De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Voor de rest is natuurlijk spannend hoe snel iemand hun servers een schop geeft als ze gekke dingen doen, ik neem niet aan dat iemand vanuit Drachten naar Baltimore hoeft
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
daar ben ik gehost, (nee oke tis mijn server)
die staat bij vuurwerk en ik ben goedkoper en heb een veel grotere overkill aan kracht en cpu power etc. ook levert draait hij asp en php samen
openkat.nl al gezien?
Verwijderd
Wat heeft jou bericht te maken met de vraag of xxlserver goed is? Niks! Dus wat is dit.....Op dinsdag 10 april 2001 18:27 schreef killercow het volgende:
www.gigaweb.nl
daar ben ik gehost, (nee oke tis mijn server)
die staat bij vuurwerk en ik ben goedkoper en heb een veel grotere overkill aan kracht en cpu power etc. ook levert draait hij asp en php samen
Juist SPAM
ik had ff moeten nadenken
openkat.nl al gezien?
we zijn begonnen omdat 1 van ons een eigen IRC server heeft en een paar eggdrops heeft, en daar al veel geld per maand aan kwijtraakte. Als alles goed gaat draaien we iig vanaf mei.
We proberen zo goedkoop mogelijk onze producten aan te bieden..
Als je een product ergens andere goedkoper ziet kan je mij (jasper@fairhosting.net) evt mailen en zal ik kijken of wij hetzelfde ook voor die prijs kunnen aanbieden.
Voor de website zal je maar ff op dat huisje rechtsboven hier moeten klikken..
(hij staat tijdelijk op een andere server, omdat ik mijn servers hiet thuis aan het testdraaien ben.)
*) hierbij de specs van de servers
p3@1000Mhz
512Mb intern
2 IBM 10000rpm 18,3GB schijven aangesloten via een Adaptec AAA-131 SCSI RAID kaart
Asus CUSL2-C mobo
2 3com 905''s (1 voor interne netwerk tussen onze servers)
TNT2 vid.kaartje (ja 3d op een server.. goedkopere AGP was er niet
)
OS: FreeBSD 4.2 of anders over een paar dagen 4.3 Release
---
hierbij hebbik ehm iets bewerkt..
Mijn excuus...
Verwijderd
ik zie anders nergens in dieze topic staan: spam hier....|:(Op dinsdag 10 april 2001 19:18 schreef ebuh het volgende:
[..]
Verwijderd
Kan je soms niet lezen?Op dinsdag 10 april 2001 19:18 schreef ebuh het volgende:
SPAM SPAM
Dus bij deze een TIP:
SPAM HIER NOOIT EN TE NIMMMER!
ADJES, kunnen jullie niet wat beter/effectiever optreden tegen SPAMMERS?
Waren denk ik tegelijk aan het schrijven.. heb het bericht veranderd (2 keer zelfs)Op dinsdag 10 april 2001 20:39 schreef Rats het volgende:
[..]
Kan je soms niet lezen?Ik zet hierboven nog dat iemand spamt en wat doe jij, jij komt even een spam verhaal ophangen dat je een bedrijf start. ...