Verwijderd
Mmm, faq is spontaan verdwenen? Toeval?
Verwijderd
edit->
trouwens starhost mag wel van die puber zijn, maar wie zeg dat jij nie van die puber geript hebt?
Verwijderd
KINDEREN IK GA SLAPEN, nachtzoen voor starhost, superior-is en XS2You, slaap lekker kinderen!
Verwijderd
Sluit het topic ik kan nog veel groffer worden DELETE hem zelfs! MCVIRUS waar bent u!
Daarnaast halen wij onze diensten bij Superior vandaan en hebben wij toestemming om de faq te gebruiken.
Verwijderd
Ahaa dus ik neem aan, je bent dus gewoon een reseller met een grote mond over iemand die je site kopieert? Als je dat nou wat handiger had aangepakt. Dan vraag ik me af wie hier de puber is... Nou denk bijna zelfs kleuter.Op maandag 16 april 2001 22:58 schreef Xs2You het volgende:
Starhost heeft alles LETTERLIJK gekopieerd van ons. Niet alleen plaatjes, maar ook texten.
Daarnaast halen wij onze diensten bij Superior vandaan en hebben wij toestemming om de faq te gebruiken.
En het gebeurt zoveel waarom mail je dan starhost niet dat je niet wil dat je jou site (dus jou FAQ) niet op hun site wil zien. Toch? Dan hier alles op tweakers te zetten. Ik zou zeggen kinderen voor kinderen in de cassete recoder en hard meezingen!
Verwijderd
Ik bied hiervoor ook m''n excuses aan.
Verwijderd
En als je gebruik maakt van de services van superior-is dan huur je dus iets bij hun. En zelfs hun maken gebruik van andermans teksten.
http://www.superior-is.nl/hosting/nieuws.shtml
Komt bijna allemaal uit de mailinglist van Cybercomm en grafieken komen uit de http://network.cybercomm.nl
Verwijderd
Verwijderd
wie zegt dat xs2you starhost niet netjes gemaild heeft en dat hij daar geen antwoord op gekregen heeft?En dan ga je hem maar meteen zitten uitkafferen op dit forum, BAH. Een normaal persoon/host stuurt eerst een mailtje met de vraag het te verwijderen en doet ie dat niet dan kan ik me zo''n toppic voorstellen. Maar die heeft Starhost volgens mij niet gehad, omdat nu de pagina''s weg zijn.
Verwijderd
Of mijn redenatie correct is kan ik niet garanderen
(m.a.w. wat een kuttopic - dan kan ik net zo goed gaan lopen spammen)
Verwijderd
HahahaOp maandag 16 april 2001 23:35 schreef Bigs het volgende:
jullie moeten gewoon allemaal naar LICO
(m.a.w. wat een kuttopic - dan kan ik net zo goed gaan lopen spammen)
Ik hou het leven er wel in vandaag!
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Verwijderd
Ik.Op maandag 16 april 2001 23:25 schreef Stoned-cow het volgende:
[..]
wie zegt dat xs2you starhost niet netjes gemaild heeft en dat hij daar geen antwoord op gekregen heeft?
Verwijderd
woei! wazzup2k is weer op dreefOp maandag 16 april 2001 23:39 schreef wazzup2k het volgende:
[..]
HahahaJa maar je wilt niet bij lico want die staat bij WideXS. Kan je beter meteen naar WideXS gaan dan een klein brak providertje die zijn bak in het hitte hok van WideXS heeft staan. Spam maar wat je wilt maar ik denk dat weinig mensen trek hebben in een hoster bij een hoster bij een hoster. Lico = dus niets.
hey maareh dennis, je loopt echt iedereen hier af te kraken, dus vraag ik me af wie jij zelf wel een goeie hoster vindt? of is dat een rare vraag?
Vanaf woensdag staan we ergens anders en bovendien leveren wij heel andere diensten dan WideXS.Op maandag 16 april 2001 23:39 schreef wazzup2k het volgende:
[..]
HahahaJa maar je wilt niet bij lico want die staat bij WideXS. Kan je beter meteen naar WideXS gaan dan een klein brak providertje die zijn bak in het hitte hok van WideXS heeft staan. Spam maar wat je wilt maar ik denk dat weinig mensen trek hebben in een hoster bij een hoster bij een hoster. Lico = dus niets.
Verder weet je niks van ons klantenaantal af dus zeur lekker niet.
