Toon posts:

[BC3] Alternatief voor GrafiX ?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds 3 / 4 maanden een Cobalt particuliere webhosting bij grafix ''aangeschaft'', en daarbij een IRC abonnement. Over de web-hosting bij grafix ben ik op zich wel te spreken, alleen het bieden van service aan bestaande klanten is zwaar kl*te.. ik heb gemerkt dat ze meer waarde hechten aan het afsluiten van nieuwe abonnementen (maat van me)... nu wil ik graag een alternatief voor een hosting van de IRC server...weet iemand waar ik een linux IRC server ''t beste kan hosten ? (PTlink (www.ptlink.net))

Verwijderd

Grafix.. tsja, ik HAD er nielsonline.nl staan, tot die zomaar zonder melding of iets, ineens WEG was. Als ik dan 1 van die mensen vraag of ze tenminste 1 week de email willen forwarden naar m''n andere domein, dan zegt ie zak: "Tsja, ik wil ook wel eens wat, goedenmiddag.."

1 tip: ga NOOIT maar dan ook NOOIT naar GrafiX, en laat je al ZEKER niet sponsoren.. als zij je niet op de een of andere manier kunnen ge-/misbruiken, dan lig je er zo weer uit.. lekker als je (net als ik) de domain op hun naam hebt laten reggen :r :r :r.

Btw, GrafiX zegt een eigen server ruimte te hebben: neuj, ze staan gewoon in een bevelander bunker.

--
Dit is geen antwoord op je vraag, maar gewoon mijn ervaring met deze provider, en een tip voor mensen die van plan *waren* naar deze waardeloze provider te gaan :)

Verwijderd

Ik heb al ruim twee maanden mijn hosting ondergebracht bij Plushosting. Na het debacle van 12Host, WideXS, GVS en Grafix ben ik blij dat ik nu eindelijk rustig kan gaan slapen zonder bang te zijn of me site nog wel online is de volgende dag.

Ik weet niet zeker of Plushosting IRC doet, zou je even na moeten vragen. Ik denk het haast wel.

Grtz,

Eddy

Verwijderd

Domain name:
plushosting.nl (first domain)

Organisation:
Plushosting B.V. i.o.
Etnastraat 20
4814 AA BREDA

Administrative Contact:
J. Kooijman
Phone: +31 76 5223047
E-mail: postmaster@plushosting.nl

Domain name:
12host.nl (second domain)

Organisation:
Victorious Webdesign
Lavendelhof 34
4907 AV OOSTERHOUT NB

Administrative Contact:
J.H.D. Kooijman
Phone: +31 162469525
E-mail: postmaster@12host.nl

zoek de verschillen. ene bedrijf falliet, dan starten we toch een nieuwe?
wat zijn je slechte ervaringen dan bij gvs/widexs/grafix?

[EDIT]:
Domain Nameservers:
ns.ipm.nl 213.196.2.10
ns2.ipm.nl 217.67.234.58

inetnum: 217.67.234.0 - 217.67.234.255
netname: NL-GRAFIX
descr: GrafiX Co-Location Range - 2
country: NL
admin-c: MVG37-RIPE
admin-c: KK8049-RIPE
tech-c: BD3280-RIPE
status: ASSIGNED PA
changed: marco@grafix.nl 20010303
source: RIPE

person: Marco van Gink
address: GrafiX Internet B.V.
address: Sint Jorisplein 42
address: NL-2981 GC Ridderkerk
address: The Netherlands
phone: +31-180-434662
fax-no: +31-180-434696
e-mail: m.vangink@grafix.nl
nic-hdl: MVG37-RIPE
notify: noc@grafix.nl
changed: marco@grafix.nl 20001112
source: RIPE

hmm. lijkt er op dat plushosting ook bij grafix zit via ipm.nl?

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 16:36 schreef blablablabla het volgende:
Domain name:
plushosting.nl (first domain)

Organisation:
Plushosting B.V. i.o.
Etnastraat 20
4814 AA BREDA....
Hehehe en deze bevinding vind ik wel om te lachen. Dan zou je met plushosting dus wel weer bij grafix komen indirect wel :)

Leuk :)

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-05 17:00

PanMan

Spun!

