[BC3] Waarom ondersteunen maar zo weinig goede host PHP?

Pagina: 1
Acties:

• Quibus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 19:07
Waarom ondersteunen maar zo weinig gratis hostin-providers PHP4 en MySQL? Het is namelijk helemaal gratis.

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-03 16:31
Misschien omdat een hoop mensen gewoon niet kunnen scripten en dus de perfomance van zo''n machine naar de tering helpen.

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

Verwijderd

kost misschien te veel rekenkracht.

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

check www.ashosting.nl
Niet gratis maar wel bijna

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
over ashosting, wat andere er ook over mogen zeggen, ik gebruik het nu al een paar maanden en het is 99% van de tijd echt lekker snel enzo :) Ik kan het aanraden. (maar wie ben ik, blablabla)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 12:23

chem

Reist de wereld rond

Op donderdag 05 april 2001 10:15 schreef paulh het volgende:
Misschien omdat een hoop mensen gewoon niet kunnen scripten en dus de perfomance van zo''n machine naar de tering helpen.
idd, ik kan me zo een paar scripts en queries voorstellen die je server op z''n gat helpen!

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Quibus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 19:07
Ik vind het wel maar jammer. Het is zo''n mooi duo dat PHP en MySQL. Ik vind het echt een mooie taal, maar ik heb helaas geen geld voor een betaalde host. Ik zal maar blijven zoeken tot ik iets vind. NEXEN is ook al niet meer gratis :'(

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 10:24 schreef chem het volgende:

[..]

idd, ik kan me zo een paar scripts en queries voorstellen die je server op z''n gat helpen!
Dat zou met een cgi script toch ook kunnen :?

• BC3 Victim
Niet duur: www.qone.nl

icl. domeinnaam en PHP / MySQL etc

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 12:48

Crazy D

I think we should take a look.

Op donderdag 05 april 2001 11:23 schreef Gila het volgende:

[..]

Dat zou met een cgi script toch ook kunnen :?
*L* ja en daarom mag je bij de meeste providers ook niet zomaar cgi-tjes plaatsen (en zeker niet onbeperkt).

Exact expert nodig?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 20:51
Deze hoort in [url="/listtopics.php/24"]Hosting & Webserver Soft/Hardware[/url], move em wel ff. Het wordt trouwens vaak niet ondersteund omdat 1 verkeerd scriptje performance van de hele machine naar de klote kan helpen....voor kwaliteit moet je zoiezo betalen.

[spam]WideXS[/spam]

Verwijderd

wil niet lullig doen, zijn er dan providers die geen php4 en mysql ondersteunen?:)

die van mij iig wel :) maar volgens mij zie je maar zelden dat ze dat niet doen....

Verwijderd

http://www.syco.nl/ doet PHP4 + MySQL, geloof ik... (bevalt redelijk goed)

• ProZa|IA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-06-2005
Op donderdag 05 april 2001 10:22 schreef Mafasa het volgende:
over ashosting, wat andere er ook over mogen zeggen, ik gebruik het nu al een paar maanden en het is 99% van de tijd echt lekker snel enzo :) Ik kan het aanraden. (maar wie ben ik, blablabla)
Daar sta ik dus 100% achter. Snel, goede en snelle service. Komen hun woorden na.
Ik heb nog een tweede domein bij ComeOnline en daar ben ik weer niet over te spreken. Langzaam, servers vaak niet te bereiken e.d.
Voor mij is ASHosting een goede, betaalbare hostingprovider.

(maar ja ... wie ben ik [:)])

Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs

Verwijderd

Ondersteunt Wanadoo ook PHP?

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 13:13 schreef Baba het volgende:
Ondersteunt Wanadoo ook PHP?
helpdesk@wanadoo.nl ?
maar...nee dat doen ze niet, je moet even kijken op http://www.webhosters.nl ofzo

• BC3 Victim
Wil je echt een professionele oplossing.. UUNET ondersteund zo''n beetje alles PHP MySQL enzenz

Verwijderd

UUNET is zo''n beetje de brakste hoster die er is, alleen maar nare ervaringen mee. Net als KPN, valt mee dat die mensen FI niet meer hebben draaien. Vrienden van mij hadden daar hun site gehost en wilden ook gebruik maken van PHP werkt maar de helft van alle functie omdat het een hele ouwe brakke PHP versie was. Toen moesten _hun_ een email maken van de voor en na delen van een nieuwere PHP versie en dan zouden ze overwegen of het bedrijf wat de KPN servers onderhoud er een nieuwe op moest zetten... YUK! :r

Verwijderd

Dat peformance probleem kun je volgens mij eenvoudig oplossen door safe_mode & memory_limit aan te zetten? Execution time niet al te hoog zetten, en dan kan er volgens mij niet veel meer mis gaan.

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:34
Het kost gewoon teveel rekenkracht..
Stel 1% tot 5% er aan doet, of gaat doen..

Dan kan dat voor een gratis provider als TMFWEB ofzo, dat redelijk populair is onder jongere die experimenteren. Toch problemen gaan opleveren, omdat de server toch veel meer moet doen, dan stomweg een HTML filetje te distribureren.

]-[enk..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Pagina: 1