Toon posts:

[BC3] Wat nu? Betaald, maar niks gekregen...

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een maand geleden 2 domeinnamen geregistreerd bij www.dutchwebhosting.nl. Na 3 dagen merkte ik al dat inmiddels 1 van de 2 domeinnamen door iemand anders was geregistreerd. Na 3 weken kreeg ik een factuur voor die andere. Na betalen merk ik nu dat die andere inmiddels ook geregistreerd is!!!

-Hoe krijg ik nu mijn geld terug. Telefoon wordt niet opgenomen en mail wordt niet beantwoord..

-Is dit normaal dat zoiets zolang duurt??? Ik ben een newbie.

Alvast bedankt,

Tolga

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op zondag 25 maart 2001 11:57 schreef tolga het volgende:

-Is dit normaal dat zoiets zolang duurt???
Bij dutchwebhosting wel ja. Dat je gefactureerd wordt voor dingen die je al betaald hebt ook. Enne... dat je gefactureerd wordt voor dingen die je niet gevraagd hebt ook al trouwens. Ik zal de link naar deze draad ff naar iemand passen, die heeft hier hele ''goeie'' ervaringen mee :(

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Nee, is niet normaal.
Storneer je geld ff daar worden ze bang van, stuur vervolgens een aangetekende brief dat je niet betaald omdat <hier je verhaal>

Dan kunnen ze 2 dingen doen:
- Contract verbroken -> geld is teruggeboekt
- Domeinen toch aan jouw geven -> jij weer betalen

Als je het zo doet luisteren ze echt wel

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar ik begrijp weinig wat jullie schrijven: Ik heb al betaald. Mijn domeinnamen zijn geregistreerd door andere bedrijven. Ik heb niks gekregen.

Ik denk dat ze eerst op mijn geld wachtten en dan pas zouden registreren. Zijn er andere bedrijven die sneller zijn?

Ik kan toch mijn overschrijving laten terugboeken via mijn bank?

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ja dat kan, ik geloof tot 30 dagen na afschrijving, maar dat kan ik ook helemaal mis hebben. Mijn punt was: het is een zooitje bij Dutchwebhosting, laat daar _nooit_ iets hosten of wat dan ook. Nog geen goed verhaal over gehoord, slechte verhalen des te meer. O.a. een website waar ik bij zat, nou ja, lang verhaal... iig die bestaat nu niet meer.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
1) Ohh.. Jammer. Maar weet iemand hoe dat moet : terugboeken??

2) En zijn er bedrijven die garanderen dat je domeinnaam binnen bijvoorbeeld 12 uur geregistreerd wordt?

3) Eigenlijk moest ik een betere bedrijf kiezen. Nu zijn er 2 domeinnamen van mij verloren gegaan!! :'( Weet iemand een snelle goede hostingbedrijf ( 5 mb,geen extra''s) ?

Verwijderd

helaas luisteren ze dan nog niet

Ik kreeg op een gegeven moment mailtjes als "als je niet betaald...je woonplaats is maar een uurtje rijden vanaf hier!" en meer van dat soort grapjes.

Tip: ga daar zo snel mogelijk weg.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap daar weer niks van... Krijg ik nog antwoord op mijn 3 vragen? Plzz?

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 12:18 schreef tolga het volgende:
Bedankt, maar ik begrijp weinig wat jullie schrijven: Ik heb al betaald. Mijn domeinnamen zijn geregistreerd door andere bedrijven. Ik heb niks gekregen.

Ik denk dat ze eerst op mijn geld wachtten en dan pas zouden registreren. Zijn er andere bedrijven die sneller zijn?

Ik kan toch mijn overschrijving laten terugboeken via mijn bank?
Ja dat zei ik: dat heet storneren

Bel gewoon je bank op en meld de datum van het afschrift + het bedrag + tegenrekening nr.

Dan vragen ze misschien waarom het moet worden gestorneerd -> zeg gewoon dat ze het geld nooit hadden mogen afschrijven en dat je ze er al over hebt ingelicht

Binnen een paar dagen staat het weer op je rekening.

En ja; er zijn zat bedrijven die het sneller doen ;)

Verwijderd

Topicstarter
dus jullie menen dat er bedrijven zijn die direct registreren en NIET wachten totdat je betaalt??

Noem es een goede bedrijf ... die binnen een dag registreerd...

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 12:24 schreef tolga het volgende:

[...]

2) En zijn er bedrijven die garanderen dat je domeinnaam binnen bijvoorbeeld 12 uur geregistreerd wordt?