(snap eigenlijk niet dat ik op jou inga.. enige wat ik jou zie doen is altijd mensen proberen af te zeiken met loze argumenten)
Verwijderd
Loze argumenten heeft whazzup2k meestal niet, alleen kan hij gewoon soms heftig uit de hoek komen. Als ik zo hoor wat iedereen loopt te blaten is hij nog de enige met enigzins verstand van zaken.Op dinsdag 17 april 2001 00:04 schreef Bigs het volgende:
(snap eigenlijk niet dat ik op jou inga.. enige wat ik jou zie doen is altijd mensen proberen af te zeiken met loze argumenten)
Wat ik veel vreemder vind is dat je je eigen niet eens snapt, beetje eng niet?
Verwijderd
En komt er dan nog een hosting/domeinenboer/website bouwer die al 5 sites in zijn portefolio heeft zitten nog ff tussen door spammen om het zaakje nog ff compleet idioot te maken. Maarja door zulke topics te lezen doorbreek je de dagelijkse sleur..
- aantal servers
- hoeveelheid dataverkeer
- aantal medewerkers
- hoeveel resellers tot ams-ix
- welke klas op school
- ...
(add more plz)
Verwijderd
- prepaid telefoon ja/nee
- Bedtijd
- Aantal melktandjes
- Zindelijk ja/nee
- zelf wel eens kernel gebakken
- RFC ''bout DNS gelezen/begrepen
- website/announce/algemene voorwaarden gejat?
- XOIP fax ja/nee
- engels sprekend ja/nee
Verwijderd
- Mag zonder toestemming van ouders aankopen doen ja/nee
- Aantal ipnr''s
- Slaapt met knuffel(s) ja/nee
- ript alles bij cgi-resources.com ja/nee
- heeft wel eens zelf in sendmail.cf ge-edit ja/nee
- kent de FAQ van gathering én weet waar de search zit.
Verwijderd
- biedt ongelimiteerd bandbreedte aan
- EasyBlue bedrijfsrekening
- komt voorrijden in trapauto
- doet aan webdesign, consultancy, hosting, domeinnamen, security en webvertising tegelijkertijd
- gemiddelde downtijd & de uptime garantie
PS: Dit is puur loltrapperij, niemand hoeft zich afgezeken te voelen, k?
Nu is het wel weer leuk geweest met de paashaas, back2business.
Disclaimer II: Bovenstaande 12 berichten hebben geen enkele relatie met de starter van het topic of dan wel het topic.
Verwijderd
Goede hosters.Op maandag 16 april 2001 23:52 schreef blablablabla het volgende:
[..]
woei! wazzup2k is weer op dreef
hey maareh dennis, je loopt echt iedereen hier af te kraken, dus vraag ik me af wie jij zelf wel een goeie hoster vindt? of is dat een rare vraag?
Je zet je bak bij WideXS neer. WideXS heeft opzich een downtime per maand waar je niet goed van word. Dan ben je voor mij als hoster al dom bezig, de achterliggende rede is natuurlijk die 175 piek per maand voor 20 gigabyte. Dan zeg ik meteen als je dan kiest ga dan niet bij een zolderkamerhoster als je dan toch voor downtime kiest ga dan bij WideXS zelf een hosting pakket aanvragen.
Ik zou liever ook hebben dat de hoster zelf een apart faxnummer heeft. (zie starhost contact info.) Ok ik weet er bestaan van die mooie aparaatjes voor maar goed komt toch niet echt fijn over in MIJN ogen. (zal dat er expleciet bijzeggen dat het mijn VISIE is.)
En als je dan een zolderkamer hoster ben kies dan voor een redelijke partij om je zaakjes te hosten. Zoals bv direct bij Level3 of CyberComm of IS. Die hebben de zaakjes veel beter voorelkaar en daar kan je ook op terug vallen 24 uur per dag. (WideXS heeft dan namelijk 8 uur per dag anders word het extreem dokken heb ik gehoord, correct me if i am wrong)
En als je dan wat op een andere hoster aan te merken hebt, zoals bv de jongen van xs2you op starhost, dan vind ik het uiterst onprofesioneel gedrag als je dat zo aanpakt. Maar gellukkig ziet hij dat zelf ook in. Iedereen laat zich weleens gaan. Ik namelijk ook
En dan nog een voorbeeld bel ik bijvoorbeeld Demon Internet (ook een hoster tegenwoordig) krijg ik een dame van Demon Internet aan de lijn in plaats van, hallo met mevrouw jansen, euh nee mijn zoon is er niet die zit op school
Maar vooralsnog, dit zijn mijn meningen, en tja als het fout is dan hoor ik het graag. Je hebt vaak wel kleine webhosters (waar ik enorm voorstander van ben) die wel de zaakjes goedaanpakken. (bv geen bak bij widexs, 24 uur bereikbaar, een echt faxnummer, vriendelijke mensen met moeders maar die zitten thuis en niet op hun kantoor cq werkplek, snelle servers etc.)
