en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Verwijderd
Verwijderd
Vond ik trouwens gewoon in de FAQ van hun hoor..
Is dat wat je zoekt? Ik snap ut niet helemaal wat je bedoelt, aangezien je vraagstelling errug vaag is
<edit>
Damn, te laat
</edit>
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ns2.granitecanyon.com gebruiken?Op vrijdag 13 april 2001 12:00 schreef webspeaker het volgende:
en bovendien als ik een secondary aanmaak kun je niet ns1.granitecanyon.com in vullen
Verwijderd
ff tussen haakies mag je een zone van de primary de zelfde naam geven als de secondary zone geven?
Verwijderd
Verwijderd
Hoe kom je daarbij eigenlijk?Op zondag 15 april 2001 13:06 schreef webspeaker het volgende:
DynDNS gooit je static account na een maand weg als je geen donaties doet. en ik wil een statisch domein aan mijn pc koppelen en geen dynamisch
Dat wil ik wel eens weten namelijk...
Verwijderd