Gaat het nou om het hosten van je eigen server (colocaten) of om een virtueel hosting accountje? Ik volg het niet helemaal. In het eerste geval kan je contact met me opnemen, dan kan ik w.s. iets regelen.
Greetz,
PanMan.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Verwijderd

Sjee.... je host bij 12host, die gaan failliet.. kom je bij plushosting uit, schijnt diegene die bij plushosting werkt ( J. Kooijman) ook diegene te zijn die 12host had, is dus gewoon onder andere naam weer begonnen. K zal morgen GVS even bellen dat zij nu bij Plushosting B.V.i.o. hun geld van 12Host kunnen halen >:)

Wat een wereld |:(

Verwijderd

Topicstarter
mja trouwens... ik vraag me af of die marco wel bestaat...heb hem nog NOOIT aan de lijn gekregen en op mails reageert hij niet. OF hij is ziek OF hij werkt thuis en is (NOT) via de mail bereikbaar. de fl*kkers.. ben echt pissed want ik wil binnen een week mijn compleet verbouwde site up hebben en verw8 veel bezoekers en dat gaat niet zo lekker op een 128kbit upstream....

|:(

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 23:03 schreef Printer het volgende:
Sjee.... je host bij 12host, die gaan failliet.. kom je bij plushosting uit, schijnt diegene die bij plushosting werkt ( J. Kooijman) ook diegene te zijn die 12host had, is dus gewoon onder andere naam weer begonnen. K zal morgen GVS even bellen dat zij nu bij Plushosting B.V.i.o. hun geld van 12Host kunnen halen >:)

Wat een wereld |:(
dit gebeurd echt veel vaker dan je denkt hoor, neit alleen bij hosting bedrijven....

Verwijderd

Hehe :) Het enige dat ik kan melden is dat Marco wel bestaat en dat ik ''t ''n relaxed persoon vindt voor zover ik ''m ken :)

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 23:59 schreef vastnognietingebruik het volgende:
mja trouwens... ik vraag me af of die marco wel bestaat...heb hem nog NOOIT aan de lijn gekregen en op mails reageert hij niet. OF hij is ziek OF hij werkt thuis en is (NOT) via de mail bereikbaar. de fl*kkers.. ben echt pissed want ik wil binnen een week mijn compleet verbouwde site up hebben en verw8 veel bezoekers en dat gaat niet zo lekker op een 128kbit upstream....

Marco leeft (nog? >:)) wel, heb ''m 1 keer aan de telefoon gehad (tijd geleden) en dat was.... toen ie zelf iets nodig had |:(

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 16:22 schreef fasteddy het volgende:
Ik heb al ruim twee maanden mijn hosting ondergebracht bij Plushosting. Na het debacle van 12Host, WideXS, GVS en Grafix ben ik blij dat ik nu eindelijk rustig kan gaan slapen zonder bang te zijn of me site nog wel online is de volgende dag.
Kan je van deze alle zeggen wat er mis mee is (volgens jou dan?)

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Op maandag 02 april 2001 23:59 schreef vastnognietingebruik het volgende:

Marco bestaat zeer zeker, tis een vriend van me... Maar, denk dat ik um dit topic wel ff onder zijn neus schuif...

edit:

Typo

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Uiteraard leef ik nog.
Ik wil alleen even kort wat kwijt. Voor de personen die mij willen spreken, ben ik telefonisch bereikbaar op kantoor. Tel 0180-434662 ( tot 17:00u ).

Niels; had jij die afspraken niet met Brian? Van een ander bedrijf die bij ons gehost is? Zou je het dan niet eens met hem gaan bespreken?
Overigens, waar staan jouw sites nu gehost? Bij Nivedita meen ik, co-located op het WideXS netwerk. Jullie eigen netwerk?

Wij timmeren hard aan de weg, zoals je hebt gezien zijn we reeds RIPE LIR, en ligt de AMS-IX verbinding vanuit Rotterdam klaar voor oplevering. Alleen kan het allemaal niet zo snel als mensen denken. Om maar niet te spreken over de z.g.n. DOS attacks waar veel providers last van hebben.

