Toon posts:

[BC3] F2s - sendmail of SMTP adres?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat het Sendmail of SMTP adres bij F2s is? ik kan het niet vinden bij F2s zelf, ik heb het nodig voor autorank op deze site

alvast bedankt, Maximus

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je gebruikt natuurlijk de SMTP van je provider, zelfs f2s relayed gaan mail van jou (van buiten hun netwerk).

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:17

The Wizard

Moderator Mobile
Nee, ik had hetzelfde probleem, ik gebruikte de mail functie zoals beschreven op hun site, maar daarbij verstuurde hij geen mailtjes.

Je moet de smtp server gebruiken die bij je account hoort. dus outmail.xxxxx.f2s.com

Dat werkt bij mij!!

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-05 09:16

JointFillah

Techno Addict

Een beetje offtopic, maar nu ik toch in f2s-user-thread zit:

Hoe is de performance van f2s de laatste tijd?
Ik heb een tijdje geleden ook bij f2s gezeten, maar toen kwamen er zware problemen (MySQL down, MySQL read-only, supertraag, etc) en ben ik weggegaan.....
Mijn behoefte aan een gratis PHP/MySQL-provider is echter gestegen de afgelopen tijd en f2s lijkt de enige ''goeie'' die er is....of is er inmiddels een goed alternatief :?

~* Peace, Love & XTC *~

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op zaterdag 12 mei 2001 17:20 schreef JointFillah het volgende:
Een beetje offtopic, maar nu ik toch in f2s-user-thread zit:

Hoe is de performance van f2s de laatste tijd?
Ik heb een tijdje geleden ook bij f2s gezeten, maar toen kwamen er zware problemen (MySQL down, MySQL read-only, supertraag, etc) en ben ik weggegaan.....
Mijn behoefte aan een gratis PHP/MySQL-provider is echter gestegen de afgelopen tijd en f2s lijkt de enige ''goeie'' die er is....of is er inmiddels een goed alternatief :?
F2S, tja ik heb er mijn icons staan, maar de SQL vin ik een beetje langzaam

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:32

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik heb @home en ik gebruik inmail.pier.f2s.com en mail.home.nl, anders kan ik niet buiten het f2s netwerk mailen..

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:32

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 12 mei 2001 17:28 schreef DR het volgende:

[..]

F2S, tja ik heb er mijn icons staan, maar de SQL vin ik een beetje langzaam
Vindt ik ook, ik host mijn forum nu zelf,

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1