hey! ik ben een board aan het uploaden maar welke mapjes moet ik aanmaken op de server van f2s en welke files moet ik hoe chmodden graag een beschrijving thanks
Wat voor een board ben je aan het uploaden?
Iets meer info graag
Iets meer info graag
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Dan moet het gewoon zo komen te staan.
op je FTP :
/ubb
/cgi-bin
/index.html
enzovoort.
op je FTP :
/ubb
/cgi-bin
/index.html
enzovoort.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Heeej we meet again, jeeez man doe FF normaal wil je... we zitten hier om ELKAAR te helpen niet alleen jou.... verwend nest..Op donderdag 12 april 2001 21:46 schreef GODZILLA2001 het volgende:
dan niet
Ik zou eerst FF een HOW-TO CHMOD lezen, volgens mij heb je niet helemaal door wat het is.
Okay wat je doet: je upt alles naar de goede dirs, maakt de mySQL tabels aan [ik neem aan dat je een forum gebruikt met mySQL], stelt de goede CGI-PATHS in [ bij f2s is dat altijd FF knutselen, use the [url="http:/gathering.tweakers.net"]Search - LUKE[/url], en dan met je FTP prog de files chmodden! [rechtermuisknop op de file klikken chmod en dan code invoeren!]
Heeej we meet again, jeeez man doe FF normaal wil je... we zitten hier om ELKAAR te helpen niet alleen jou.... verwend nest..
hahahaha
sorry
hahahaha
sorry
Als we gaan drammen hoeft het niet.Op donderdag 12 april 2001 21:46 schreef GODZILLA2001 het volgende:
dan niet
Trouwens je hoeft niks te chmodden en je hoeft geen MYSQL aan te zetten.
Ik heb ook andere dingen te doen, heb wat geduld.
v:Wie heeft er hier een probleem?
A: Jij
V:Wie heeft er dus hulp nodig ?
a: Jij
V:Krijg je hulp als je gaat lopen drammen ?
A: Nee
Doe ff normaal dan.
Verwijderd
Euhhh pier, hij wil toch ubb uppen, nu ben ik niet echt into fora, maar toen GoT nog op UBB draaide, hadden we echt VEEL mySQL error''s.. en toch wel chmod voor write permissions?Op vrijdag 13 april 2001 10:19 schreef pier het volgende:
Trouwens je hoeft niks te chmodden en je hoeft geen MYSQL aan te zetten.
Of doet de UBB install dat vanzelf?
chmod hoeft niet, die doet ubb idd zelf. Mysql is ook niet nodig omdat ubb CGI nodig heeft, geen mysql. hoe het hier zat weet ik niet, maar ik kon mijn UBB forum zonder mysql draaien op f2s.
zoek op www.infopop.com naar de installatiehandleiding...
dit is geen link
* Destruction schopt hem ff naar boven omdat hij benieuwd is naar de reactie van de toppicstarter.
Verwijderd
Hmm, meestal is het zo dat topicstarters een topic maken en daarna bijna nooit meer terugkeren...Op vrijdag 13 april 2001 14:36 schreef pier het volgende:
/me schopt hem ff naar boven omdat hij benieuwd is naar de reactie van de toppicstarter.
Maar euh Godzilla: waar stond dan dat jij die files moet chmodden?
sjonge jonge, als je op www.infopop.com gaat kijken, zie je een stap-voor-stap guide van hoe je het moet doen.
Dat volg je, er niks kan er meer mis gaan.
Dat volg je, er niks kan er meer mis gaan.
Pagina: 1