Anyway, zet hem in je phonebook. 0180-434662 als je mij wilt spreken.

Ciao

Marco van Gink
m.vangink@grafix.nl

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Yo Marcotjooo..

Hoe zit het nu eigenlijk dan met die shells??
Ik zie wel die test-kip, maar hoe zit het met m''n accountjes die ik bij jouw had dan??

Grtz. RaZ

edit:

typo''s

Ey!! Macarena \o/

• BC3 Victim
Hey Razzafrats ;)

Tja, valt ook onder dat DOS verhaal he ;/
We hebben nu een AMS-IX verbinding op de plank liggen. Als die operationeel is, zitten we lekker qua capaciteit.

GreetZ Marco

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• tiro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 06:44
Ej marco :)

wat hoorde ik nou? gaan we verhuizen?

Groeten,
tiro

Verwijderd

Niels; had jij die afspraken niet met Brian? Van een ander bedrijf die bij ons gehost is? Zou je het dan niet eens met hem gaan bespreken?
Overigens, waar staan jouw sites nu gehost? Bij Nivedita meen ik, co-located op het WideXS netwerk. Jullie eigen netwerk?
Dat zijn niet mijn woorden hoor (ben niet de enige persoon achter Nivedita, ik doe alleen technical support + serverbeheer).

En met Brian is _absoluut_ geen fatsoenlijk gesprek te voeren.

Anywayz, ik zit nu op nielsonline.COM ipv .NL, en dat bevalt me PRIMA :)

En nog ff over jou: je kunt wel zeggen dat ik afspraken had met Brian, maar van andere hoor ik verhalen dat je zelfs over het goedzetten van de tijd al maaaanden nodig hebt.

Btw, de server waar grafix-is.com op draait, en ook ik op zat, is werkelijk zo LEK als een mandje, gewoon een goudmijn voor hackers >:)

Enneuh, waar staat die grafix-is.com server? Juist, ook bij WideXS :D

EDIT:
Galexy is btw ook zo lek als een zeef, ik kan gewoon uit andere home-dirs leechen.

Gelukkig zijn al onze website klanten nu bij grafix weg, en op onze eigen d00s gehost :)

• BC3 Victim
Ha Niels,

Dat jij met Brian geen gesprek kunt voeren, heb ik natuurlijk niets mee te maken. Had je graag geholpen als je ook daadwerkelijk gevraagd had om die E-mail.

Anyways, grafix-is.com draait al 2 jaar bij WideXS, de overige 84 servers draaien nog via een Bevelander upstream. AMS-IX ligt klaar.

Verder wil ik even kwijt dan iedereen zijn eigen mening heeft. Dus ook jij, en jouw mening was mij bij al bekend ;) Wellicht dat we het e.e.a. een keer goed kunnen maken. Lust je koffie? Je blijkt hier in de buurt te wonen :)

Ciao,

Marco

Verwijderd

Ik lust geen koffie, en ik woon idd in de buurt, maar ik heb nu toch niets meer met GrafiX of Brian te maken.

Mijn excuses dan, grafix werk(te toch?) samen met Unitech, en de laatste is idd de gene die mij op een niet al te nette manier heeft behandeld.

Maaruh, kijk wel ff je server configs na :P

Maar aangezien de domeinnaam nielsonline.nl niet op jouw naam staat, en de DNS is veranderd naar de servers van Unitech, kun jij er lijkt me toch niets aan doen.

Laat brian maar lekker dokken voor dat domein >:)

• BC3 Victim
Hey Niels,

Nee, GrafiX werkt stand-alone. Brian is een relatie van ons, maar het is nooit een samenwerking geweest.

Ik spreek Brian ook niet zo vaak meer, druk druk. Ik zal het wel even onthouden.

En ik check m''n logs ;)
Enjoy the weather

GreetZ Marco

Verwijderd

Dat bedoel ik niet, sorry dat ik het zeg, maar die servers zijn echt totaal prut. Als ik me een beetje zou verdiepen in hacking, dan zou ik met niet al teveel moeite die dozen kunnen rooten.

