Verwijderd
ik host mijn site bij vevida.nl
verder geen klachten over hun als webhost, ze zijn altijd bereikbaar en hebben een goede helpdesk.
een probleem waar ik telkens tegenaan loop.
ze draaien op IIS van windows 2000
hierdoor kan ik files niet chmodden.
concluderend kan ik zeggen dat ik eigenlijk geen scripts kan draaien omdat je daarbij de rechten per file moet kunnen wijzigen.
heeft iemand misschien een oplossing?
ik heb dit ook al bij vevida aangekaart, ze gaven als oplossing dat ik via een formulier rechten voor een bepaalde map kon laten veranderen. (kan ik dit gebruiken...)
alvast bedankt
verder geen klachten over hun als webhost, ze zijn altijd bereikbaar en hebben een goede helpdesk.
een probleem waar ik telkens tegenaan loop.
ze draaien op IIS van windows 2000
hierdoor kan ik files niet chmodden.
concluderend kan ik zeggen dat ik eigenlijk geen scripts kan draaien omdat je daarbij de rechten per file moet kunnen wijzigen.
heeft iemand misschien een oplossing?
ik heb dit ook al bij vevida aangekaart, ze gaven als oplossing dat ik via een formulier rechten voor een bepaalde map kon laten veranderen. (kan ik dit gebruiken...)
alvast bedankt
Verwijderd
Als die server fp2000 extensies erop heeft staan kun je hem toevoegen aan je Netwerk locaties en dan kun je aan de bestanden rechten geven (alleen lezen en schrijfbaar) verder kun je geen ruk met die Windows servers...