[BC3] :( Geen Freehosting..nu ook geen Datablocks!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik probeer wat php-scriptjes te testen al 3 dagen voor een opdracht waarvan de deadline vandaag was...!!!!!

Nu het erge: Freehosting zegt het wel te ondersteunen, maar DOET HET NIET !!!
:( :( 5 uur met een goede php3 script zitten klooien, blijkt het aan hun te liggen...want...gister probeerde ik hetzelfde met een account bij http://www.datablocks.net , en daar ging ie als een trein..maar nu kom ik er niet eens binnen ?! Heel Datablocks is volledig onbereikbaar...Weet iemand anders een betere free-server met php-support ? Ik moet er aan toevoegen dat ik ruim 30,= p.m. betaal voor een service die niet werkt...IK :'( FREEHOSTING...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Whizzer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-05 12:10

Whizzer

Flappie!

Volgens mij is dit niet helemaal de plek waar dat dat moet staan... Meer in Internet en Telefonie of programming en webscripting. Maar ik maakte pas geleden ook dezelfde fout, dus hard zeuren mag ik niet..

probeer eens bij www.f2s.com, en ga anders een checken op www.freewebspace.net

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

• TheJee93
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-08-2015
Waarom ga je gewoon niet lekker zelf op je eigen bak testen. Is toch veel handiger en weet je ook dat het meteen werkt.

 Fanboy | Code monkey | Occasional speaker

• BC3 Victim
Ja, maar mijn bak is een Mac....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Daar kan je toch ook apache op draaien met php?

• Willem2
  • Laatst online: 30-04 11:02

Willem2

Ω is futile

als je *echt* haast hebt, mag je wel zolang van mijn server gebruik maken, php 404pl1

en hij doet het ook nog voor de verandering! ;)

maar dan ga ik er wel vanuit dat dit voor je studie/school is...

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Verwijderd

willem was me voor ;)
maar....misschie nverstandig om zelf idd een bak te installen of somewhere een vhost te regelen voor paar tientjes p/maand

• Willem2
  • Laatst online: 30-04 11:02

Willem2

Ω is futile

yep, heb je gelijk in...

maar klaarblijkelijk heeft hij niet zo''n haast.... ;)

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• BC3 Victim
het is niet voor studie, maar ik heb inmiddels op freehosting een alternatief draaiende gekregen..

Thanks anyway....

Verwijderd

voor 30 piek per maand kan je heel wat beters krijgen dan die freehosting shit
Pagina: 1