De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hmmm inderdaad dan heb je een server nodig je kan het dan vanuit je chello account streamen naar de main server? Mag ik vragen wat je ermee gaat doen en hoeveel bezoekers dat trekt als het er 1 tegelijk is dan kan je chello dat best hebben.
ik weet nog niet hoeveel luisteraars er zijn, maar die ''main server'' he, wordt die geleverd door shoucast zelf of moet ik dat zelf voor elkaar krijgen?Op zaterdag 31 maart 2001 21:44 schreef wazzup2k het volgende:
Hmmm inderdaad dan heb je een server nodig je kan het dan vanuit je chello account streamen naar de main server? Mag ik vragen wat je ermee gaat doen en hoeveel bezoekers dat trekt als het er 1 tegelijk is dan kan je chello dat best hebben.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
1? tot 5 ''users'' gaat ook nog wel, niet al te breed, maar toch. Je zult wel mp3''s streamen en de kwaliteit daar van...
Er zijn een aantal websites welke relay-servers leveren, try www.live365.com
En laat ons meeluisteren als wat is
Er zijn een aantal websites welke relay-servers leveren, try www.live365.com
En laat ons meeluisteren als wat is
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Verwijderd
Een eigen server helpt dus ook niet.
Als je 300-500 mensen normaal wilt luisteren kost je dat fl. 3000,- per maand voor een verbinding !!! Ik zou ook wel radio willen beginnen..maar heb geen fl. 3000,- per maand
Wel met een kabel verbinding gedaan.. 2 mensen konden ermee luisteren
Als je 300-500 mensen normaal wilt luisteren kost je dat fl. 3000,- per maand voor een verbinding !!! Ik zou ook wel radio willen beginnen..maar heb geen fl. 3000,- per maand
3000 zei je? was leuk geweest, maar ver tien voudig ''t maar om te beginnen..
Verwijderd
Na veel rekenen ben ik er uit: onmgeveer Fl. 1,40 per Kbit bitrate per luisteraar per maand. (ex btw natuurlijk
)
Dus je zend uit op 64Kbit en je hebt per maand gemiddeld genomen 400 luisteraars ben je 1,4 x 64 x 400 = 35.840,00 ex BTW per maand. En ik weet niet of je met 400 bezoekers gemiddeld je kosten kunt dekken met reclame inkomsten..
Dus je zend uit op 64Kbit en je hebt per maand gemiddeld genomen 400 luisteraars ben je 1,4 x 64 x 400 = 35.840,00 ex BTW per maand. En ik weet niet of je met 400 bezoekers gemiddeld je kosten kunt dekken met reclame inkomsten..
Pagina: 1