Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!
Zolang ie geregistreerd is geef ik je weinig kans...
Als de betalingstermijn afgelopen is, en er wordt niet opnieuw betaald, dan kan het wel...
Als de betalingstermijn afgelopen is, en er wordt niet opnieuw betaald, dan kan het wel...
Verwijderd
somers.nl (first domain)
Organisation:
Schildersbedrijf Somers
tis hun bedrijfsnaam dus je maakt absoluut geen kans.
Als ze nou andere naam hadden en hem niet gebruikte, had je iets meer kans maar nu dus niet...
Organisation:
Schildersbedrijf Somers
tis hun bedrijfsnaam dus je maakt absoluut geen kans.
Als ze nou andere naam hadden en hem niet gebruikte, had je iets meer kans maar nu dus niet...
ff een kanttekening, mijn familie heet dus Somers he, en er zitten twee bedrijfjes in, een adviesburo en een autorijschool. dat ik van achter van knijff heet heeft te maken met gescheiden ouders
Doe maar even de groeten aan Monique. Is dat een tante van jeOp donderdag 12 april 2001 22:16 schreef FvKnijff het volgende:
ff een kanttekening, mijn familie heet dus Somers he, en er zitten twee bedrijfjes in, een adviesburo en een autorijschool. dat ik van achter van knijff heet heeft te maken met gescheiden ouders
Verwijderd
LoLOp donderdag 12 april 2001 22:23 schreef LL Koelkast het volgende:
[..]
Doe maar even de groeten aan Monique. Is dat een tante van je? Laat ze het weer es wat beter voorspellen!
als dat andere bedrijf het domein onterecht had geregistreerd had je misschien kunnen opeisen, maar zei heten gewoon Somers, dus dat gaat niet (ook al heet jij ook Somers, en heb jij 2 bedrijven
)
ikzelf heb het probleempje met wicher.nl...
ik heb geen bedrijf wat zo heet, en mn achternaam is ook niet zo, maar mn nickname wel. ik had het ding allang willen registreren, maar nog niet aan toegekomen
nu is ie dus geregd door freehosting, op hun eigen naam, en ze doen er (nog?) niks mee
als ik nou een bedrijf Wicher had kon ik het denk ik claimen
ikzelf heb het probleempje met wicher.nl...
ik heb geen bedrijf wat zo heet, en mn achternaam is ook niet zo, maar mn nickname wel. ik had het ding allang willen registreren, maar nog niet aan toegekomen
nu is ie dus geregd door freehosting, op hun eigen naam, en ze doen er (nog?) niks mee
als ik nou een bedrijf Wicher had kon ik het denk ik claimen
Dit bedrijf doet er sinds ze hem geregistreerd hebben en dat was in 1999 al niks mee, is er dan niet een manier om het te claimen, of moet ik die mensen gewoon ff vragen.
Je kan er totaal geen aanspraak op maken, of ze hem nou gebruiken of niet. Enige wat je kan doen, is het vragen... Maybe mag je um overkopen...
Pagina: 1