Toon posts:

[BC3] Namezero jaar bijna om

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jaar is bijna om nu kreeg ik een mailtje voor een upgrade enzo maar ik wil dat domein om mijn naam en hosting hier in nederland.
word dit domein nu automatisch door hun verlengt of vervalt hij straks gewoon.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-05 08:21

Nietzman

Woei!

Na mijn jaar heb ik mijn domeinen nog steeds.... al krijg ik wel van die irri ''update now'' berichtjes....

Verwijderd

Idd. Je behoudt je domein gewoon als je en anderen er regelmatig gebruik van maken.
Veel domeinen van namezero worden puur voor e-mail gebruikt. Dat zou een reden kunnen zijn waarom je domein afgesloten wordt.

Maar, weest niet bevreest, want dat domein wordt niet zomaar afgesloten.

Greetz!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:45
Op maandag 02 april 2001 15:53 schreef predatorx het volgende:
Idd. Je behoudt je domein gewoon als je en anderen er regelmatig gebruik van maken.
Veel domeinen van namezero worden puur voor e-mail gebruikt. Dat zou een reden kunnen zijn waarom je domein afgesloten wordt.

Greetz!
Kijk: als Namezero dat domein wil sluiten kunnen ze dat zo doen hoor. Echt niet dat jij daar iets tegen kunt doen.

Bovendien: je domein blijft voor altijd van namezero dus vergeet maar dat je hier kunt hosten, want ze geven hem niet weg (dit heb ik al eerder verteld btw).

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op maandag 02 april 2001 15:53 schreef predatorx het volgende:
Ik heb (had) 2 domeinen bij Namezero. Van beide accounts heb ik emails gekregen met de mogelijkheid voor upgraden. Een van beide werkt nog steeds, de ander ben ik kwijt.

Namezero sluit blijkbaar wel accounts af.. als je het zekere voor het onzekere wilt, moet je toch gaan betalen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 april 2001 18:42 schreef Mini-me het volgende:

[..]

Ik heb (had) 2 domeinen bij Namezero. Van beide accounts heb ik emails gekregen met de mogelijkheid voor upgraden. Een van beide werkt nog steeds, de ander ben ik kwijt.

Namezero sluit blijkbaar wel accounts af.. als je het zekere voor het onzekere wilt, moet je toch gaan betalen.
Ik wil ook wel betalen dat wel alleen dan wil ik dus hosting in NL. De enige oplossing die ik nu zie eerst een jaartje namezero betalen en dan naar NL ofzo.

Verwijderd

voor $19.99 krijg je een jaar redirect, en het domein komt op jouw naam te tsaan.
het billing contact is nog steeds namezero,
maarpakken kunnen ze dus niet meer,
je kunt dan iig wel laten hosten in nederland,
dmv je nameservers re veranderen, en het ip waar het naartoe wijst...

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 18:42 schreef Mini-me het volgende:

Ja, duhh! Ja mag dan ook maar één account hebben!

En wat betreft het afsluiten. Natuurlijk kan NameZero dat doen. Als ze daar een goede reden voor hebben. Maar daar gaat het hier helemaal niet om! Het gaat er hier om of dat NameZero je domein na één jaar afsluit. Da''s dus NIET zo! Tenzij ze om bepaalde redenen dat wel doen. Maar, daar is dan een aanleiding voor. Of jij dat zelf bent, of NameZero, dat ligt er dan weer aan.

Me.

Verwijderd

Mijn jaar is bijna om en alle (4) domeinen (onder verschillende e-mail adressen en namen) zijn voor sale:(

Ik zou de member agreement hebben overtreden. Maar het enige wat ik fout heb gedaan is meerdere adressen aangevraagd, en dat kunnen zij toch niet weten:? Maar in ieder geval is het mooi klote:(:( en ben ik ondertussen alle domeinen kwijt....

Verwijderd

Tja, dat krijg je als je niet wilt betalen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
clown, misschien heb jij die bannerkiller verwijderd?!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Hmm, dat heb ik ook en mijn 3 domeinen zijn ook nog steeds de mijne.

Heej shit.. nu je het zeft..
IK MIS ER EEN!!!
Arrghh...

Verwijderd

Ik zou eerlijk gezecht blij zijn als ik mijn domein kwijt zou zijn...
ik heb zo''n domein waar als er iemand geen zin in heeft zijn email adres ergens in te vullen het op mijn domein naam uitkomt en dus krijg ik allemaal rotzooi in mijn meelbox.

(www.hallo.org is die klote domein (geen spam (staat nix op)))
Pagina: 1