• BC3 Victim
Hey Niels,

Je kreeg je hosting, daarvoor zou je wat terug doen....Heb ik alleen niets van gezien, vandaar dat ik je eruit hebt geknikkert.

Je profiteerd gewoon van anderen...En de diensten van Grafix zijn perfect....Btw, voor diegene die nog iets boeiends heeft voor nielsonline.nl mag mij mailen...

Oja niels, ik heb trouwens nix te maken met grafix...

Zoek een hobby, en ga GNU dingetjes verkopen... Commerciele uitbuiter....oja, en als je de volgende keer er niet meer uit komt, bel dan zelf, en laat je vader me niet bellen

SUKKEL

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 18:41 schreef speeksel het volgende:
Hey Niels,

Je kreeg je hosting, daarvoor zou je wat terug doen....Heb ik alleen niets van gezien, vandaar dat ik je eruit hebt geknikkert.

Je profiteerd gewoon van anderen...En de diensten van Grafix zijn perfect....Btw, voor diegene die nog iets boeiends heeft voor nielsonline.nl mag mij mailen...

Oja niels, ik heb trouwens nix te maken met grafix...

Zoek een hobby, en ga GNU dingetjes verkopen... Commerciele uitbuiter....oja, en als je de volgende keer er niet meer uit komt, bel dan zelf, en laat je vader me niet bellen

SUKKEL
[/flame]

Niels deal was klanten aanbrengen toch? Nou dat heeft hij gedaan, /me was voor een tijd een tevreden klant!

Verwijderd

Ik wilde helemaal niet dat jij gebeld werd, mij kan nielsonline.nl niets schelen, alleen hij zat met z''n email... tja, daar had ik verder niets mee te maken.

En wie is hier de commerciele uitbuiter? Jij had commerciele plannen met mijn forum, en wilde zelfs dat ik het zou verplaatsen naar 1 van jouw sites .....

Jij had geen werk, en zelf kun je ook vrij weinig. Volgens mij heb jij nu mannetjes die zich wél laten gebruiken rond lopen, en geniet je zelf van het geld, als dat al zoveel is.

Overigens is het zonder melding stopzetten van dingen als email zelfs strafbaar, of het nou sponsoring is of wat anders.

Btw, ik heb ons contact verbroken, omdat jij liep te zeuren over mijn traffic, en ik je toch al niet meer mocht.

Ach, laat ook maar lekker zitten, ik heb toch niets meer met jouw te maken, al dat gezeik was in m''n begintijd, ik weet nu wel beter. Nu doe ik alles zelf, regel ik alles zelf, zodat ik alles onder controle heb, en dingen als dat me niet meer kunnen overkomen.

Overigens heb ik wel van je geleerd dat types als jij niet te vertrouwen zijn.

Marco: hier even een lijstje met wat je ff moet upgraden :)

--

kernel - griezelig:
Linux grafix-is.com 2.2.15 #1 Thu May 4 15:22:14 MEST 2000 i686 unknown

Wu-FTPD aardig vulnerable:
220 grafix-is.com FTP server (Version wu-2.6.0(1) Mon Nov 1 11:03:41 MET 1999) ready.

bind - vulnerable:
named 8.2.2-P5 Sun Mar 19 11:21:29 MET 2000
root@grafix-is.com:/root/src/bin/named
[root@nivedita /root]# nmap -sT -v grafix-is.com

