik heb een redirect gebruikt bij www.sucks.nl en www.flappie.nl om van mijn adres een woord te maken.
Pagina: 1