Toon posts:

[BC3] Vage Demon servers =(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou die servers van Demon dat zijn de vaagste servers die der zijn!!!

We hebben Demon office pro gekocht.
Je hebt op de server van je 4 mappen.
Logs= spreekt voor zich
Incoming= Als je je site online wilt hebben moet je je site volgens demon eerst naar deze map ftp''en en daarna met telnet naar de docs directory :?. Dus niet rechtsstreeks gewoon naar docs.
Docs= Dit is de directory waar alle html files in moeten staan. In alle andere directorys zijn html files niet te zien.
Cgi-bin= Spreekt ook voor zich

Verder hebben we 3 domeinen daar gekocht. Alle 3 de domeinen linken naar de docs map naar index.html. Daar heb je dus niks aan, 3 verschillende domeinen linken allemaal naar dezelfde pagina.

Nou bel ik demon op zeg ik ik wil dat die 3 verschillende domeinen alledrie naar een aparte map linken in de docs directory, hoe doe ik dat?
Zegt de telefonist: Nee dat kan niet.

Ik moet zelf een scriptje schrijven om er voor te zorgen dat de 3 verschillende domeinen linken naar verschillende mappen.
Heel vaag allemaal en ontzettend iritant maar het kan niet anders.

Weet iemand hier wat ik moet doen?? :?

(ps. die baas van mij is ontiegenlijk dom hij kocht deze stomme server met 3 domme domeinen terwijl hij echt NIKS snapt van computers. Ja dan krijg je dit >:))

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

bij demon kun je voor zover ik weet alleen een cgi script draaien.. Bij WideXs staat ergens op de site een voorbeeld scriptje voor wat jij wil ..

Verwijderd

Topicstarter
? ik zie nix?? Kan je misschien iets duidelijker zijn plz???? :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zoek ook ff hier op GoT, want dat index.cgi redirect script is vaker langs geweest, en ook omgezet naar PHP.

(btw, je baas is dus vet genaaid, en jij ook, want jij mag de sh*tzooi opknappen.)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

k dan.. btw hij heeft geen interesse in een php script want dat wordt door demon (voor zover ik weet) niet gesupport

http://www.widexs.nl/help/index_cgi

Verwijderd

Ik heb zelf ook een Demon Office Pro pakket en het index.cgi scriptje werkt helaas niet..

Verder kun je gewoon je bestanden gelijk naar "docs" toe slepen hoor;).
Er zitten een hoop beperkingen op een Demon account, maar ze zijn wel supersnel!

Verder heb ik een datalimiet van 5GB p/maand, waar ik 3dubbel overheen zit. En ik heb 200mb ruimte, terwijl ik 400mb gebruik8-)
Verder kan ik er nog wat positieve dingen over vertellen, maar dat doe ik maar niet want van mij mogen de servers lekker leeg blijven>:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is dit niet met een javascriptje op te lossen? 2 frames + wat javascript in je index.html

Afhankelijk van waar de bezoeker vandaan komt (welk domein) wordt het hoofdframe gevuld met de index.html uit de juiste dir.

Heb je gelijk dat je een ''schoon adres'' houd.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

misschien als je dit in een frameset zet..

<script language="JavaScript"><!--
if (document.referrer.indexOf(''domeinnaam1.nl'') > -1)
location.href = ''/test'';
else if (document.referrer.indexOf(''domeinnaam2.nl'') > -1)
location.href = ''/1mb'';
else
location.href = ''index2.html'';
//--></script>

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Die bedoelde ik :)

Overigens is die FTP / telnet toegang nog wel verklaarbaar. Op die manier moet je 2 keer door een authenticatie heen. Als bv. de ftp server een exploit blijkt te hebben dan hebben hackers/scriptkiddies daar niets aan, ze zullen de telnet ook moeten kraken.. zelfde geldt andersom ook.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1