Ik zit sinds enkele maanden bij brinkster.com; niet duur (USD 11 per maand), maar traag en onbetrouwbaar. Ik heb liever iets duurders, maar wel beetje vlot en betrouwbaar. Kan iemand mij suggestie doen?
Voor NT+ASP kan je IMHO het beste naar InterNed Services gaan (www.is.nl).]
Maar als je echt objectief wilt zijn, zal je toch naar www.webhosters.nl of www.webselect.nl moeten gaan ...
Oh, en sorry dat ik spam voor IS alvast ...
Maar als je echt objectief wilt zijn, zal je toch naar www.webhosters.nl of www.webselect.nl moeten gaan ...
Oh, en sorry dat ik spam voor IS alvast ...
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
www.ashosting.nl is een goeie heb ik gehoord ik ga er zelf ook heen alleen ik neem het pakket zonder asp, ik hou het bij php
Verwijderd
Hhe hehe ik had een site bij 7host deze was gratis en relatief snel in ieder geval stukke sneller als Brinkster misschien kun je een keer op De Startpagina gaan kijken ! onder het domein ASP hehe
zo is het geen spam toch ?
maar daar hebben ze in ieder geval meerder hosting services zowel betaald als onbetaald !
maar daar hebben ze in ieder geval meerder hosting services zowel betaald als onbetaald !
Verwijderd
ik hoor toch hele andere verhalen over ashosting dan hier, wil niet achterdochtig doen maar heb zo het idee dat of hier een paar lui van ashosting zitten, of het gewoon toeval is dat ik bijna alleen maar slechte berichten hoor/hier goeie berichten hoor...
anyway, rokscom doet ook asp hosting (weet ik toevallig), maar goed, zal ik wel erg in overweging nemen omdat ik de directeur, waar ik een tijdje een mondelinge overeenkomst meehad, _zomaar_ de overeenkomst verbrak....dat vind ik niet echt betrouwbaar.
anyway, rokscom doet ook asp hosting (weet ik toevallig), maar goed, zal ik wel erg in overweging nemen omdat ik de directeur, waar ik een tijdje een mondelinge overeenkomst meehad, _zomaar_ de overeenkomst verbrak....dat vind ik niet echt betrouwbaar.
goedkoop, snel en betrouwbaar : www.hoster4all.nl
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Vevida: 80 piek. Maar als je in plaats van 1000 mb 2000 mb traffic trekt dan zit je op 605. trek je 3000 dan krijg je een rekening van 1085.
Mocht je ongemerkt een topsite hebben dan wordt 10000 mb doorgefactureerd a ? 4445,00. Dan wordt goedkoop toch wel HEEL erg duurkoop.
Ik begrijp wel dat traffic geld kost, maar de meesten onder ons die vinden 80 piek per jaar wel leuk om alleen een beetje te klooien denk ik
Mocht je ongemerkt een topsite hebben dan wordt 10000 mb doorgefactureerd a ? 4445,00. Dan wordt goedkoop toch wel HEEL erg duurkoop.
Ik begrijp wel dat traffic geld kost, maar de meesten onder ons die vinden 80 piek per jaar wel leuk om alleen een beetje te klooien denk ik
Verwijderd
Zag in webwereld dat ze in de top 10 van snelheid zitten...Op vrijdag 06 april 2001 09:49 schreef 5n1gg3lb1t het volgende:
www.ashosting.nl is een goeie heb ik gehoord ik ga er zelf ook heen alleen ik neem het pakket zonder asp, ik hou het bij php
Verwijderd
Inderdaad Klaaz, Vevida is erg voordelig voor normale, niet-spectaculair-veel-bezoekers-trekkende websites. Gewoon zorgen dat je onder die 1000 mb blijft; 90% van de websites kàn die 1000 mb al niet eens halen.
Als ik die URL nog een keer in een post van jou vind heb je een ban te pakken.Op maandag 09 april 2001 11:45 schreef MadVolvo het volgende:
goedkoop, snel en betrouwbaar : www.hoster4all.nl
Pagina: 1