Starting nmap V. 2.53 by fyodor@insecure.org ( www.insecure.org/nmap/ )
Host (212.204.199.161) appears to be up ... good.
Initiating TCP connect() scan against (212.204.199.161)
Adding TCP port 21 (state open).
Adding TCP port 2000 (state open).
Adding TCP port 32772 (state open).
Adding TCP port 15 (state open).
Adding TCP port 32774 (state open).
Adding TCP port 23 (state open).
Adding TCP port 113 (state open).
Adding TCP port 11 (state open).
Adding TCP port 143 (state open).
Adding TCP port 540 (state open).
Adding TCP port 31337 (state open).
Adding TCP port 110 (state open).
Adding TCP port 32773 (state open).
Adding TCP port 80 (state open).
Adding TCP port 1 (state open).
Adding TCP port 3306 (state open).
Adding TCP port 25 (state open).
Adding TCP port 22 (state open).
The TCP connect scan took 0 seconds to scan 1523 ports.
Interesting ports on (212.204.199.161):
(The 1505 ports scanned but not shown below are in state: closed)
Port State Service
1/tcp open tcpmux
11/tcp open systat
15/tcp open netstat
21/tcp open ftp
22/tcp open ssh
23/tcp open telnet
25/tcp open smtp
80/tcp open http
110/tcp open pop-3
113/tcp open auth
143/tcp open imap2
540/tcp open uucp
2000/tcp open callbook
3306/tcp open mysql
31337/tcp open Elite
32772/tcp open sometimes-rpc7
32773/tcp open sometimes-rpc9
32774/tcp open sometimes-rpc11

Nmap run completed -- 1 IP address (1 host up) scanned in 0 seconds

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

[sjaggie-mode]
Speeksel > Leer eens spellen ofzo, er bestaan ook cursusjes online voor spelling te beheersen >:)

Niels = minderjarig, dus als zijn vader opbelt, is dat 100% terecht IMHO. Zie anders
de stories over minderjarigen hier in HWS.

Grafix > Beveilig je servertjes goed, want ze zijn inderdaad zo lek als een zeefje ... Je mag dan wel hier geen ads plaatsen, maar heel veel mensen hiero kunnen je server voor je onderhouden. En ik hoop niet dat je 84 andere servers ook zo lek zijn, want dan is''t een goudmijn voor jantje die wilt dossen ... 4*STM1 van Beef onder je reet om vanaf te DOS-sen lijkt mij ideaal ....
[/sjaggie-mode]

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Overigens Niels, niet alle Wu-FTPd''s binnen de 2.6.0 reeks zijn vulnerable. >:)

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 19:06 schreef Peerke het volgende:
[sjaggie-mode]
Speeksel > Leer eens spellen ofzo, er bestaan ook cursusjes online voor spelling te beheersen >:)

Niels = minderjarig, dus als zijn vader opbelt, is dat 100% terecht IMHO. Zie anders
de stories over minderjarigen hier in HWS.

Grafix > Beveilig je servertjes goed, want ze zijn inderdaad zo lek als een zeefje ... Je mag dan wel hier geen ads plaatsen, maar heel veel mensen hiero kunnen je server voor je onderhouden. En ik hoop niet dat je 84 andere servers ook zo lek zijn, want dan is''t een goudmijn voor jantje die wilt dossen ... 4*STM1 van Beef onder je reet om vanaf te DOS-sen lijkt mij ideaal ....
[/sjaggie-mode]
Ik ben absoluut niet zo kinderachtig dat ik m''n vader laat bellen hoor, alleen was er een klein ''gevechtje'' tussen mij en m''n vader aan vooraf gegaan. Ik had helemaal geen zin om er nog over door te blaaten, Brian is verleden tijd, maar hij wilde toch ff bellen :)..

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 18:56 schreef [nielsonline] het volgende:
Ik wilde helemaal niet dat jij gebeld werd, mij kan nielsonline.nl niets schelen, alleen hij zat met z''n email... tja, daar had ik verder niets mee te maken.

En wie is hier de commerciele uitbuiter? Jij had commerciele plannen met mijn forum, en wilde zelfs dat ik het zou verplaatsen naar 1 van jouw sites .....

Jij had geen werk, en zelf kun je ook vrij weinig. Volgens mij heb jij nu mannetjes die zich wél laten gebruiken rond lopen, en geniet je zelf van het geld, als dat al zoveel is.

Overigens is het zonder melding stopzetten van dingen als email zelfs strafbaar, of het nou sponsoring is of wat anders.

Btw, ik heb ons contact verbroken, omdat jij liep te zeuren over mijn traffic, en ik je toch al niet meer mocht.

