Toon posts:

[BC3] Asp hosting bij vevida.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij wil ik vragen of er mensen zijn die als provider vevida.nl gebruiken..ben namenlijk van plan om binnen korste keren "asp pakket1" bij hun te bestellen..tis voor een snitz forum, dus veel dataverkeer zal er niet zijn (500 hits max per dag)

heb ze vrijdag ofzo een mailtje gestuurd met enkele vraagjes, maar tot nu toe nog geen reactie..ik vroeg namenlijk of ik 2 msaccess databases kwijt kan op hun server door gebruik te maken van mysql

twijfel nu vies, want als ze zo lang doen over een simpele vraagje hoe lang doen ze dan over het verhelpen van een probleempje (als die er is)

iemand die me de nuttige info kan geven hierover??

Verwijderd

op www.webhosters.nl staat beslist commentaar,maar als ze idd zolang over doen om mail te beantwoorden wist ik het wel.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik naar gekeken, er staat maar 1 opmerking over vevida.nl..en die komt me te nep over, echt zon spam geval lijkt me

maar ik zoek wel verder, dan maar geen vevida

tnx nogmaals

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Kijk anders eens naar InterNed Services, dat is de WideXS onder de NT-hosters zeg maar ... :)

Ohjee, nu ben ik weer aan''t spammen ... En nee, ik kom niet in de whois voor van is.nl >:)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Mijn site is ook gehost bij vevida.nl, ze bieden wel een goeie service...ik weet niet naar welk mailadres je dat mailtje hebt gestuurt maar hostmaster@vlasnet.nl is hun helpdesk, ik krijg, als ik daar bijv. een vraag heen stuur binnen 24 uur antwoord.

Je kan bij hun voor 5 gulden p/maand een MySQL database krijgen.

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 15:18 schreef basst het volgende:

oplichters, dit is 1 malig werk aan te maken... maar hoe dan ook, 5 piek is echt te duur...

Verwijderd

Da''s idd wel veel ja, maar ik weet niet hoe het zit met de betaling daarvan..krijg niet elke maand een rekening of afschrifte.

Verwijderd

Topicstarter
hmm..dat gaat me te ver ja

is er dan helemaal geen asp server die voor max 20 per maand mysql ondersteund? want 20x12 is veeeel maar dat heb ik max over voor een snitz forum

ik wil dus 2 msacces databases gebruiken, gaat me dit nu 2x5 gulden per maand extra kosten???

• goalgetter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-11-2025
offtopic:
Wat wil je nou, mysql of msacces?

Verwijderd

Topicstarter
komt toch ophetzelfe neer???

mysql in verbinding met msaccess database

of heb ik het nu verkeerd??

Verwijderd

MsAccess database heeft dat niet temaken met .db bestanden, die je dus in Access kan maken...of heb ik het nu fout?

Dat is wat anders als een MySQL database.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
even een reactie op vevida,

ik heb totaal geen problemen met hun, ze zijn snel.

enne voor een snitz account kun je gewoon een mdb (access) database gebruiken, veel makkelijker geloof ik.

binnen 30 min. had ik hem up...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Vevida zit nu nog bij WideXS, maar ze gaan verhuizen naar LEVEL3.

• Breuls
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-02 16:35

Breuls

Bad Wolf

Op woensdag 18 april 2001 15:18 schreef basst het volgende:
Mijn site is ook gehost bij vevida.nl, ze bieden wel een goeie service...ik weet niet naar welk mailadres je dat mailtje hebt gestuurt maar hostmaster@vlasnet.nl is hun helpdesk, ik krijg, als ik daar bijv. een vraag heen stuur binnen 24 uur antwoord.
same here. Ben zelf zeer te spreken over hun snelle service.
Wat ik me af een tijdje afvraag: de ruimte die die db inneemt, is dat een aparte hoeveelheid MB''s of gaat dat gewoon van je huidige webspace af?
ik vroeg namenlijk of ik 2 msaccess databases kwijt kan op hun server door gebruik te maken van mysql
De .db files van Access kun je gewoon met ftp uploaden naar een map (buiten je webroot), dus dat kunnen er dan zoveel zijn als je wilt.. d8ik..

Maar je kunt toch geen gebruik maken van MySQL voor een Access db? :?

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 15:06 schreef Peerke het volgende:
Kijk anders eens naar InterNed Services, dat is de WideXS onder de NT-hosters zeg maar ... :)

Ohjee, nu ben ik weer aan''t spammen ... En nee, ik kom niet in de whois voor van is.nl >:)
Peer vergelijk IS aub niet met WideXS dat ken je niet maken! Dat is erg degraderend voor IS. IS zit op een hoger level dan WideXS snellere uplinks, betere ruimte, beter gewoon allover.
Pagina: 1