Toon posts:

[BC3] Ervaringen met webhosting bij oms-net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Premium hosting pakket ziet er wel aardig uit. Iemand ervaring met dit bedrijf?

Verwijderd

Oms-Net maakt in elk geval gebruik van het netwerk van Widexs

Verwijderd

Topicstarter
Iemand dan ervaring met Widexs of met andere aanbieders via het netwerk van Widexs?

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

500 MB/maand voor 22 gulden = duur.
Kijk eens op www.webhosters.nl of www.webselect.nl, daar vind je genoeg hosters tegen normale prijzen met een aantrekkelijker pakket.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam bij oms-net terecht omdat ik een hoster voor veel dataverkeer zoek. Je komt dus hoe dan ook duurder uit dan de standaard paketten. Bij oms-net beloven ze 40GB dataverkeer voor rond de 90 gulden per maand.

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

40 GB ''gratis'' voor Fl. 77,- , maar daarna:
1 tot 5 Gb , PER GB: 20 Euro (Fl 44,15)
5 tot 10 Gb, PER GB: 15 Euro (Fl 33,11)
10 tot 20 Gb, PER GB: 10 Euro (Fl 22,08)
Lekker logisch?? :?

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me inmiddels aangemeld voor het premium pakket bij oms-net. Extra dataverkeer is inderdaad extreem duur, dus zover zal ik het niet laten komen (desnoods de site afsluiten tegen het einde van de maand).
Ik heb bij dit pakket een .com domeinnaam besteld. Ik neem aan dat je deze naam mee kan nemen naar een eventuele andere hoster, toch ...?

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 20:15 schreef MI-2 het volgende:
Ik heb me inmiddels aangemeld voor het premium pakket bij oms-net. Extra dataverkeer is inderdaad extreem duur, dus zover zal ik het niet laten komen (desnoods de site afsluiten tegen het einde van de maand).
Ik heb bij dit pakket een .com domeinnaam besteld. Ik neem aan dat je deze naam mee kan nemen naar een eventuele andere hoster, toch ...?
als het domein op jouw naam staat wel :)

Verwijderd

Ik begrijp eigenlijk niet waarom je om ervaringen vraagt als je niet eens luisterd naar reactie''s en toch meteen besteld.

Heb je soms iets te maken met oms-net ofzo ?

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 21:18 schreef pimderks het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom je om ervaringen vraagt als je niet eens luisterd naar reactie''s en toch meteen besteld.

Heb je soms iets te maken met oms-net ofzo ?
meneer conspiracy hoor.... als jij dat doet wil nog niet zeggen dat iedereen dat doet.

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 19:41 schreef Peerke het volgende:
40 GB ''gratis'' voor Fl. 77,- , maar daarna:
[..]

Lekker logisch?? :?
Och... kwantumkorting, da''s duidelijk

Verwijderd

Ik heb zelf ook het premium pakket van Oms-Net en ik ben er super tevreden over. Ze hebben inderdaad die server bij WideXS staan maar ik geloof dat die server verplaatst wordt naar de plek waar de rest van de servers staat. Ze zijn misschien niet de goedkoopste, maar ze zijn zeker wel goed. Ook als je problemen hebt met php, sql wat dan ook je hoeft maar te mailen, zelfs op zondag middag en ze gaan meteen voor je kijken.
Ik heb ook even met een van de eigenaren gesproken over dat kleinste pakket, maar hij zegt dat ze dat pakket ook niet promoten.
Maar aangezien concurrenten het ook aanbieden, doen ze dat bij oms-net ook.
Pagina: 1