Hallo allemaal, ik ben bezig informatie te verzamelen voor een voordracht over het ''aansprakelijkhied van providers''. Uiteraard heb ik zelf al rondgekeken en rondgevraagd bij verschillende providers over hun standpunten omtrend hun aansprakelijkheden, alleen kwam ik constant terecht bij mensen die toch eigenlijk niet zoveel wisten als zij beweerden
.
Ik zou willen weten in hoeverre een provider aansprakelijk is wanneer een website die jij bij hen host gehackt wordt en jij dus inkomstenderving hebt, inhoeverre je dus die derving bij hen kunt claimen. En het omgekeerde geval, in hoeverre de provider van de ''hacker'' aansprakelijk gesteld kan worden voor de acties van de hacker (meen dat worldonline zichzelf wel aansprakelijk stelde
)
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen
Ik zou willen weten in hoeverre een provider aansprakelijk is wanneer een website die jij bij hen host gehackt wordt en jij dus inkomstenderving hebt, inhoeverre je dus die derving bij hen kunt claimen. En het omgekeerde geval, in hoeverre de provider van de ''hacker'' aansprakelijk gesteld kan worden voor de acties van de hacker (meen dat worldonline zichzelf wel aansprakelijk stelde
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen