Toon posts:

[BC3] Je eigen domein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hiero niet zo in thuis, daarom vraag ik het hiero maar ff. Ik ben opzoek naar een betrouwbaren en goede webhosting dinges. Waar je iets van 50 - 100 MB aan space krijgt en iets van 2GB dataverkeer mag hebben in de maand. Of is dat niet genoeg? Ik wil namelijk deze site: http://www.angelfire.com/ne/AWRaeven op een .com domein hebben. Ik wil er zo''n 100,- tot 150,- per jaar voor kwijt zijn.
En het moet ook niet zo zijn dat ik dan ineens mijn domein kwijt kan zijn als het bedrijf denkt dat ze er met iemand anders meer aan kunnen verdienen enzo. Nou ja, gewoon weinig risico aan verbonden en lekker safe & fast. Alvast bedankt voor de reacties!

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Is een redir-pakket niets voor jou? Je neemt een domeinnaam, krijgt één HTML-pagina, waarmee je''m kan forwarden naar je angelfire.com adres.
Dan ben je goedkoper uit, watn voor Fl. 100,- / Fl. 150,- per jaar zal je dit nauwelijks kunnen vinden denk ik ...

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Kijk op www.internetten.nl staat een compleet overzicht van (bijna) alle hosting providers.

Verwijderd

Zelf ik heb mijn domeinnamen op http://www.flexvalue.nl staan (150 piek inc domein en wat serverside scripting mogelijkheden, db''tje etc...). Voor het geld wat je betaald krijg je redelijk veel. Uiteraard is het geen hosting zoals je dat bij de grote jongens zou krijgen, maar dan betaal je ook meer...

Je zou ook eens op http://www.internetten.nl voor een prijsvergelijking kunnen kijken.

edit:
Net iemand voor natuurlijk.. |:(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat je ook kunt doen is even kijken op http://www.ashosting.nl. Deze hebben voor ongeveer Fl. 150,- per jaar een redelijk uitgebreid pakket. Wat mij bekend is van deze firma is dat ze redelijk betrouwbaar zijn en in elk geval waar voor je geld.

Mvg,

Raven

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Nee, forwarding sucks juist, want angelfire heeft zo''n sucky popup banner waar ik zooooo graag vanaf wil. En een eigen .com domein is ook leuk. :)
Scripting enzo hoeft er voor mij niet echt bij, want daar snap ik toch (nog) geen fuck van. Wel moet er flash op kunnen, maar dat zal wel geen probleem zijn.
En by the way... als je ff op me site kijkt zie je dat ik al Raven heet :)
Maar dat komt weer van me achternaam af. :)

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 19:37

afterburn

No more...

Kijk ook eens op www.able-towers.com. Volledige hosting en erg goedkoop. Bedrijf zit in de USA, maar is van een Nederlander, dus ook lekker makkelijk met communicatie.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Dan mag je die MP3''s wel van je site afhalen, dat pikt geen enkele provider lijkt me.

Verwijderd

pikken ze wel maar kan onze arme stakker niet betalen.

Verwijderd

Topicstarter
Die mp3z zijn een paar intro tunes van wat tv series enzo. Mag dat dan ook al niet?

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 11:08 schreef awraeven het volgende:
Die mp3z zijn een paar intro tunes van wat tv series enzo. Mag dat dan ook al niet?
Dat _mag_ wel maar als ze ze 50 keer downloaden zit jij over je 2 Gig heen en wordt het huilen. Want waarschijnlijk zal een host die 150,- per jaar vraagt zijn winst willen halen uit het overschrijden van datalimieten en je dan een gepeperde rekening sturen.

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op maandag 02 april 2001 11:21 schreef sproggle het volgende:

[..]

Dat _mag_ wel maar als ze ze 50 keer downloaden zit jij over je 2 Gig heen en wordt het huilen. Want waarschijnlijk zal een host die 150,- per jaar vraagt zijn winst willen halen uit het overschrijden van datalimieten en je dan een gepeperde rekening sturen.
Juist, dan krijg je dit soort praktijken ... :
[topic=143517]

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Topicstarter
*slik* 14.000,- ? tering. Wel erg veel. Maar zeg nu zelf, zonder die mp3z (die ik ook eventueel kan linken via mijn eigen FTP) vreet dat ding dan veel dataverkeer? Hij is nu totaal 21 MB de hele site. Zal dat dan makkelijk de 2 GB pm halen?

Verwijderd

Hoeveel bezoekers trek je per dag en bekijken/downloaden ze de hele site?

