welke server kan dit aan? moet met delen van 40Mb gedownd kunnen worden. met een redelijke snelheid. gaat dit geld kosten of niet? roep maar wat er in je opkomt!
Verwijderd
In deln van 40 MB, dat heb je totaal zelf in de hand wat je upped hoor... beste als je grote files wilt doen is in *.rar met een SFVje eraan bij geplakt..
Ik denk dat een dedicated server voor jouw van toepassing is, aangezien je HEEL VEEL data wil versturen.... en dat trekt dus EXTREEM VEEL dataverkeer..
Bedenk wel dat je hier waarschijnlijk een paar duizend p/m aan kwijt bent...
Tenzij je het nooit download
Een Amerikaanse hoster is dan ook stukken goedkoper !
Ik denk dat een dedicated server voor jouw van toepassing is, aangezien je HEEL VEEL data wil versturen.... en dat trekt dus EXTREEM VEEL dataverkeer..
Bedenk wel dat je hier waarschijnlijk een paar duizend p/m aan kwijt bent...
Tenzij je het nooit download
Een Amerikaanse hoster is dan ook stukken goedkoper !
Verwijderd
Het internet backuppenOp dinsdag 10 april 2001 15:24 schreef FlameHeaD het volgende:
Anders dealtje sluiten met een UNI ofzo, als je daar studeert of werkt...
BTW: FF lekker nieuwschierig, waarvoor wil je het dan gebruiken? Tucows server inrichten ofzo?
Verwijderd
Van wanneer? 1990 ofzoOp dinsdag 10 april 2001 16:48 schreef joska het volgende:
Het internet backuppen
Verwijderd
Wie stelt er nou gratis 10GB ter beschikking...met een beetje gezond verstand had je dit zelf ook wel kunnen verzinnen denk ik.Op dinsdag 10 april 2001 14:36 schreef Xenion het volgende:
welke server kan dit aan? moet met delen van 40Mb gedownd kunnen worden. met een redelijke snelheid. gaat dit geld kosten of niet? roep maar wat er in je opkomt!
Zoek een sponsor, wil vast wel als je site een beetje potentieel heeft.
Die 10GB is het probleem niet zo (wat kost schijfruimte nou, tegenwoordig). Denk dat de traffic een groter probleem is.Wie stelt er nou gratis 10GB ter beschikking...met een beetje gezond verstand had je dit zelf ook wel kunnen verzinnen denk ik.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Verwijderd
Dan moet hij dus echt een hoster in Amerika zoeken, aangezien dataverkeer in NL niet te betalen isOp donderdag 12 april 2001 15:38 schreef Boss het volgende:
[..]
Die 10GB is het probleem niet zo (wat kost schijfruimte nou, tegenwoordig). Denk dat de traffic een groter probleem is.
Die ruimte kan ik je ook wel geven op mijn (heel binnenkort gerealiseerde) servertje...dataverkeer zul je echter voor moeten schokken
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Grote berg data lijkt me onomstotelijk verbonden met 10GB webspace, wat moet je er anders mee? Foto-archien voor je moderne doch licht trillende opoe??Op donderdag 12 april 2001 15:38 schreef Boss het volgende:
[..]
Die 10GB is het probleem niet zo (wat kost schijfruimte nou, tegenwoordig). Denk dat de traffic een groter probleem is.
Verwijderd
ga eens naar een fxp board en zoek een in public ftpz naar een mooi en snel upload adres. Het staat alleen vast dat je time to survive niet zo hoog is dan.
Verwijderd
A) FOEIOp zondag 15 april 2001 01:07 schreef olav het volgende:
ga eens naar een fxp board en zoek een in public ftpz naar een mooi en snel upload adres. Het staat alleen vast dat je time to survive niet zo hoog is dan.
C) Hangt er van af, als jij een stoffige server vindt, waar de laatste x was ingelogd in het jaar 1998 ofzo, EN die undel is
Dan kan je daar best een half jaar of 2 jaar meedraaien. [/me heeft ook nog steeds een pub van een jaar oud :D]
Nee, ik denk vanaf eergisterenOp dinsdag 10 april 2001 16:59 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Van wanneer? 1990 ofzo?
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Verwijderd
Wat ik bedoelde: van begin tot 1990Op maandag 16 april 2001 00:12 schreef twixx het volgende:
[..]
Nee, ik denk vanaf eergisteren
Trouwens Xenion, is het nog gelukt???
Wat kost dataverkeer hier in NL dan..
Wel handig om even te weten voordat je site 400Gig per dag gaat verplaatsen
Wel handig om even te weten voordat je site 400Gig per dag gaat verplaatsen
Verwijderd
Voor kleine afnemers (tot 200 gb per maand zo''n fl. 5 per gb). Voor de grotere wordt het minder, dan moet je een eigen lijntje huren bij een colo. Dan kom je zou uit rond de fl. 3 a 4 per gb
Pagina: 1