Toon posts:

[BC3] AAARGH!! Vijf dagen geen internet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word helemaal gestoord van @Home Enschede, ik heb hier gewoon een dikke 5 dagen zonder internet gezeten.. :(:(:(

Das toch niet normaal? Ze willen je bij @home ook nie vertellen wat de storing is of wanneer ie weer over zou kunnen zijn.

:'(

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is je hart een beetje gelucht? :)
Ik word al gek als ik een dag geen internet heb. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

5 dagen = 2 weken geld terug ofzo???

Ik heb 1,5 week zonder gezeten, kreeg 130 piek terug :P

Verwijderd

Ik heb 6 dagen zonder gezeten maar ik krijg niks! Omdat ik het volgens hun de 1e dag al moest melden!

Vuile *************. Dat staat dus niet in TOA.

Het laatste woord is er ook nog niet over gesproken.

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 15:42 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb 6 dagen zonder gezeten maar ik krijg niks! Omdat ik het volgens hun de 1e dag al moest melden!
Jezus wat een nonsens, je gaat toch een overeenkomst met ze aan over internet toegang, waarbij zij die leveren en jij betaald? Het is dan toch ook 100% hun verantwoordelijkheid om te zorgen dat die werkt?

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 15:48 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Jezus wat een nonsens, je gaat toch een overeenkomst met ze aan over internet toegang, waarbij zij die leveren en jij betaald? Het is dan toch ook 100% hun verantwoordelijkheid om te zorgen dat die werkt?
dat vertel ik ze al 3 officiele brieven lang.

Verwijderd

Topicstarter
Wat een t*r*ngleiers daaro.. :r

Bij ons moeten HUN het als een officiele storing noteren voordat jij je geld terug krijgt EN het moet een aan één gesloten storing zijn. Ik heb 4 keer gebeld en in die 4 gesprekken is me 8 keer iets anders verteld. De ene keer is ''t wel een storing, dan ligt ''t weer aan ons. Donder toch op, er is hier nog nooit iets aan de hand geweest en ja, ook deze keer was ''t weer @home. :(

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Bedankt voor ''t moven, had dit forum onderdeel nog nie eens gezien.. :P

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 17:25 schreef Agijsbro het volgende:
offtopic:
Bedankt voor ''t moven, had dit forum onderdeel nog nie eens gezien.. :P
Waarom is deze naar HWS???
Hij stond toch eerst in IT? Daar lijkt hij me beter op zijn plaats...

Verwijderd

Chello kwam bij mij pas na 11 dagen langs...jaja eerst via die k*t helpdesk, installeer je systeem opnieuw bla bla. Na 3 keer bellen, de monteur komt langs (wilde eerst niet komen...) kwam ie was ik nie thuis, (ze zouden een afspraak maken niet gedaan dus) belde mijn pa op kwamen ze nog dezelfde dag bleek het modem naar de klote. Ik ga dus een maand niet betalen!.. Staat in het reglement!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:45
Ik kan drie uurtjes zonder internet al niet volhouden als ik thuis ben. Vorige week was de stroom uitgevallen (en de kabel ook) en toen moest ik dus ook wachten.

Ik heb geen @home maar sonera (niet veel beter trouwens) maar ik ben gewoon zo enorm gewend aan internet. Voor bijna alles heb ik het wel nodig.

Zal nog wat worden over drie weken als ik op vakantie ga....

Verwijderd

jullie kennen chello zeker nog niet :(

dat zuigt pas :( :( :( en daar ga je van :r

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 15:44
ach...in een volgend leven lach je erom :)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

ik zie dat je nog studeert, waarom neem je dan niet voor 42/maand een kabel-abo bij de UT, dat kan je aanvragen bij het CIV op de UT als je HE of UT-student bent.

Verwijderd

Ik woon ook in Enschede, maar heb nergens last. Het is juist sneller dan ooit, overdag 400 k en i nde avonduren 200. (zal dus komen omdat de helft dus niet kan internetten).

Wat ik wel een ker had datde dhcp server mijn een verkeerd ip had gegeven (dubbel ip)
via ifconfig zag ik 213 nog wattes terwijl het 212.120.x.x moet zijn (dit stond ook in de computer van die lui).
naja was dus gewoon ff /sbin/dhclient eth0
en voila daar kwam me eigen ip weer te voorschijn.

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-05 07:57

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

hahaha dan kennen jullie Casema nog niet, als je al internet verbinding hebt komt het nooit boven de 6kb/s :r
Op maandag 09 april 2001 19:12 schreef researcher het volgende:
jullie kennen chello zeker nog niet :(

dat zuigt pas :( :( :( en daar ga je van :r

...

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:45
Op maandag 09 april 2001 19:24 schreef earthforce het volgende:
hahaha dan kennen jullie Casema nog niet, als je al internet verbinding hebt komt het nooit boven de 6kb/s :r
in de faq staat:

Http-compressie? Wasda?
Speciaal voor mensen met weinig bandbreedte, zoals modemers en Casema-abonnees, is er http-compressie uitgevonden, wat soms wel 80% aan te laden Bytes kan schelen. Je proc moet wel iets harder werken, daarom zul je voor jezelf uit moeten maken of het nut heeft als je een wat minder krachtige computer hebt.
>:)

Verwijderd

In het begin problemen gehad met mijn chello modem nu al dik een half jaar zonder offline tijd gezeten. Van download.xs4all.nl nooit onder de 60kb/sec zelfs niet op drukke tijden (tussen 19:00 en 23:00) daarna lopen de ftp transfers op tot 180 kb/sec max. Ik ben uiterst tevreden. :)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:57