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Leuk die standaardknoppen van dreamweaver. :)

Weet je zeker dat je een .com domein wilt? een .nl domein is tegenwoordig goedkoper.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu gemiddeld zo''n 30 a 40 bezoekers per dag. Kijk maar naar m''n stats enzo.
Ik weet dan niet wat ze doen op mijn site en wat ze allemaal downloaden. Ik zou ook eerlijk gezegd niet weten hoe ik dat kan meten. :)
En ik wil erg graag een .com domein omdat ik een hele leuk naam daarvoor in me hoofd heb, die gelukkig nog vrij is. :) :) :)

Verwijderd

ik wil niet dood doen, maar als je 100 mb data van je website hebt en 2gig per maand dataverkeer heb je dus of erg veel onnodige onzin erop staan of gewoon geen bezoekers.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:45
Op maandag 02 april 2001 16:04 schreef Kertje het volgende:
ik wil niet dood doen, maar als je 100 mb data van je website hebt en 2gig per maand dataverkeer heb je dus of erg veel onnodige onzin erop staan of gewoon geen bezoekers.
Als er grote bestanden opstaan die niet iedereen download lijkt me wat je zegt een beetje onzin. Mp3''tjes is hier een goed voorbeeld van maar dan is die 2 GB wel te weinig lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
Nou kijk... die mp3z is het probleem niet hoor. Dat is meer voor de leuk er bij. Wat ik meer met mijn site wil, is gewoon van mijn hobbies wat info erop zetten, bij Star Trek staan er dan ook veel foto''s en de fun afdeling staan een paar grote files.
Ik heb gemiddeld per dag zo''n 30 a 40 bezoekers en mijn site is nu 21 MB groot. Dus vandaar die 2 GB en die 100MB wil ik nog met oog op uitbreiding enzo.
Tenzij ik ooit nog es een leuke ISP krijg waarbij alles kan en alles mag, dan host ik mijn site natuurlijk zelf. :)

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 18:32 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

maar dan is die 2 GB wel te weinig lijkt me.
dus wat ik zeg is GEEN onzin.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu geen 2GB dataverkeer per maand, maar dat lijkt me wel handig omdat in te kopen, je weet tenslotte nooit. En als ik zo eens die andere topics lees, dan lijkt me beter teveel dataverkeer ingekocht, beter dan te weinig ingekocht.

Verwijderd

Topicstarter
Is er nergens een overzicht ofzo? Net zoals die verschillende ADSL abo''s?

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

heb 2 jaar geleden een account aangemaakt bij wyith.com voor www.outcastcorps.com kijk in de view...source... daar staat hoe die redirect. De eigenlijke pagina staat op wanadoo. Enige wat ik bij with betaalde was de registratie bij nic.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Volgens mij bestaat de dienst niet meer....

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz.. tja.. maar zo''n redirect is dat goedkoper dan? En ben je dan ook die &#@%)$& banner kwijt van angelfire?

Verwijderd

Hallo mensen, ik zit met het zelfde ''probleem'' als awraeven.

Ik ben ik bezig met een site en ik wil een .nl-domein aanvragen, maar waar kan dat (bijna) gratis??

Ik betaal voor www.fcdbfans.nl 100 piek per jaar maar krijg dan ook 25 mb daarvoor (die ik niet gebruik, want ik gooi alles op wanadoo, ivm beperkt dataverkeer). Ik wil dus ook voor de ''Voetbal Nokialogo''s''-site (dit wordt de naam) een .nl hebben maar niet voor 100 piek...

Zo''n redirectpakket is dus wel wat voor mij denk ik, maar waar haal ik dat?? Help me aub!!

Verwijderd

k zit zelf ook te denken aan een domeinnaam, een redirect adres.
http://www.lonet.nl is erg goedkoop maar daar heb ik verder geen ervaring mee, dus als iemand ervaring hiermee heeft hoor ik het graag.

[ zie trouwens ook [topic=154599] ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik wil gewoon webspace + url hebben voor weinig geld, en waar je ook nog aardig wat voor krijgt. Maar nergens is dus ergens een overzicht?

Verwijderd

probeer gewoon in www.webhosters.nl en tik je wensen in...
komt meestal wel wat leuks uit

Verwijderd

Neem een hostingaccountje van 10mb. Laat die mp3''s lekker bij Angelfire staan en link vanaf je site naar die bestanden .....oplossing ?

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 18:20 schreef awraeven het volgende:
Ja, maar ik wil gewoon webspace + url hebben voor weinig geld, en waar je ook nog aardig wat voor krijgt. Maar nergens is dus ergens een overzicht?
het is of/of...dit is nou eenmaal gewoon zo.

of je hebt voor weinig geld een domein en krijgt geen ene f*ck...of je betaald er iets voor en je krijgt veel. :Z

Verwijderd

Topicstarter
Opzich een goede oplossing, maar ben je dan ook die hele irri banner kwijt?
En het is nu zelfs zo dat ik die mp3z er niet eens op heb staan ivm ruimtegebrek.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-05 23:11
Ik ben ook aant kijken voor een pakketje, en zag net DutchWebHosting. Zeer goedkoop en relatief veel mogelijkheden.
De meningen hierover zijn verdeeld heb ik gelezen in de reacties, maar heeft een Tweaker misschien ook ervaringen?

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Topicstarter
Idd, meer reacties! Wat vinden jullie van de verschillende hosts enzo?
Misschien kan dit dan nog in de FAQ gemikt worden ofzo.

Verwijderd

check is de search ofzo, hier zijn al tig onderwerpen en reacties op geweest. bovendien is er niet voor nix een www.webhosters.nl
Pagina: 1