[BC3] POST/Respond tool

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb een beetje bizarre vraag, namelijk niet over de content van Fok!/Tweakers maar de programmering ervan.

Ben zelf met een discussieweb (voor Lat. Amerika) bezig (online streefdatum 30 juni) maar in de programmering van het forum loop ik steeds tegen het klassieke "ik post, jij reply''ed, en het kotm er in een tree-structure" Da''s makkelijk... :-)

Wat niet lukt is zorgen dat de recaties ONDER de post komen, zoals bij Fok!/Tweakers het geval is.

Het idee is dus dat alle reacties ONDER de post komen, en niet in een tree structure.
En dat krijg ik niet voor elkaar... Help?!

Thanx man!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

dis meer een topic voor programming/webscripting

Verwijderd

Kerel, ik denk als je die dingen wel threaded onderelkaar krijgt maar niet recht dat je dan OF een gigantische fuck-up hebt gemaakt met de opbouw van de database of je hebt het niet zelf geprogrammeerd en bent gewoon in een bestaand script verder gaan klooien.

Dit is wel zo''n enorm simpel iets dat als je eventjes simpel zou nadenken het op zou kunnen lossen.