[BC3] Apache (Linux) met ASP & MS Access databases

Pagina: 1
Acties:

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 11:06
Is het bovenstaande mogelijk? Ik heb dus een site draaien op een Windows NT platform met een aantal MS Access databases waaruit DSN-less connectie informatie verkregen wordt.

Is het mogelijk dit op een Apache webserver (of andere) te draaien? Ik draai dus Linux, Slackware 7.1. Alvast bedankt!!

Geef mij maar een Warsteiner.

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-05 11:58
Waarom eigenlijk een access database? Die dingen zijn sloom en kunnen maar 10 connecties per seconde aan...

Verwijderd

Chili!Soft ASP provides full ASP support for Web servers from Apache, Lotus, Netscape, O''Reilly and Microsoft, running on HP-UX, Linux, Windows NT/2000, Sun Solaris and IBM AIX, with other Web servers and Operating Systems coming soon.
http://www.chillisoft.com/

Hoe het zit met die MsAccess database weet ik niet.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Voor zover ik weet werkt chillisoft ASP best goed, maar het is niet mogelijk om te connecten naar een Access database. Mits je deze eerst exporteerd naar MySQL of Interbase o.i.d.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 11:06
Tja, waarom een Access database? De reden is simpel: Ga jij maar eens de prijzenv an 500 produkten bijstellen. Dat gaat dus echt wel ff rapper in Access dan MySQL moet ik zeggen...

Of is er een progje waarmee je databases van een MySQL server kan openen en deze à la Access/Excel aanpassen?

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Jups zeker is die er!

mySQLFront heet het..
Pagina: 1