Ach, laat ook maar lekker zitten, ik heb toch niets meer met jouw te maken, al dat gezeik was in m''n begintijd, ik weet nu wel beter. Nu doe ik alles zelf, regel ik alles zelf, zodat ik alles onder controle heb, en dingen als dat me niet meer kunnen overkomen.

Overigens heb ik wel van je geleerd dat types als jij niet te vertrouwen zijn.

Marco: hier even een lijstje met wat je ff moet upgraden :)

--

kernel - griezelig:
Linux grafix-is.com 2.2.15 #1 Thu May 4 15:22:14 MEST 2000 i686 unknown

Wu-FTPD aardig vulnerable:
220 grafix-is.com FTP server (Version wu-2.6.0(1) Mon Nov 1 11:03:41 MET 1999) ready.

bind - vulnerable:
named 8.2.2-P5 Sun Mar 19 11:21:29 MET 2000
root@grafix-is.com:/root/src/bin/named
[..]
woW Vett hoor zo`n scan .
Get a life gast

>> heya MARCO! AAPJE <<

Verwijderd

Tot op welke leeftijd bevindt iemand zich trouwens in de pubertijd? >;)

Verwijderd

meeeestall tot 16 jaar.
maar waarschijnlijk zal hij er nooit vanaf komen.

INCA Roeled

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 11:28

jep

Ik weet nog wel dat ik nielsje op ICQ had, paar jaar geleden.. toen had hij dezelfde babbels :D

Grafix lijkt me een hele goeie tent, ik weet nog wel dat jij altijd zei dat je hosting kreeg omdat je die lui zo goed kende enzo ;)

Verwijderd

mv * /dev/prive/

misschien moeten jullie dit ff prive uitvechten:)

Vind het overgens hoogst irritant als boze papa''s van "kinderen" bellen (heb ik al vaker gehad) maargoei ik weet ook uit ervaring hoe irritant hosting bedrijven kunnen zijn, heb zelf geen ervaring met grafix.

mar vind de houding van die brian (das toch spreeksel) (en die werkt toch voor/met/of is grafix?) wel erg kinderachtig zeker wat ie in het forum zet...zet me toch wel ff aan het denken over grafix:)

maargoei kan ook zijn dat ik er geen f*ck van snap ben nl me ff aan het vervelen nl vriending zit al 3 uur aan de foon met der irritante vriendinnetje ;)

edit->
oj at ik ook nog ff kwijt wou en totally offtopic is zoals deze heltopic al is, is dat dat minderjarige jongetje die zijn paps liet opbellen een eigen bedrijf had en een overeenkomst was aangegaan met bedrijf waar ikv oor werk en hij die overeenkomst niet kon nakomen...stom dat Ik (ja mijn schuld) nit gecontroleerd had of zijn paps of mams handtekening gezet hadden.... maargoed boze paps met allemaal enge brieven en telefoontjes en het ergste was dat ie ook nog in zijn recht stond:)

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op dinsdag 03 april 2001 18:56 schreef [nielsonline] het volgende:

[bla bla, ruzie ruzie]
Man o man, word eens een beetje volwassen zeg. Als je iemand niet mag, grijp dan een topic als dit niet aan om iemand de grond in te boren, met dingen die totaal niet met de originele vraag te maken hebben. Als je um dan af wil zeiken, wees dan een grote vent, en zeg het hem in zijn gezicht.

En om nu weer ff on-topic te komen: Heb weinig ervaring met een andere provider als GrafiX, waar ik overigens dik tevreden over ben, Marco of geen Marco, op wat geklooi bij Freehosting.nl na... Kan je maar 1 ding aanraden, ga nooit van je leven naar Freehosting, want das pas echt een ramp, naar mijn idee...

edit:

typo

Verwijderd

HEHE zeik niet zo mensen, GrafiX ruled KLAAR oleeeeeeeee *D

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op donderdag 05 april 2001 00:13 schreef Kertje het volgende:
[...]

mar vind de houding van die brian (das toch spreeksel) (en die werkt toch voor/met/of is grafix?) wel erg kinderachtig zeker wat ie in het forum zet...zet me toch wel ff aan het denken over grafix:)

[...]
Nee, dat hoort ie dus niet. Zegt ie zelf.

