[BC3] Web/e-mailhosting, goedkoop genoeg?

Pagina: 1
Acties:

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-02 00:36

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Topicstarter
Ik wil graag een kleine site hosten en een persoonlijk e-mailadres hebben (met mijn domein) en ik heb een beetje met search gekeken en dit nu in gedachten. Kost me met domein (35 piek) dus 85 piek per jaar.
Kan het goedkoper, of heb ik iets goeds uitgezocht? Ik wil dus geen reclame op m''n site hebben en ook niet met een scrippie omzeild.

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 11:02

Willem2

Ω is futile

ex btw, dus 59.50...

is toch weer 9.5 meer... ;)

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:52

Richard

Kuru Kuru Kururin

Is die 500 MB dataverkeer ook per jaar? :)

20*350ZO45°

• Bigfoot
  • Laatst online: 03-03 16:32
Hoe wel in de gaten dat als je over de datalimiet heen gaat je soms enorme "boetes" moet betalen. Waarom forward je het domein niet naar je homepage van je internet provider?

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Waarom forward je het domein niet naar je homepage van je internet provider?
Precies! Heb ik ook gedaan, en heb dan een datalimiet van 1000 MB/Maand. Als ik hierover kom word ik afgesloten en krijgt de bezoeker een nette text te zien dat het datalimiet overschreden is.

Je zit wel vaak aan een paar regeltjes verbonden bij je internetprovider, ik zal er een paar noemen van mijn provider:
De gedachte achter de digitale woonwijk, is dat particulieren een huisje met informatie over zichzelf aanbieden en NIET over derden. ZeelandNet krijgt maandelijks een rekening op basis van de hoeveelheid dataverkeer en de gebruikte bandbreedte. Het is verboden om maatschappelijk NIET aanvaardde onderwerpen en/of teksten, plaatjes e.d. via ZeelandNet te verspreiden. Regelmatig beoordeelt ZeelandNet de aangeboden informatie in de huisjes en behoudt ten allen tijde het recht zonder mede weten van de abonnee de informatie van het systeem te verwijderen. Toegestaan is het om informatie over jezelf aan te bieden:
wie je bent
waar je woont
welke hobby je hebt
hoe je huis eruit ziet
met wie je samenwoont
Het is niet toegestaan om via ZeelandNet als particulier abonnee commerciele aktiviteiten te ontplooien. Hieronder wordt o.a. verstaan het opnemen van informatie over:
de organisatie waar je werkt
de vereniging/club waar je lid bent
de stichting waarbij je bent aangesloten
etc.
Dus als je het zakelijk wilt doen mag het dus niet!

20*350ZO45°

• Bigfoot
Als je nu al over de 1000 MB/maand komt zou ik geen abo afsluiten voor 500MB. Of is de inhoud van je site hetgeen waarom je het niet op Zeelandnet kan laten staan.

Kun je niet alle plaatjes enzo op een gratis provider zetten en je zeelandnet pagina die plaatjes etc laten gebruiken?

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 10 april 2001 09:55 schreef Bigfoot72 het volgende:
Als je nu al over de 1000 MB/maand komt zou ik geen abo afsluiten voor 500MB. Of is de inhoud van je site hetgeen waarom je het niet op Zeelandnet kan laten staan.

Kun je niet alle plaatjes enzo op een gratis provider zetten en je zeelandnet pagina die plaatjes etc laten gebruiken?
Ik ben niet diegene die wil gaan hosten, ik ben degene die het voorbeeld gaf!

Over dat scheiden van je pagina (commercieel op de ene en niet commercieel op de andere) is best wel haalbaar hoor, Ik heb nu mijn site voor de helft op mijn eigen account draaien bij zeelandnet, en de andere helft op die van een maat die um niet gebruikt!

En ik ben nog nooit over die 1000 MB heen gegaan hoor, dan moet je het wel bont maken volgens mij, in ieder geval kom je daar niet als je een pagina hebt zo van: "Hallo, Ik ben RDK_NL en ik heb een hele leuke vriendin BLA BLA BLA"

Xal nu effe kijken hoeveel ik al gebruikt heb deze maand: 3,5 MB haha! Alleen ik zie dat er het 1 en ander van mijn site afgedonderd is :( denk dat zeelandnet hier weer iets me te maken heeft :(

20*350ZO45°

• Bigfoot
Stelletje zeikerds daar bij Zeelandnet lijkt me zo. Chello is ook wel brak qua service enzo maar ze hebben gelukkig geen tijd voor "ant fucking"

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 10 april 2001 10:34 schreef Bigfoot72 het volgende:
Stelletje zeikerds daar bij Zeelandnet lijkt me zo. Chello is ook wel brak qua service enzo maar ze hebben gelukkig geen tijd voor "ant fucking"
Ach, ik heb hier niet te klagen bij Zeelandnet hoor, mensen die klagen heb je overal, maar bij UPC is het wel heel erg ernstig geloof ik!

20*350ZO45°

Pagina: 1