3) Eigenlijk moest ik een betere bedrijf kiezen. Nu zijn er 2 domeinnamen van mij verloren gegaan!! :'( Weet iemand een snelle goede hostingbedrijf ( 5 mb,geen extra''s) ?
2 -> ikzelf garandeer 24 uur (plus update tijd isp''s)

3 -> ja dat weet ik maar dan heet het weer spam :9~

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 13:38 schreef tolga het volgende:
dus jullie menen dat er bedrijven zijn die direct registreren en NIET wachten totdat je betaalt??

veel bedrijven doen dit hoor, zelfs (!@#%^%^#$) widexs soms....

stuur je wat op en is hij regged dezelfde dag nog....of de volgende dag...
zie www.webhosters.nl of e-mail mij (kertjuh@yahoo.com) maar even voor een bedrijf waar ik onderhand al 6 domeinnamen heb....ik stuur altijd wel per post (zijn iets van 6 blaadjes die je nl moet faxen of opsturen) maar de dag erna is hij altijd wel meteen geregistreerd. en factuur krijg je pas nadat hij is geregistreerd.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

---- onnodige reactie ------

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Volgens mij kan je geld niet terug laten storten, wanneer je al betaald hebt. Kan volgens mij alleen bij automatische afschrijvingen. NIet vooriets waarvoor je zel opdracht hebt gegeven (althans zo zit het geloof ik in elkaar bij de Postbank)

Verwijderd

Dat klopt, ook als je per abuis geld aan een verkeerde hebt overgemaakt kun je het niet teruglaten boeken. Of je het geld terug krijgt hangt af van de goedheid van de ander.

Verwijderd

www.jumpline.com heb ik al mijn domeinen geregistreerd en het werkt PERFEKT

(moet je wel craditcard hebben)
is 20 dollar per jaar nou met het omrekenen ben ik nooit meer kwijt geweest dan 50,- per domein per jaar..

je kan alles instellen op welke server die gehost moet worden en na 9 maanden sturen ze je een reminder dat je je domein kan verlengen als je dta nog wilt...
toppie bedrijf

(ze registreren zowat gelijk je domeinnaam en daarna word het afgeschreven bij je creditcard maatschappij)

Verwijderd

Huisje :+

Verwijderd

En wie was de eigenaar? Als het een overheidsinstelling is kunnen ze het terug laten halen anders niet.

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 16:02 schreef pimderks het volgende:

[..]

Huisje :+
wanneer leer je dat irritante gespam van je nou af? als je echt zo''n goed bedrijfje zou zijn zou het helemaal niet nodig zijn om te spammen....dus het feit dat je loopt te spammen zegt al genoeg... :(

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 15:15 schreef Schaamhaarkapper het volgende:
www.jumpline.com heb ik al mijn domeinen geregistreerd en het werkt PERFEKT

(moet je wel craditcard hebben)
is 20 dollar per jaar nou met het omrekenen ben ik nooit meer kwijt geweest dan 50,- per domein per jaar..

je kan alles instellen op welke server die gehost moet worden en na 9 maanden sturen ze je een reminder dat je je domein kan verlengen als je dta nog wilt...
toppie bedrijf

(ze registreren zowat gelijk je domeinnaam en daarna word het afgeschreven bij je creditcard maatschappij)
tja, maar kan me er iets bij voorstellen dat mensen niet graag met creditcard online betalen, zelf betaal ik ook nooit met mijn creditcard online:)

Verwijderd

Topicstarter
[b]Of je het geld terug krijgt hangt af van de goedheid van de ander.
Nou dat hoop ik niet:

- Ze reageren niet op mijn e-mails !!!
- Ze nemen de telefoon nooit op !!!

Kan ik niet een rechtzaak of iets met de consumentenbond regelen ofzo..????

Ik heb een factuur met datum enzo en met de te registreren domeinnaam, die nu van iemand anders is...dus bewijs genoeg!

Verwijderd

Op woensdag 28 maart 2001 15:06 schreef tolga het volgende:

[..]

Nou dat hoop ik niet:

- Ze reageren niet op mijn e-mails !!!
- Ze nemen de telefoon nooit op !!!

Kan ik niet een rechtzaak of iets met de consumentenbond regelen ofzo..????

Ik heb een factuur met datum enzo en met de te registreren domeinnaam, die nu van iemand anders is...dus bewijs genoeg!
hb je een overeenkomst met die lui?
en in principe kun je wel een rechtzaak beginnen, alleen, ik weet niet om hoeveel geld het gaat, maar, aanvragen ed kost al paar honderd piek en als je toch verliest is het alleen maar duurder.... als je slim bent ga je voortaan iig in zee met een bedrijf waar je een goede overeenkomst krijgt dan zit je altidj goed.

Verwijderd

tja ik heb opzich geen problemen met dutchwebhosting.
Altans het gaat de laatste maanden prima.
Het is wel eens bar en boos geweest :(

Heb je als eens geinformeerd bij hun support ? Is een appart telefoonnummer voor

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 25 maart 2001 16:02 schreef pimderks het volgende:
[..]

