Toon posts:

[BC3] Intern adres forwaren naar buiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb een linux server met apache, achter mijn win-pc staan en intern kan ik wel webiste''s bekijken maar nu wil ik dat het ip van mijn server ook naar buiten kan of dat je via mijn win-pc wordt doorgelinkt of wat dan ook zonder dat ik een webserver draai op mijn win-pc....is dit op 1 of andere mannier mogelijk??

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zeg newbie, als je nou volgende keer EERST de search gebruikt hoef ik dit topic niet te plakken! :(

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Topicstarter
gaat om een windows server.. draait dat proggie toch niet op. ?

Verwijderd

Jawel download zoiets als wingate etc... Een proxy server kan meestal wel aan portforwarding doen... Dan zet je in je proxy server bijvoorbeeld het surfen op 8080 en poort 80 van je kabelmodem ip verwijs je door naar > je linux ip..

Winroute Pro is daar ook wel goed voor.

(twixx me sorry is no flame maar als dadelijk alles is gevraagd hoeven we alleen maar search te doen en dan is er geen forum meer maar een grote search database... zou een beetje ongezellie zijn vind je niet?)

Verwijderd

Topicstarter
btw vergeten te melden ik heb trouwens SyGate

Verwijderd

waarom zet je die linux bak nie vooraan ?

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

laat me raden, omdat pa en ma dat niet willen! dat probleem heb ik, ik heb dialup . pa wil kunnen intetten zonder eerst mijn linux bak te starten dus ik gebruik winroute pro !!! top programma !! echt. (sorry voor spam / reclame)

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Pagina: 1