Toon posts:

[BC3] hosting provider gezocht.. (web/mail hosting)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik zoek een hostingprovider (liefst in NL) die zowel mijn site kan hosten (php ondersteuning) en mijn mail.

Dit laatste moet voor zo''n 4000 (!!) mailaccounts. de bezoekers van de website moeten zelf een mailbox aan kunnen maken. De mailbox is dan 1 tot 2 mb groot.

Wie weet bij welke provider ik moet zijn ?

Verwijderd

ik heb zo''n idee dat je dds wilt nadoen?:)
mag, maar dit gaat wel een hoop kosten.
4000 mensen met 2mb popbox
is sowieso al 8gig dataruimte en we hebben het dan nog niet eens over de kosten van het dataverkeer die je er aan gaat hebben (VEEEEL):)

ik zou als ik jou was is kijken bij euronet, xs4all ed, die doen vaak voor grote bedrijven hosting.

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-05 13:47

aKra

Intentionally left blank.

Ik denk dat je het beste een Dedicated Server oplossing kan nemen, en dan iemand inhuren die dat allemaal mooi inelkaar kan gaan bouwen. Ga eens naar www.2fast.nl die zouden je zeker kunnen helpen.

(Of klop even bij mij aan voor meer info... / icq 15412532 / mail akra@postmaster.co.uk)

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 15:09 schreef Bitfreak het volgende:
Ik denk dat je het beste een Dedicated Server oplossing kan nemen, en dan iemand inhuren die dat allemaal mooi inelkaar kan gaan bouwen. Ga eens naar www.2fast.nl die zouden je zeker kunnen helpen.

(Of klop even bij mij aan voor meer info... / icq 15412532 / mail akra@postmaster.co.uk)
SPAM Alert!
Hartstikke leuk hoor, maar hou spam altublieft voor jezelf.

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-05 13:47

aKra

Is geen spam, die gozer vraagt om hulp en ik weet toevallig een adresje waar die hulp kan krijgen...

Of moet ie zo''n reply geven...

De oplossing kan je krijgen bij *censureerd wegens spam*. Wat wel zo is dat je bij hun *censureerd wegens spam* ook ''n server kan huren en dan makkelijk alles door ze laten opzetten.

Hoop dat ik je heb geholpen.

Jaajaaa... Mijn eerste reply werkt denk ik wat beter.

Verwijderd

Eigenlijk kan ik jou het niet kwalijk nemen, maar al die topic starters van hosting gezocht voor blablabla.....

Als die mensen nou een leren zoeken op www.webhosters.nl & www.webselecte.nl en de search van tweakers zouden zulke nutteloze topics verholpen kunnen worden. Want tegenwoordig staat er in dit forum alleen nog maar waar kan ik dit en dat vinden, maar zelf zoeken ze niet eens meer......

Verwijderd

JA EN ALS IEDEREEN WEET WAT IE MOET DOEN DAN HEBBEN WE GEEN FORUM MEER! :(

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 15:20 schreef Rats het volgende:

[..]

SPAM Alert!
Hartstikke leuk hoor, maar hou spam altublieft voor jezelf.
Rats je overdrijft wel hoor, tuurlijk het is en blijft reclame maar je kan ook even wat nuttigs zeggens :) [dit is bijv. ook niet nuttig!]

BitFreak: als ik de URL van mijn hoster neerzet, doe ik dat alsvolgt [urltag]SPAM[/urltag].... anders krijg strax IK nog gezeik :P

Runningman: Ik zou zeggen OF je neemt een dedicated server, aangezien je voor redelijk wat mensen e-mail moet verzorgen. En je schrijft zelf de code yadda yadda yadda...
Of je neemt een bedrijf in de hand zoals Every1 of BigMailBox !

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 16:19 schreef Rats het volgende:
Eigenlijk kan ik jou het niet kwalijk nemen, maar al die topic starters van hosting gezocht voor blablabla.....

Als die mensen nou een leren zoeken op www.webhosters.nl & www.webselecte.nl en de search van tweakers zouden zulke nutteloze topics verholpen kunnen worden. Want tegenwoordig staat er in dit forum alleen nog maar waar kan ik dit en dat vinden, maar zelf zoeken ze niet eens meer......
1 woord: psies

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 21:50 schreef wazzup2k het volgende:
JA EN ALS IEDEREEN WEET WAT IE MOET DOEN DAN HEBBEN WE GEEN FORUM MEER! :(
Zeg nu zelf, deze vraag komt (bijna) dagelijks terug. Denk je dat de mensen op dit Forum zitten te wachten op telkens dezelfde vraag? Dacht het niet. Je kan dit forum beter gebruiken voor nuttigere onderwerpen.

(Webdesign & Graphics was ook niet meer leesbaar dankzij de grote hoeveelheid sitechecks. Hetzelfde gebeurd nu hier, maar dan met welke host moet ik kiezen.... Op deze manier wordt de boel ook al gouw spam gevoelig. :( En dat is ook iets wat we toch moeten proberen te vermijden.)

Althans dat is de manier waarop ik erover denk.

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 22:39 schreef Rats het volgende:

[..]

Zeg nu zelf, deze vraag komt (bijna) dagelijks terug. Denk je dat de mensen op dit Forum zitten te wachten op telkens dezelfde vraag? Dacht het niet. Je kan dit forum beter gebruiken voor nuttigere onderwerpen.

(Webdesign & Graphics was ook niet meer leesbaar dankzij de grote hoeveelheid sitechecks. Hetzelfde gebeurd nu hier, maar dan met welke host moet ik kiezen.... Op deze manier wordt de boel ook al gouw spam gevoelig. :( En dat is ook iets wat we toch moeten proberen te vermijden.)

Althans dat is de manier waarop ik erover denk.
amen....sluit ik mij vierkant bij aan :z

Verwijderd

waarom ook geen FAQ hier?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 20:51
www.webhosters.nl

Trouwens, als iemand zich geroepen voelt om een FAQ te schrijven; be my guest....heb er zelf helaas geen tijd voor.
Pagina: 1