Toon posts:

[BC3] DNS wildcards instellen bij Joker.com ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je joker.com mailt zullen ze je vast wel antwoord kunnen geven op je vraag.

• Steenvoorde
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-01 15:09
Ik heb een scriptje op mijn site neergezet dat via een webinterface sub-domeintjes aanmaakt. Het scriptje werkt prima, maar op het moment dat ik een subdomein probeer te benaderen krijg ik niets te zien.

Hmmm, ik kan er ook niet naar pingen. Moest dus wel aan de DNS liggen. Ik ben er ondertussen al achter gekomen dat ik DNS wildcards moest instellen op m''n nameserver. Ik heb m''n domeinen geregistreerd bij www.joker.com maar ik weet niet hoe ik het in moet stellen.
Die FAQ van die gasten vinnik een beetje ingewikkeld :?, ik kan er in ieder geval niets over DNS wildcards vinden.

Wie weet hoe ik die kan instellen via de interface van Joker.com ???

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05 09:52

franklin

denkt teveel...

dat doe je met een ''*''
code:
1
*   IN   A   xxx.xxx.xxx.xx

dus ik denk dat je moet proberen of je een hostname met de naam * aan kan maken!

edit:
typfoutje!

• Steenvoorde
Hmmm ... Die had ik al geprobeerd. Ik krijg een syntax error als ik een * opgeef. :(
Misschien kan het helemaal niet bij Joker.com, maar dat lijkt me een beetje vaag.

Toch bedankt voor de tip! Weet iemand anders of het uberhaupt kan bij Joker.com?

• Steenvoorde
Op dinsdag 17 april 2001 10:03 schreef Rats het volgende:
Als je joker.com mailt zullen ze je vast wel antwoord kunnen geven op je vraag.
Dat d8 ik ook. Kep heb ondertussen al twee mailtjes verstuurd, maar nog steeds geen reactie gehad... Ze zullen het wel druk hebben ofzow :?