En die goede kleine hosters kan ik ook voorbeelden van op noemen maar die zie je hier vaak voorbij komen waar mensen dan niets op aan te merken hebben.
Ik hoop dat ik zo duidelijk genoeg was hierin, ik ben namelijk zelf ook zolderkamer hoster geweest. En kon lang het service niveau niet bieden die een profesioneel bedrijf wel kan bieden. Gellukkig zat ik toen wel op een goed netwerk en had iemand met veel linux kennis (wat ik toen totaal niet had), maar toch heb nu mijn zaakjes wel wat beter geregeld dan vroeger. Daarom heb ik zo een afkeer erop. Als je het zelf hebt meegemaakt dan weet je wat je als klant kan missen en wat je als zolderkamer gast niet kan bieden.
Daarom zeg ik beter profesioneel.
(edit) Een hoop typefouten om 2 uur hehe. (/edit)
Verwijderd
Op dinsdag 17 april 2001 00:47 schreef twixx het volgende:
En we hebben niet gedronken of gerookt. Ook geen kameel.
Nu is het wel weer leuk geweest met de paashaas, back2business.
Disclaimer II: Bovenstaande 12 berichten hebben geen enkele relatie met de starter van het topic of dan wel het topic.
mijn kat heeft geen ballen
mijn kat heet sjors
WOEI...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Weggehaald wegens uitbarstingOp dinsdag 17 april 2001 00:04 schreef Bigs het volgende:
[..]
Vanaf woensdag staan we ergens anders en bovendien leveren wij heel andere diensten dan WideXS.
Verder weet je niks van ons klantenaantal af dus zeur lekker niet.
En by the way je portofolio is supers! En je domein naam is mooi geregd op je eigen nameservers! Wel super profi allemaal. Doet me denken toen ik met notepad en paint homepages zat te maken.
Op dinsdag 17 april 2001 00:20 schreef twixx het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel hostertjes er zijn in hooistingland, laten we een mooi tabelletje maken met:
- aantal servers
- hoeveelheid dataverkeer
- aantal medewerkers
- hoeveel resellers tot ams-ix
- welke klas op school
- ...
(add more plz)
Op dinsdag 17 april 2001 00:23 schreef sproggle het volgende:
- in bezit van zwemdiploma ja/nee/mee bezig
- prepaid telefoon ja/nee
- Bedtijd
- Aantal melktandjes
- Zindelijk ja/nee
Op dinsdag 17 april 2001 00:25 schreef twixx het volgende:
- RaQ ja/nee
- zelf wel eens kernel gebakken
- RFC ''bout DNS gelezen/begrepen
- website/announce/algemene voorwaarden gejat?
- XOIP fax ja/nee
- engels sprekend ja/nee
Op dinsdag 17 april 2001 00:27 schreef sproggle het volgende:
- Lid SIDN ja/nee
- Mag zonder toestemming van ouders aankopen doen ja/nee
- Aantal ipnr''s
- Slaapt met knuffel(s) ja/nee
Op dinsdag 17 april 2001 00:36 schreef twixx het volgende:
- kan met networksolutions forms overweg ja/nee
- ript alles bij cgi-resources.com ja/nee
- heeft wel eens zelf in sendmail.cf ge-edit ja/nee
- kent de FAQ van gathering én weet waar de search zit.
- Doet consig-diensten op een brakke dinsdagochtend om 4.19 uur?Op dinsdag 17 april 2001 00:41 schreef sproggle het volgende:
- registreerd domeinen bij namezero en verkoopt ze aan de klant
- biedt ongelimiteerd bandbreedte aan
- EasyBlue bedrijfsrekening
- komt voorrijden in trapauto
- doet aan webdesign, consultancy, hosting, domeinnamen, security en webvertising tegelijkertijd
- gemiddelde downtijd & de uptime garantie
PS: Dit is puur loltrapperij, niemand hoeft zich afgezeken te voelen, k?
Sorry dat ik niet op ''t feestje kan blijven, maar ik moet ff naar Amsterdam toe ...
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
oja lico...lico zit bij omsnet die op haar beurt weer bij widexs zit...hoezo omslachtig.
verder nix tegen lico hoor, alleen ff feitje tussendoor:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen