[BC3] ik word hier redelijk moe van...

Pagina: 1
Acties:

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 11:02

Willem2

Ω is futile

Topicstarter
Ik begin het redelijk beu te worden dat:

a - mensen continu beginnen te flamen de laatste tijd
b - iedereen die ergens zijn eigen mini hosting bedrijfje heeft staan, de hele tijd loopt de roepen ''kom bij mij!, spam dus
c - dat er weer continu mensen zijn die om spam vragen, dwz. continu vragen naar de bekende weg. Er zijn zat sites en topics over waar je goed en/of goedkoop kunt hosten!

Dusse, hoewel de mods over het algemeen goede zaken doen in dit forum, lijkt het mij erg fijn als hier iets meer op gelet wordt!
En misschien is het verstandig om er 1 standaard FAQ in te hangen waar zo''n heel lijstje van site met hosting providers overzichten in staat...

Maarre, misschien ben ik de enige die hier zo over denkt hoor... ;)

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

FAQ...

zoiets dus... [topic=159358]

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 11:02

Willem2

Ω is futile

Topicstarter
ja, die ja, maar dan wel op een duidelijke plek!

en niet als een van de zovele topics ergens tussen laten zwerven, want dat vinden mensen op een bepaald moment toch niet meer...

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 19:49 schreef Willem2 het volgende:
Ik begin het redelijk beu te worden dat:

a - mensen continu beginnen te flamen de laatste tijd
Dit gebeurd automatische wanneer bepaalde mensen (zal geen namen noemen). Net doen alsof ze onschuldig zijn e.d.
b - iedereen die ergens zijn eigen mini hosting bedrijfje heeft staan, de hele tijd loopt de roepen ''kom bij mij!, spam dus
Helemaal mee eens! Het moet gewoon zo zijn: spam = ban + dat de url/naam van het bedrijf automatische uit het forum wordt verwijderd de volgende keer.

Verder lijkt mij het wel wat als een admin overal waar spam staat. Een groot plaatje neerzet waraop staat. Hier stond blabla te spammen. Uiteraard moet dit blijven staan (ook als de desbetreffende user het bericht wijzigt).
c - dat er weer continu mensen zijn die om spam vragen, dwz. continu vragen naar de bekende weg. Er zijn zat sites en topics over waar je goed en/of goedkoop kunt hosten!
Ook al helemaal mee eens, maar je kan er helaas niks tegen doen. Persoonlijk denk ik dat zodra er een faq is de vragen toch nog binnen blijven stromen. Men klikt immers voorbij de faq, doe ik ook vaak.
Dusse, hoewel de mods over het algemeen goede zaken doen in dit forum, lijkt het mij erg fijn als hier iets meer op gelet wordt!
En misschien is het verstandig om er 1 standaard FAQ in te hangen waar zo''n heel lijstje van site met hosting providers overzichten in staat...

Maarre, misschien ben ik de enige die hier zo over denkt hoor... ;)
Heb in lieve adjes al gevraagd om strenger optreden, als gevolg daarvan heeft Mcvirus een aantal topics gesloten, maar toch denk ik dat men nog effectiever zal moeten gaan optreden, omdat forum tot een forum te laten en niet tot een groot spammend medium.