[BC3] goeie hostingprovider

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb nu toch een goede hostingprovider. lekker snel en staat in nederland. ze ondersteunen php, mysql, asp en dat soort dingen. pakketjes vanaf 10 EUR \maand, en daar zit dan 25 MB bij! je kan dan gratis SSL gebruiken, en er zit een domeinnaam bij. Je kan ook domein-only pakketten registreren, bijvoorbeeld een .NL domein voor 18 EUR per jaar.

ze heten nederhosting, te bereiken op http://www.nederhosting.com

groeten
oscar

ps dit is geen reclame ofzo dit is niet mijn bedrijf. het is alleen om tips te geven aan anderen die zoeken naar een goede provider.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 09:00
www.vevida.nl

euro 5,60 p/m inclusief domeinnaam .nl .com .net .org:)

Verwijderd

Grappig oscar''s eerste post en gelijk

SPAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM :(:(:( dat bedrijfje is dus overduidelijk van hem zelf. |:(

Verwijderd

Registrant:
Oscar van den Bosch

zegt genoeg dacht ik zo...

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 08:52 schreef oscar1 het volgende:
ik heb nu toch een goede hostingprovider. lekker snel en staat in nederland. ze ondersteunen php, mysql, asp en dat soort dingen. pakketjes vanaf 10 EUR \maand, en daar zit dan 25 MB bij! je kan dan gratis SSL gebruiken, en er zit een domeinnaam bij. Je kan ook domein-only pakketten registreren, bijvoorbeeld een .NL domein voor 18 EUR per jaar.

ze heten nederhosting, te bereiken op [url="http://www.ik spam lekker op got.com"]http://www.SPAMJEROT.nl[/url]

groeten
oscar

ps dit is geen reclame ofzo dit is niet mijn bedrijf. het is alleen om tips te geven aan anderen die zoeken naar een goede provider.
Hhahaha, loser.
Ben je nou echt debiel? Volg je deze nbieuwsgroep soms niet??!? Je bedrijf(je) kan het vanaf heden vergeten rot spammer ik :r van jou en je bedrijf!

BAH

Verwijderd

Slotje...
:9~

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Even wat meer ''ontopic'': zeg oscar1 weet je wel wat SSL is en waar je het voor gebruikt? Zie verisign about the costs, waarschijnlijk heb je geen id.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Hij schrijft gewoon even zijn eigen certificaatje....

Verwijderd

ohwohw....volgens mij heeft zn site zelfs iets weg van http://www.codras.com/ ..... eerst spammen en dan lijkt je site errug op een andere .... wat lullig toch !

Verwijderd

ik zit bij www.2fast.nl al ruim 6 maanden ze zijn niet duur lekker snel en ze helpen met bijna alles..

ik host daar ( niet lachen ) www.almererulez.nl een toch wel vrij bekende site in almere

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-05 13:32

nexhil

BAM!

wij zitten bij vuurwerk met ons bedrijf

niet echt goedkoop hoor!

• BC3 Victim
als iedereen toch aan het vertellen is waar ie zit...ik zit bij plushosting.....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 13:06 schreef Dignus het volgende:
als iedereen toch aan het vertellen is waar ie zit...ik zit bij plushosting.....
Je site id niet bereikbaar........

edit:

Nu wel, zal wel aan Slownera liggen

• BC3 Victim
Op woensdag 18 april 2001 08:52 schreef oscar1 het volgende:

ze heten nederhosting, te bereiken op http://www.nederhosting.com

groeten
oscar

http://homepage.ntlworld.com/boskan/
Een hosting bedrijf wat niet eens zijn eigen domein host hmmmmmmm volgens mij is het dan wel heel erg triest maar dat kan aan mij liggen.

Wat ik hier mee wil zeggen weet ik niet maar ja ik weet ook niet zo veel.

Verwijderd

ka nhier neit gewoo neen slote op, discussie is absoluut niet zinvol.

Verwijderd

Dignus zegt:

Dignus = Plushosting, wat een loser zeg.. eerst vertellen dat iemand anders een spammer is en het vervolgens zelf ook doen, Johan johan toch......

<edit>
Ooh nee.. eerst doet hij zig voor als Dignus (Webevangelist) daarna als Johan Kooijman.

Dignus: :: Webhosting Evanglist :: -> Dignus 3:16 Gij zult niet hosten bij Freehosting <-

Johan Kooijman: Webhosting Evangelist :

Duidelijk dezelfde dus, hoezo dom??!!

