[BC3] hulp >> IS bereiken

Pagina: 1
Acties:

• B-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Iemand hier die een telefoonnummer heeft van Interned Services dat 24/7 bereikbaar is ?

er wordt niet gereageerd op helpdesk@is.nl en de systeembeheerder reageert ook niet op zijn eigen mailadres...

BvD

• mazzzterrr
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-08-2025
Misschien kun je beter hier je vraag planten, want de gemiddelde tweaker weet meer dan helpdeskharry!! :)

• B-Man
  • Niet online
Ik heb geen technische vraag...

Ik heb nu een co-located server (toeval wil dat ik hier al twee nieuwe servers heb staan voor plaatsing komende week)... en die liep straks vast.. waarom? geen idee... mogelijk een hardware defect aangezien ik linux draailijkt het me sterk dat het OS crashed.

Maar goed, ik host een tweetal duitse sites die net dit weekend flink gepromoot worden in de (regionale) duitse media.

Ik wil aan iemand van IS doorgeven dat ze de nameserver aan moeten passen, zodat -ondanks de downtime- de websites gewoon van een andere server geladen kunnen worden. En dat ik morgen een nieuwe server wil plaatsen...

Maar ik kan ze niet bereiken.... *(#^*$&^

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

je kan t wel zo voor mekaar krijgen denk ik:

doe ff een domaincheck bij NIC.nl op is.nl en zoek dan ff het tel. van de technical contact op (z''n thuis nr. bedoel ik dus).. Dit is niet de meest nette oplossing, maar als het dringend is dan is het dringen..

ik heb net ff gezoch voor je, mocht het zelf niet lukken dan heb ik volgens mij wel het juiste tel. nr...

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat betaald het? :)

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• B-Man
  • Niet online
Bedankt voor je reactie, maar het heeft me niet verder geholpen; Het nummer dat je ziet na een query op "is.nl" op de website http://www.nic.nl is gewoon het kantoornummer van IS... en daar krijg ik dus een bandje te horen...

Never Mind - Achteraan het bandje geven ze een storingsnummer op... in mijn haast niet het hele bandje geluisterd...

stom stom stom....

• B-Man
  • Niet online
Geen hardware defect... lijkt meer op een kapotte netwerkkabel ofzo. Ze hebben de server weer aangezet, en nu doet hij het weer...
Pagina: 1