webOS all the way!
Heb je al op www.freewebspace.net gekeken?
Voor de rest: zie search.
Voor de rest: zie search.
Thanx voor de snelle reactie!
webOS all the way!
[flame-mode]
ik wil graag een amd dual athlon 1400mhz, 1024 mb ram, en 300gieg hd, en nog wat leuke rommel.. het mag niet meer dan F75,- kosten... iemand een idee?
...
UTFS, hier zijn al zoooooooooooooooooo veeeeeeeeeeeeeeeel topics over geweest, en zoooooooo veeeeeeeeeeeeeeel discussies... gratis + goed/snel/redelijk/whatever BESTAAT NIET... punt
[/flame-mode]
ik wil graag een amd dual athlon 1400mhz, 1024 mb ram, en 300gieg hd, en nog wat leuke rommel.. het mag niet meer dan F75,- kosten... iemand een idee?
UTFS, hier zijn al zoooooooooooooooooo veeeeeeeeeeeeeeeel topics over geweest, en zoooooooo veeeeeeeeeeeeeeel discussies... gratis + goed/snel/redelijk/whatever BESTAAT NIET... punt
[/flame-mode]
Verwijderd
Maak daar maar 2 van, ik heb ook wel interresseOp zaterdag 14 april 2001 15:23 schreef Tu-Tone het volgende:
Ik geef Tu-Tone gelijk, sjonge zet, rammel gewoon es in bij de Search free of gratis in, genoeg zoekels die psies de zelfde vraag als jouw stellen!
Verwijderd
ja vers gejat moet het lukken. In een big tower?Op zaterdag 14 april 2001 15:23 schreef Tu-Tone het volgende:
[flame-mode]
[/flame-mode]
Pagina: 1