Huisje

--------------------------------------------------------------------------------
Tjonge je moet wel echt om klanten verlegen zitten als je al via forums commentaar leverd op andere hostingproviders, zodat mensen mischien je diensten gaan proberen NOT!!!!!!! :r

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Op zondag 25 maart 2001 15:08 schreef pwem het volgende:
Dat klopt, ook als je per abuis geld aan een verkeerde hebt overgemaakt kun je het niet teruglaten boeken. Of je het geld terug krijgt hangt af van de goedheid van de ander.
Das niet helemaal waar.
Een maat van me kreeg 3 weken geleden in eens 20.000 pieken op zijn rekening gestort. No shit!
Alleen volgende dag was het alweer verdwenen naar de eigenaar.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
jammer:'(, ik had best zin om met 10 man ofzow naar die zaak toe te lopen>:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Mijn probleem is inmiddels opgelost. Doordat mijn e-mail adres niet goed werkte heb ik alle mails van dutchwebhosting niet kunnen ontvangen.

Omdat ik mijn mails niet heb kunnen ontvangen en ik weinig ervaring heb met registreren van een domeinnaam heb ik onterecht geconcludeerd dat deze mensen hun werk niet goed doen. Ze beantwoorden wel degelijk hun mails. Nadat ik mijn mailadres had gecorrigeerd kreeg ik zelfs binnen enkele uren een antwoord op een vraag!!!

Tolga

P.S.: Ik bied hierbij mijn excuses aan Dutchwebhosting, want ze doen hun werk echt heel goed en ik vind het jammer dat door een "misverstand" ik dit topic heb geplaatst!

• thrax
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06-2025
Enne waarom namen ze de telefoon dan niet op? Of stond dat niet in hun zorgvuldig gedirigeerde mailtje??

(Bij voorbaat sorry als ik er naast zit en conspiracies aan het zoeken ben btw)

"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"

Verwijderd

Op vrijdag 30 maart 2001 22:28 schreef onbekend het volgende:
jammer:'(, ik had best zin om met 10 man ofzow naar die zaak toe te lopen>:)
mocht je nou een nieuw slachtoffer vinden (wijs naar widexs), geef dan ff een gil :P

Verwijderd

Tolga
P.S.: Ik bied hierbij mijn excuses aan Dutchwebhosting, want ze doen hun werk echt heel goed en ik vind het jammer dat door een "misverstand" ik dit topic heb geplaatst!
Netjes, er zijn toch nog mensen die hun ongelijk bekennen en hun foute uitspraken corrigeren. Kunnen er velen een voorbeeld aan nemen.

Verwijderd

Pim Derks:
1: Wanneer donder je nou op met die spam? :r
2: Jij kunt NOOIT garanderen dat de domeinnaam binnen 1 dag werkt. Je moet altijd al een paar dagen op de SIDN wachten, dan nog de domein op de server prutsen, en dan nog max. 48 uur voor ns updates.

Je kunt dan wel zeggen 1 dag + DNS updates, maar dat boeit de klant niet. Als de klant wil dat z''n domein binnen 1 dag draait, dan bedoelt ie dat ook. En dat kun je dus niet garanderen.

Conclusie: je zit maar wat de blaaten om klanten te krijgen, en ik ben het idd met Kertje eens dat een lopend ''bedrijf'' geen spam nodig heeft. Ik spam toch ook niet?

Verpruts je alleen je imago mee, als er nog iets te verprutsen over is.

Verwijderd

Niels het verschil tussen jou en Pimmetje & Jurrian is, dat Pimmetje & Jurrian erg spammen. Voor pimmetje maakt het niet meer uit, want zijn imago zit ondertussen dik in de - (min). Wat betreft jurrian, die is inderdaad een beetje aan het spammen met zijn serverproject, want hoe je het wendt of keerd, hij wilt in principe gewoon een normale host worden, alleen onder een andere naam.

Verwijderd

Niet helemaal waar.. een tweede domein is soms al naar 4 uurtjes rond bij de NIC.

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 03:07 schreef [nielsonline] het volgende:
Pim Derks:
1: Wanneer donder je nou op met die spam? :r
2: Jij kunt NOOIT garanderen dat de domeinnaam binnen 1 dag werkt. Je moet altijd al een paar dagen op de SIDN wachten[break]
Wat loop jij nou te blaten, als ik nu aanvraag is de status meteen "in aanvraag" en na een paar uur actief dus........

En dat dns gezeik is ook onzin, ik hadh et over geregistreerd !

Dns word meteen erin gezet en met de eerst volgende isp dns update megenomen

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 12:25 schreef pimderks het volgende:

[..]

Wat loop jij nou te blaten, als ik nu aanvraag is de status meteen "in aanvraag" en na een paar uur actief dus........