</edit>

Verwijderd

ze zijn toevallig ook op dezelfde dag jarig.
wat een toeval. :)

Verwijderd

Stelletje paranoide mensen, waarom zou iemand zoiets doen? Het is denk gewoon toeval :)

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 12:41 schreef marcje het volgende:
ik zit bij www.2fast.nl al ruim 6 maanden ze zijn niet duur lekker snel en ze helpen met bijna alles..

ik host daar ( niet lachen ) www.almererulez.nl een toch wel vrij bekende site in almere
Almere :?
Daar zit 2fast toevallig ook, toeval zeker ;)

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Goed netwerk? CyberComm >:)
4. fe-1-0-amsix.cybercomm.nl 2% 65 66 1 1 1 2
5. 193.148.15.130 100% 0 66 0 0 0 0

Lekker dan, als je core-router dood is...

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Ja is idd zwaar kut, heel interxion ligt down ;(

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 19:54 schreef pimderks het volgende:
:(

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 09:23
Backups
Onze webservers draaien op dual SCSI, RAID 1 harddisk configuraties
Servers
We maken gebruik van de allernieuwste Cobalt RaQ4r en RaQ4 XTR servers
gebruiken cobalts scsi? dacht ide.. :)

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 19:51 schreef Peerke het volgende:
Goed netwerk? CyberComm >:)
4. fe-1-0-amsix.cybercomm.nl 2% 65 66 1 1 1 2
5. 193.148.15.130 100% 0 66 0 0 0 0

Lekker dan, als je core-router dood is...
Hahaha ja ik moet hier op reageren :) Al die providers die bij CyberComm staan hebben nu al deze 4 maanden een down tijd meegemaakt die erger is dan WideXS ik klap hiervoor in me handen! Ode aan WideXS. En nogmaals ik ga hier niet spammen maar meneer waar ik op reageer (rijmt haha) zoals jij weet zitten wij van de laatste 4 maanden met 0 procent ongeplande Downtijd :) Hahaha en ik lach me ballen maar uit me broek.

PRUTSERS! >:)

(edit) Moet ik er ook even op toevoegen dat meneer blablablabla zei dat wij prusters waren en geen know how van zaken hebben. Nou zoals ik zie bij onze uplinks zijn alle 3 de aangesloten providers al een keer down geweest en omdat wij er 3 hebben (BGP multi homed) zijn wij nog geen 10 seconden offline geweest. En ja geplande downtijd was even een extra gigabit interface in de router proppen! En inderdaad ik blijf nog steeds hard lachen! En nee ik zeg niet wie wij zijn anders is het spam! :) (/edit)

Verwijderd

Nee hoor, proserve staat bij interxion en das cybercomn. En laat ik nou net een servertje hebben bij proserve ;)

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 21:15 schreef Weppel het volgende:

[..]

[..]

RAQ 2 en RAQ 4 XTR gebruiken zoals ik dacht SCSI disks :) Kan aan mij liggen maar wacht ik geloof dat blablablabla expert is met die dingen dus even wachten op zijn antwoord als hij zo vriendelijk voor ons wil zijn :)

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Op woensdag 18 april 2001 21:15 schreef Weppel het volgende:
De Cobalt 4i en 4r is uitgerust met een SCSI-poort, maar de schijven zijn IDE. Over de XTR durfi k ''t niet te zeggen, maar het antwoord staat vast en zeker wel op www.cobalt.com :)

Modjes in action !!

-- © 2

Verwijderd

InterXion deed het nog goed hoor :)

• twixx
  • Niet online
Interxion? Dat lijkt me de ruimte, ik denk dat je Cybercomm bedoeld?

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 22:47 schreef pimderks het volgende:
Nee hoor, proserve staat bij interxion en das cybercomn. En laat ik nou net een servertje hebben bij proserve ;)
Nee Nee Proserver staat bij CyberComm, InterXion is een onafhanelijke partij vanuit Nederland die hosting facilities bied. Maar dan ook niets met CyberComm te maken heeft, ja alleen dat CyberComm een klant is van hun :)

Net zoals Sara en Nikhef dat doen en Global Switch en TeleCity. Dus CyberComm huurt gewoon ruimte bij InterXion. Dus je moet zeggen:

Ik sta bij Proserve en die staat bij CyberComm en die zetten hun spullen neer bij InterXion.

:) Word wel lang zo he? :)

• Peerke
  • Niet online

Peerke

CyberComm is van Scarlet Telecom, en NIET van InterXion (of andersom >:) ).

Modjes in action !!

-- © 2

Verwijderd

alle cobalts zijn ide. zelfs de nieuwe raq xtr. die heeft 4 ide master channels en doet aan softwarematig raid. er zit in de raq3i en 4i/r wel een externe scsi aansluiting voor bijvoorbeeld een tapestreamer (backups). die is weer niet te vinden bij de xtr, maar daar kan je wel een 64bits pci kaart in proppen.

