Toon posts:

[BC3] bestaan er nog gratis domeinen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ken tot dusver 2 sites waar je een gratis *.com adres kan krijgen, namezero schijnt echter niet meer te reageren op verzoeken en namedemo wil graag een creditcard zien (waarom is mij een raadsel aangezien het toch gratis is), zijn er naast die 2 nog andere aanbieders van gratis domeinen?

o ja en als dit draadje niet mag, feel free om er een slotje op te doen, ik ben enkel nieuwsgierig :P

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
enige enigzins redelijke gratis .com was domainzero.com
geen idee of die nog wat doet

maar betaal gewoon wat

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 20:51
>> [url="/listtopics.php/24"]Hosting & Webserver Soft/Hardware[/url]

Verwijderd

Goh wat is die search moeilijk in te drukken |:(

maar ff voor de duidelijkheid: NEE, dat kan niet meer. En ik ben blij toe !

Bah, stomme gratis dingen zijn domeinvervuilers :r

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 17 april 2001 22:00 schreef McVirusS het volgende:
>> [url="/listtopics.php/24"]Hosting & Webserver Soft/Hardware[/url]
excuses :o

Verwijderd

Op dinsdag 17 april 2001 21:48 schreef petur het volgende:
namedemo wil graag een creditcard zien (waarom is mij een raadsel aangezien het toch gratis is
misschien zodat je iig niet een domein op een niet bestaand persoon kan reggen ? |:(

sorry maar gratis zuigt sowieso

Verwijderd

Op dinsdag 17 april 2001 23:00 schreef Kertje het volgende:

[..]

misschien zodat je iig niet een domein op een niet bestaand persoon kan reggen ? |:(

sorry maar gratis zuigt sowieso
Voor 1 keer ben ik het met je eens :o

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-05 13:15
ff wat meer uitleg want met die oerkreten van bovenstaande kom je natuurlijk nergens als je hier niet vaker rondhangt >:)

Gratis is leuk en aardig totdat je wat meer met een domein wilt gaan doen. Dat kan namelijk niet omdat het op naam staat van bv namezero. Dus aan een eigen server hangen kan niet en er zullen altijd fucking pop-ups of banners verschijnen. Dus zodra je een domein gratis registreert ben je het dus eigenlijk kwijt. Bekijk het op de langere termijn en betaal er gewoon voor.

Een .com domein heb je al voor $25 per jaar ofzo. Daarnaast zijn er genoeg bedrijven in NL die het domein graag voor je registeren en een factuur naar je sturen in keiharde NL guldens. Als je dat soort bedrijven zoekt ga dan naar www.webhosters.nl (sta ik daar eigenlijk al bij?)

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 00:13 schreef The Source het volgende:
ff wat meer uitleg
Tja tis nie dat ik geen uitleg wil geven, tis alleen dat dit ook al tig keer voorbij is geweest en de search er niet voor niks is...
want met die oerkreten van pimderks en Kertje kom je natuurlijk nergens als je hier niet vaker rondhangt >:)
noem me ff nie in 1zin met dat figuur:)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-05 13:15
Op woensdag 18 april 2001 00:34 schreef Kertje het volgende:

[..]

Tja tis nie dat ik geen uitleg wil geven, tis alleen dat dit ook al tig keer voorbij is geweest en de search er niet voor niks is...
[..]

noem me ff nie in 1zin met dat figuur:)
hehehe sorry, ik heb m geedit :)

Verwijderd

:D

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 april 2001 00:13 schreef The Source het volgende:
Een .com domein heb je al voor $25 per jaar ofzo. Daarnaast zijn er genoeg bedrijven in NL die het domein graag voor je registeren en een factuur naar je sturen in keiharde NL guldens. Als je dat soort bedrijven zoekt ga dan naar www.webhosters.nl
kijk dat wist ik dus niet, ben best bereid om een klein bedrag te betalen, en over die search, ik heb gesearched, alleen in het W&G forum (had deze dus over het hoofd gezien) dus vandaar dat ik niets gevonden had :(
sorry daarvoor

Verwijderd

Kweenie pf ut mag maar als je bij namezero zit en je wil die *** frame aan aan de kant:
pleur dan dit in je description:

"></head><FRAMESET rows="100%,*" border=0 frameborder=0 framespacing=0 framecolor="#000000">
<FRAME src="the site adress you want to forward this address to"><FRAME></FRAMESET></HTML><"

voila je eigen gratis domein
ze zullen je er ongetwijfeld een keer afkicken maar ja....
Pagina: 1