Verwijderd

Vind het overgens hoogst irritant als boze papa''s van "kinderen" bellen
Mee eens. Maar in mijn geval ging er een klein gevechtje aan vooraf, waardoor m''n vader de telefoon pakte, terwijl ik dat juist niet wilde, want voor mij was en is het gewoon een gesloten periode, die begintijd heb ik gehad.
Man o man, word eens een beetje volwassen zeg. Als je iemand niet mag, grijp dan een topic als dit niet aan om iemand de grond in te boren, met dingen die totaal niet met de originele vraag te maken hebben. Als je um dan af wil zeiken, wees dan een grote vent, en zeg het hem in zijn gezicht.
Niets staat mij in de weg om mij te verdedigen tegenover Brian. En recht in z''n bek zal niet gaan, hij woont wat ver hier vandaan :) [hmm, dat rijmt :)].

Overigens ben ik 16, dus geen puber meer (als ik TiNRiB mag geloven) :P
maar waarschijnlijk zal hij er nooit vanaf komen.
wel dus ;)
Overigens Niels, niet alle Wu-FTPd''s binnen de 2.6.0 reeks zijn vulnerable.
Marco heeft nu ProFTPD draaien :)
220 ProFTPD 1.2.1 Server (ProFTPD) [grafix-is.com]
Maar over het algemeen is Wu-FTPD toch een redelijk buggy FTP server (heb ik me laten vertellen).

Ik weet dat ik soms dingen gedaan heb die niet helemaal slim zijn, maar daar leer je ook van. De internet wereld is hard. Met 1 fout kan alles veranderen, en dat heb ik ook zeker gemerkt, en ook zeker van geleerd.

Nog ff over GrafiX: omdat ik GrafiX en Unitech (Brian) altijd als 1 gezien heb, heb ik dus onbedoeld mijn slechte ervaringen met Brian geaccocieerd met GrafiX. De hosting was altijd prima, maar de handelswijze van Brian niet. Omdat ik niet zoveel met Marco te maken heb gehad, kan ik daar niet zoveel over zeggen. Mijn excuses dan ook aan de lui van GrafiX, dat ik ten onrechte Unitech in verband heb gebracht met Grafix.

Overigens: ik heb gister ff zitten mailen met Marco (GrafiX dus), hij is bezig om de security te verbeteren, en Marco is wel een toffe gozert :)

• BC3 Victim
Hey

Yep Niels, we moeten toch even een keertje koffie gaan drinken hoor!

Nooit geweten dat er zoveel bekende flippo''s op dit forum rondliepen :) Tiroooo, ollstah :) IronY en Arjay :)

Lachuh :)

Take care!
Marco

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmm, ik zit nog steeds te wachten op een mailtje van Marco hoe het nou zit met het slotje. Hij is ziek zegt ie en hij zou er achteraan gaan, terwijl het bijna al een halve maand geleden is dat ik hem heb gevraagd of hij dat slotje zou opsturen (ik heb bij hem een 19" voor vrij goedkoop gehaald, zat geen slotje in, zou ik later krijgen, nog steeds niets)

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 11:44 schreef Aikeleer het volgende:
Hmm, ik zit nog steeds te wachten op een mailtje van Marco hoe het nou zit met het slotje. Hij is ziek zegt ie en hij zou er achteraan gaan, terwijl het bijna al een halve maand geleden is dat ik hem heb gevraagd of hij dat slotje zou opsturen (ik heb bij hem een 19" voor vrij goedkoop gehaald, zat geen slotje in, zou ik later krijgen, nog steeds niets)
Hier bij GoT hebben ze ook wel slotjes hoor >:)

Verwijderd

Dit is een regeltje uit de standaard configfile van portsentry...

TCP_PORTS="1,7,9,11,15,70,79,80,109,32771,32772,32773,32774,31337,
40421,40425,49724,54320"

Komt griezelig veel overeen met de ouput van de nmap scan op de vorige page he?

btw: erg leet hoor om te kunnen nmappen, alleen nu nog de output correct kunnen interpreteren...