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 23:06 schreef blablablabla het volgende:
alle cobalts zijn ide. zelfs de nieuwe raq xtr. die heeft 4 ide master channels en doet aan softwarematig raid. er zit in de raq3i en 4i/r wel een externe scsi aansluiting voor bijvoorbeeld een tapestreamer (backups). die is weer niet te vinden bij de xtr, maar daar kan je wel een 64bits pci kaart in proppen.
Zelfs in de raq 2 met die mips proc zit daar ook IDE in :) lache.

• BC3 Victim
Ja is idd zwaar kut, heel interxion ligt down
Sinds wanneer bezit cybercomm heel interxion? ;)

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 23:01 schreef Peerke het volgende:
CyberComm is van Scarlet Telecom, en NIET van InterXion (of andersom >:) ).
Oh, vaag want proserve beweerd bij man en macht direkt bij interxion te zitten
Ons datacentrum is ondergebracht bij InterXion. Deze serverruimte is voorzien van airco, gasblussing en dieselgeneratoren welke samen met UPS garant staan voor een constante stroomtoevoer. Ook is de toegang tot de serverruimte geregeld via pasjes en alarmcodes. Tevens is er 24 uur per dag, 7 dagen per week bemande beveiliging aanwezig in het pand. Dit om de veiligheid van alle geplaatste apparatuur te bevorderen.

Het gebouw van InterXion is verbonden met de AMS-IX door middel van een 155 Mbit verbinding. Op de AMS-IX zijn er meer dan 50 peering partners. Ook zijn er meerdere transit verbindingen met een totale capaciteit van 355 Mbit! Door dit grote aantal verbindingen kunnen wij zelfs wanneer een of meerdere providers uitvallen nog steeds goede snelheden garanderen.
Nah, lekker boeiuh eigenlijk ook ;)
Ennuh Dennis, ik weet dat jij beter bent en kom over paar weekje''s gezellig (:+) naar jullie toe :P

Verwijderd

Hehe dat liegt ie dan toch :) Want zoals ze hierboven zeggen staat ProServe niet bij InterXion als directe klant. :)

Meneertje Proserve toch! Maar ik hoorde het net en erg cool man dat je naar ons toe komt. :)

• twixx
  • Niet online
Staat proserve niet bij Limit? Dat maakt je zin nl. leuker wazzup2k.

Verwijderd

Volgens mij niet :) Zoals ik bekijk want op http://network.cybercomm.nl staat proserve mooi in de referenties van CyberComm en zie ik vaak ProServe zelf in de mailinglist van CyberComm voorbij komen. :) Ach die zal er wel tevreden klant zijn. Het maakt je aderen weer schoon als af en toe je servers niet te bereiken zijn. Hehe. :)

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:36

Kettrick

Rantmeister!

Even een detail:
Cybercomm heeft er (volgens mij BigBrotherje)
4138 seconden uitgelegen...

Verder ben ik best te spreken over cybercomm..

(bel ook in bij cybercomm/globalxs)

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 23:41 schreef RoeLz het volgende:
Even een detail:

Dus toch dik 68 minuten! Doe maar delen door zestig, dat is wel veel:

http://network.cybercomm.nl/netwerkstatus/totaal.traffic-day.gif

dan zie je het precies :)

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 23:41 schreef RoeLz het volgende:
Even een detail:

Hmzzzz, best te spreken over een provider die er ruim een uur uitligt :?

Jij hebt breede normen zeg ;)

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 23:44 schreef wazzup2k het volgende:

[..]

Dus toch dik 68 minuten! Doe maar delen door zestig, dat is wel veel:

http://network.cybercomm.nl/netwerkstatus/totaal.traffic-day.gif

dan zie je het precies :)
klopt precies, tussen iets voor half 8 en half 9...
En telefonisch niet te bereiken :(

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 23:45 schreef pimderks het volgende:

[..]

Erg breed als je nagaat dat dit in deze maanden al een paar keer is gebeurt. :( Is niet leuk. Maar zover ik weet zijn ze naar een andere router aan het kijken (een juniper) en de stm-1 naar de amsix word vervangen door een dark fiber op gigabit.

En dan maar hopen dat de expertise in huis om de zooi ook daadwerkelijk te beheren. :) Maar dat moet voor Scarlett Telecom (CyberComm) toch geen probleem zijn. Het probleem is alleen dat de klanten nu de eerste komende maanden nog met die problemen zitten :( En dat is minder.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:36

Kettrick

Rantmeister!

Op woensdag 18 april 2001 23:45 schreef pimderks het volgende:

[..]

Ik heb thuis voor 15 piek in de maand een vast IP plus + eigen PTR recordje, bovendien zijn het niet van die zeikstralen zoals bij UUnet in diemen.

ik :r echt op die lui..

de lui die ik daar heb meegemaakt waren echt irri :(

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 23:48 schreef RoeLz het volgende:

[..]

