[BC3] DNS

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 11:02

Willem2

Ω is futile

Topicstarter
public dns

http://www.granitecanyon.com

totally free!

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Verwijderd

Ik heb nu mijn webserver compleet draien met alles er op en er aan. en nu wil ik dit ding aan een subdomein koppelen van ZA nic gaan koppelen maar hier heb je DNS servers voor nodig waar vind ik die (liefst gratis).

Verwijderd

Granite Canyon - Free DNS service..

Vond ik trouwens gewoon in de FAQ van hun hoor..

Is dat wat je zoekt? Ik snap ut niet helemaal wat je bedoelt, aangezien je vraagstelling errug vaag is :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
http://soa.granitecanyon.com, je dan alleen wel verstand van DNS nodig....

<edit>
Damn, te laat
</edit>

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ok die had ik ook al gevonden maar daar is het of een primary of een secondary dns server en niet allebei want ale ik een primaire hem aangemaakt en die werkt en dan een secondary dan gooit ie de primaire weer net zo leuk weg

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is dat zo? Hmmmmz nooit iets van gemerkt....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

en bovendien als ik een secondary aanmaak kun je niet ns1.granitecanyon.com in vullen

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 12:00 schreef webspeaker het volgende:
en bovendien als ik een secondary aanmaak kun je niet ns1.granitecanyon.com in vullen
ns2.granitecanyon.com gebruiken?

Verwijderd

ok dat was mijn fout maar nu de primary nog

ff tussen haakies mag je een zone van de primary de zelfde naam geven als de secondary zone geven?

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05 09:52

franklin

denkt teveel...

granitecanyon is lang geleden :) maar volgens mij hoef je alleen een primary dns aan te maken bij granitecanyon.. zo had ik het daar altijd en dat werkte perfect!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat doet eigelijk een DNS???

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Naam -> IP
IP -> Naam

deze omzetting maakt ie voor je

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
en wat is dan de beste dns software voor win2k?

• bAm
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

bAm

zie www.dyndns.org voor dynamic en static dns (ook gratis) en voor o.a. automatische ip update http://support.dyndns.org/dyndns/clients/

Verwijderd

DynDNS gooit je static account na een maand weg als je geen donaties doet. en ik wil een statisch domein aan mijn pc koppelen en geen dynamisch

Verwijderd

ik heb er nu 2 geconfigureerd maar krijg nog steeds de error:
ERROR: Nameserver ns1.granitecanyon.com is not authoritative for webspeakers.za.net

ERROR: Nameserver ns2.granitecanyon.com is not authoritative for webspeakers.za.net

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 13:06 schreef webspeaker het volgende:
DynDNS gooit je static account na een maand weg als je geen donaties doet. en ik wil een statisch domein aan mijn pc koppelen en geen dynamisch
Hoe kom je daarbij eigenlijk?
Dat wil ik wel eens weten namelijk...

Verwijderd

my is het al 2 keer gebeurd. eerst kreeg ik allemaal waarschuwings maailtjes en toen... floep weg dyndns account.
Pagina: 1