*typo*

• Glimpse
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-04-2023
Grafix is ok! Niet zeiken!

• BC3 Victim
Hey,

Zullen we een reunie organiseren?? :)

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 14:56 schreef eQ_at_Work het volgende:
HEHE zeik niet zo mensen, GrafiX ruled KLAAR oleeeeeeeee *D
He henkie wil jij even aan het werk gaan.
we hebben nu al 54 mails verstuurd vandaag ,das wel meer als genoeg !

Grafix is OK!
Schaapie OOK :)

Type - R : Heb je toevallig al MKZ van al die schaap die je eet ?

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 15:07 schreef TiNRiB het volgende:

[..]

He henkie wil jij even aan het werk gaan.
we hebben nu al 54 mails verstuurd vandaag ,das wel meer als genoeg !

Grafix is OK!
Schaapie OOK :)

Type - R : Heb je toevallig al MKZ van al die schaap die je eet ?
:Z

• tiro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 06:44
Op vrijdag 06 april 2001 22:13 schreef Glimpse het volgende:
Grafix is ok! Niet zeiken!
allejezus, glimpse.. jij ook al hier :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 08 april 2001 13:33 schreef Type-R het volgende:
Hey,

Zullen we een reunie organiseren?? :)
Dan zal ook je allereerste klant moeten komen, Michiel.

Verwijderd

Sorry hoor, maar mag ik even kotsen?

wat een gezeik hier zeg, ik heb zelf ook een hostingbedrijf waar ik geen naam van noem, maar volgens mij weten mensen niet wat er achter de schermen allemaal gebeurd, en wat grafix betreft, heb ik nog niet zo veel ervaring mee, behalve de shells dan >:), maar voor zover ik van marco heb begrepen wordt daaraan gewerkt.

Verder, laat mensen toch eens een beetje in hun waarde, en ga niet liggen schelden op iemand waar je geen overeenkomst mee hebt, en niels, als jij een afspraak hebt, en die niet nakomt, zou je er ook bij ons uitgekegeld worden...

Verwijderd

trouwens,

weet niet of iedereen me nog kent, maar ook ik zie hier veeeeeeel bekende namen tussen staan :))

Verwijderd

Tsja, Brian had geen klusjes hé :P

Magoed, ik ben in m''n begin periode zo stom geweest om daar aan mee te gaan doen, en dat doe ik dus niet meer. Ik werk nu samen met mensen die ik echt ken, en dan dus IRL, en dat gaat veel beter dan met Brian (die ik niet eens IRL ken, tsja, hoe kun je dan ''werken''?)

Verwijderd

Tja, zaken doen zonder dat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt, is ook niet zo slim he.........:r

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 april 2001 11:51 schreef Type-R het volgende:
Uiteraard leef ik nog.
Ik wil alleen even kort wat kwijt. Voor de personen die mij willen spreken, ben ik telefonisch bereikbaar op kantoor. Tel 0180-434662 ( tot 17:00u ).

Wij timmeren hard aan de weg, zoals je hebt gezien zijn we reeds RIPE LIR, en ligt de AMS-IX verbinding vanuit Rotterdam klaar voor oplevering. Alleen kan het allemaal niet zo snel als mensen denken. Om maar niet te spreken over de z.g.n. DOS attacks waar veel providers last van hebben.

Anyway, zet hem in je phonebook. 0180-434662 als je mij wilt spreken.

Ciao

Marco van Gink
m.vangink@grafix.nl
Dat nummer heb ik al tig keer gebeld.. ik krijg altijd iemand aan de lijn die standaard zegt "daar ga ik niet over ik ben van het design". Daar heb ik als klant dus totaal nix aan. We zitten nu al 1.5 maand zonder IRC-deamon en dit begint ons een beetje de keel uit te hangen.

Hoe zit het met die extra server die je zou ''krijgen/neerzetten'' die speciaal voor IRC-deamons zou worden ????

groeten
vastnognietingebruik a.k.a. rammie a.k.a. Joris

Verwijderd

Het is IRC ''Daemons'' >:)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 20:51
Vecht dit lekker prive uit wil je.
Pagina: 1