Ik heb thuis voor 15 piek in de maand een vast IP plus + eigen PTR recordje, bovendien zijn het niet van die zeikstralen zoals bij UUnet in diemen.

ik :r echt op die lui..

de lui die ik daar heb meegemaakt waren echt irri :(
Baas boven Baas ;)

• The Source
  • Laatst online: 08-05 13:15
ff back on topic;

erg profi:

GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 3.0">

en deze doet het ook erg goed:

http://www.nederhosting.f2s.com/verstuurorder.php3? .....

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:27
Ik host mijn site www.ff9.nl bij Internet Unie.

Klopt, ik werk daar!

Trouwens errug weinig tijd voor mijn site :(

Verwijderd

Ook leuk, hij heeft nog geen server en twijfelt waar ie op gaat hosten:
Server type Cobalt RaQ4r of
Cobalt RaQ4 XTR
;)

Verwijderd

We maken onze eigen webservers. Elke server is zelf door ons gemaakt om zo aan onze eigen behoeften te voldoen. Omdat we al onze servers zelf bouwen, hebben we de kennis in huis om meteen servers te repareren of te vervangen in geval van storing. We zijn dus niet afhankelijk van een of ander bedrijf waar we op moeten wachten om te komen repareren. Wij gebruiken Linux als OS omdat Linux bekend staat om zijn stabiliteit en vele mogelijkheden.
Een raq hoef je volgens mij niet te bouwen hoor :9~

Verwijderd

En natuurlijk dat ie nederland host. Zoals zijn topic zegt. Het is gewoon een groot leugenschip! :)

Verwijderd

Tuuuuuuuuuuurlijk staan ze in nederland ;)
C:\WINDOWS\desktop>tracert nederhosting.com

Bezig met tracen van route naar nederhosting.com [208.184.130.180]
voor maximaal 30 hops:

1 106 ms * 99 ms 212.123.129.133
2 99 ms 98 ms 89 ms 212.123.129.129
3 94 ms 93 ms 98 ms pos1.sara.wish.nl [212.123.129.98]
4 94 ms 98 ms 93 ms amsix-fe.ams.above.net [193.148.15.122]
5 100 ms 93 ms 93 ms core1-ams1-stm1-3.ams3.above.net [208.184.231.37
]
6 175 ms 168 ms 173 ms lga1-ams3-stm4.lga1.above.net [208.184.231.25]
7 180 ms 174 ms 244 ms sea1-lga1-oc48.sea1.above.net [216.200.127.66]
8 241 ms 174 ms 174 ms core1-core4-oc48.iad1.above.net [208.185.0.137]

9 258 ms 252 ms 241 ms sjc2-iad1-oc48.sjc2.above.net [216.200.127.26]
10 243 ms 249 ms 258 ms core1-sjc2-oc48.sjc1.above.net [208.184.102.25]

11 249 ms 246 ms 243 ms main1-core1-oc12.sjc1.above.net [208.185.175.246
]
12 254 ms 252 ms 248 ms 64.124.12.5.above-gw.namesdirect.com [64.124.12.
5]
13 249 ms 248 ms 258 ms nederhosting.com [208.184.130.180]

Trace voltooid.

C:\WINDOWS\Desktop>
Sure :P

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:11

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Verwijderd

NamesDirect.com is an operational ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers) accredited registrar.

Based in Los Gatos, California, we are one of the top 10 DNS hosts in the world with over 600,000 domain names "parked" on our servers.
Yep, duidelijk in nl :P

Verwijderd

Dat is wel een ongeloofelijke domme opmerking >:)
Op donderdag 19 april 2001 17:35 schreef steije het volgende:
widexs, http://www.widexs.nl

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-05 17:00

PanMan

Spun!

Ik denk dat ze ook niet zo heeel lang de naam nederhosting zullen dragen, er is al een tijdje een hoster in nederland die nederhost.nl heet, en ik denk dat die niet zo blij zijn met deze associatie.
BTW, nederhosting.com heeft z''n DNS bij mydomein.com (een gratis dienst). Provider? Pfft... :)
Greetz,
PanMan.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 17:59 schreef wazzup2k het volgende:
Dat is wel een ongeloofelijke domme opmerking >:)
[..]
Ja, zat er ook om te grinniken ;)

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 18:16 schreef PanMan het volgende:
Ik denk dat ze ook niet zo heeel lang de naam nederhosting zullen dragen, er is al een tijdje een hoster in nederland die nederhost.nl heet, en ik denk dat die niet zo blij zijn met deze associatie.
BTW, nederhosting.com heeft z''n DNS bij mydomein.com (een gratis dienst). Provider? Pfft... :)
Greetz,
PanMan.
als ze nie eens zelf voor dns kenne zorge vraag ik me af of ze advocaat kenne betale om hun handelsnaam terug te claimen :)

Verwijderd

Ikke bij Demon en dat ZUIGT :r
Pagina: 1