Bezulba

Formerly known as Eendje

gelijk bellen als ie 2 uurtjes eruit ligt? man your an addict :)

blup

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 april 2001 19:24 schreef Nephilium het volgende:
Ik woon ook in Enschede, maar heb nergens last. Het is juist sneller dan ooit, overdag 400 k en i nde avonduren 200. (zal dus komen omdat de helft dus niet kan internetten).
Ik heb ook helemaal geen problemen met de snelheid, die is :9

Maar wat heb ik aan snelheid als ''t helemaal plat ligt..? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 april 2001 19:19 schreef MREn het volgende:
ik zie dat je nog studeert, waarom neem je dan niet voor 42/maand een kabel-abo bij de UT, dat kan je aanvragen bij het CIV op de UT als je HE of UT-student bent.
Wij hadden al kabel voordat de UT kabel aanbood. Athome schijnt ook sneller (en duurder) te zijn..

Verwijderd

Wat zitten jullie toch te zeuren als je een dag niet kan internetten dan toch niet stelletje junken. Je betaald 80 piek per maand en dat haal je er makkelijk uit want als je met een modempje aan de gang moest ben je zo 450 gulden per maand kwijt dus zit niet zo te zeuren en denk aan de mensen die nog geen Kabel of ADSL kunnen hebben.

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 10:06 schreef Arne_F het volgende:
Wat zitten jullie toch te zeuren als je een dag niet kan internetten dan toch niet stelletje junken. Je betaald 80 piek per maand en dat haal je er makkelijk uit want als je met een modempje aan de gang moest ben je zo 450 gulden per maand kwijt dus zit niet zo te zeuren en denk aan de mensen die nog geen Kabel of ADSL kunnen hebben.
What da fok???? :?:?:?

Jaloers ofzo???? :9:9

/me heeft lekker @home in Heerlen.

Dat gaat pas lekker in Limburg. Nog Nooooooit probs gehad. Wel heb ik 2 keer gehad dat de mailserver er voor 2 uurtjes uitlag. Dus ik bellen naar Essent. Hoor ik voordat die irri-keuze-menuutjes komen dat de mailserver voor de regio Heerlen-Noord plat ligt en over 2 uur weer up is.

/me vind @home wel relax...

Hail to @home Baby!!! *D*D*D*D

• lucasvanlierop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-04 11:53
ik heb er ook wel over gedacht om kabel via de UT te nemen toen @home weer lag te kutten.

Toch maar niet gedaan want UT bied maar 64kb down en 512 up ofzo...veel te weinig dus.

Het is trouwens niet toegangelijk voor HE studenten

WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface

Verwijderd

nee hoor niet jaloers want heb hier ook gewoon vast interslet via het werk enne thuis heb ik gewoon isdn omdat ik toch alleen Meel en af en toe GoT check

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 11:11

bloasfist

Slot-A Crew

ja, wij hebben kabel via de UT. Max van 60Kb/s down en 8Kb/s up. Niet echt bijster veel nee. En het gaat via de Essent. Laatste tijd ook nog best veel gezeik mee hoor.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Goed, Agijsbro heeft ff zijn gal kunnen spuwen en zijn hart gelucht.

Wil toch ff melden dat @home de laatste 2 weken flitsend draait, jazeker ook de mail doet ut, en dank zij de server upgrade van GoT vliegen de pagina''s me letterlijk om de oren.

* PokkeNoise heeft geen oordeel over de communicatie naar de users omdat dat voor hem nu niet nodig is.

? weet jij wat.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 10 april 2001 10:49 schreef Arne_F het volgende:
nee hoor niet jaloers want heb hier ook gewoon vast interslet via het werk enne thuis heb ik gewoon isdn omdat ik toch alleen Meel en af en toe GoT check
Wat lul je dan? Ik heb g@#$@#%@mm#@# 5 dagen geen internet. Jij kan g@#$@#%@mm#@# 24/7 je mail checken/gotten op je werk EN thuis. Wat de f#(%$%$@%#$ck maakt ''t uit of je Testarossa of Kadett rijdt als ie ''t niet doet???? :? |:(

ps Suc6 met je Kadett.. >:)

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb met chello nog nooit last gehad!!!

Altijd een aardig snelle verbinding en hij ligt er echt nooit uit. Ja, één keer 3 uur lang maar dat was ''s nachts. En aangezien deze jongen ''s nachts slaapt en WatchMyServer z''n werk ''s nachts ook doet, heb ik er verder weinig last van gehad. :):):):)

Eat right. Stay fit. Die anyway.

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 12:14 schreef Agijsbro het volgende:

[..]

Wat lul je dan? Ik heb g@#$@#%@mm#@# 5 dagen geen internet. Jij kan g@#$@#%@mm#@# 24/7 je mail checken/gotten op je werk EN thuis. Wat de f#(%$%$@%#$ck maakt ''t uit of je Testarossa of Kadett rijdt als ie ''t niet doet???? :? |:(

ps Suc6 met je Kadett.. >:)
Agijsbro haalt me de woorden uit de mond :o:o

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 10 april 2001 10:06 schreef Arne_F het volgende:
...want als je met een modempje aan de gang moest ben je zo 450 gulden per maand kwijt ...
hmm.. hoe kwam ik dan op 1050 gulden?
vriendin denk ik te lang op gsm gebelt dan..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1