Hallo allemaal,
Ik heb pas een domein gerregd via 2fast. Ik heb gisteren onderstaand mailtje naar 2fast gestuurd omdat ik dit graag wilde weten. Ik kan natuurlijk niet van 2 fast verwachten dat ze antwoord gaan geven in het weekend, misschien kunnen jullie mij het vandaag (Zondag) al vertellen!
Ik heb pas een domein gerregd via 2fast. Ik heb gisteren onderstaand mailtje naar 2fast gestuurd omdat ik dit graag wilde weten. Ik kan natuurlijk niet van 2 fast verwachten dat ze antwoord gaan geven in het weekend, misschien kunnen jullie mij het vandaag (Zondag) al vertellen!
edit: Het betreft overigens een registratie van 85,- dus géén hosting!Hoi #####,
Ik heb van de week jullie mijn "administratieve" aanvraagformulier gefaxt van mijn aangevraagde domein: #########.be Ik zou graag willen weten wanneer ik deze domein kan redirecten, en hoe ik dit dat kan doen (telefonisch/mail aan jullie, of krijg ik zelf de beschikking hiertoe?)
Graag zal ik ook nog enige informatie willen hebben voor het redirecten van subdomeinen.
Het is misschien mogelijk dat ik deze informatie allemaal nog van jullie moet ontvangen. Sorry dan voor dit mailtje.
Vr. Groet,
RDK_NL
20*350ZO45°