Ga nu eens fietsen met je "powerhost" gedoe, heb je nu werkelijk geen shit te doen met je hostinggebeuren, je zit meer op dit forum te klooien dan wat anders, en collega''s af te zeiken om zelf meer zieltjes te winnen. Zo krijg je die RaQ nooit vol.

Verwijderd

Aanvragen duren gemiddeld nog steeds 2 tot 3 dagen.

Verwijderd

xs2you: doe je toch echt iets fout. ik krijg meestal binnen 10 minuten 201 binnen, en na ongeveer 2 a 3 uur 210. dan is het alleen nog wachten op zone update van de stichting. die is meestal ''s morgens dacht ik?

Verwijderd

Xs2You heeft opzich wel gelijk.
De registratie is wel snel verwerkt, maar voordat de klant daadwerkelijk iets kan doen met de domeinnaam, gaat er toch snel 24 tot 48 uur overheen.
Afhankelijk van de dns update vn je internet provider natuurlijk :-)

Verwijderd

Pim> dat kan wel zo zijn, als je een klant beloofd dat binnen 24 uur z''n domein actief is, dan kan het hem geen reet schelen wat er allemaal bij komt kijken. Een klant wil wat ie vraagt.

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 01:57 schreef Directeur het volgende:

[..]

Netjes, er zijn toch nog mensen die hun ongelijk bekennen en hun foute uitspraken corrigeren. Kunnen er velen een voorbeeld aan nemen.
Applaus is inderdaad hier wel verdiend ja!

Maat, dit is toppie!!

Verwijderd

het leuke is dat minderjarige pim al tijden niet meer dan 6 domeinnamen heeft. en van die 6 domeinnamen staan er 5 op de naam van zijn paps, en die andere (1) is beslist van het gespam hier, dus hij heeft 1 klantje dus moet hij hier nog meer spammen anders kan die binnenkort wel weer opdoeken...

en kijk is bij www.webhosters.nl GOH er stond vorige week nog een slecht commentaar, was iets met een vent die hem te minderjarig vond hehe, en die is ineens weg? En verder staat er wel een goede...nou erg toevallig hoor met 1 klantje gelijk een reactie krijgen daar...:)
widexs heeft 10 reacties ofzo? en die heeft 8040909x meer klanten dan die pim dus de kans dat iemand met 1 klant direct een reactie daar krijgt is nihiel:)

edit-update->
en die ene klant die op webhosters dat commentaar heeft gegeven is een vriend van pim, op het forum van die website is pim nl overvol aanwezig :) ook met spam overgens

neppe site trouwens hebben forum (waar pimmeje moderator is) en bijna geen gebruikers...maar goei die hebbe dus forum die helemaal geript is van het idee van dit forum....pfrt

Verwijderd

xs2you: doe je toch echt iets fout. ik krijg meestal binnen 10 minuten 201 binnen, en na ongeveer 2 a 3 uur 210. dan is het alleen nog wachten op zone update van de stichting. die is meestal ''s morgens dacht ik?
Heb je gelijk in, maar ik doelde dan ook op de volledige tijd die nodig is om het domein op iedere computer werkzaam te krijgen.

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 12:35 schreef Directeur het volgende:

[..]

Ga nu eens fietsen met je "powerhost" gedoe, heb je nu werkelijk geen shit te doen met je hostinggebeuren, je zit meer op dit forum te klooien dan wat anders, en collega''s af te zeiken om zelf meer zieltjes te winnen. Zo krijg je die RaQ nooit vol.
Heb geen RaQ !

Verwijderd

www.pimderks.nl verwijst nu naar vitesse.rednax.nl. Een ''normale'' linux doos dus ;)

Verwijderd

idd!

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 17:37 schreef Xs2You het volgende:
www.pimderks.nl verwijst nu naar vitesse.rednax.nl. Een ''normale'' linux doos dus ;)
uhhhhh.... willen jullie mij er buiten laten....:Z:Z:Z

Verwijderd

% telnet www.powerhost.nl 25
Trying 213.196.35.36...
Connected to www.powerhost.nl.
Escape character is ''^]''.
220 ns1.starhostdns.com ESMTP Sendmail 8.9.3/8.9.3; Sat, 31 Mar 2001 19:33:37 +0200

op de pagina van starhost.nl:
quote:
Starhost is een internetbedrijf, dat erg in trek is bij het publiek. Dat komt, omdat wij op Cobalt raq servers hosten. Deze zijn speciaal ontworpen voor het hosten van websites.

je hebt geen raq, maar je site staat er wel op.

Verwijderd

uhhhhh.... willen jullie mij er buiten laten....
Tuurlijk :)

Verwijderd

Weinig vertrouwen in z''n eigen(?) server? ;)

Verwijderd

(gein modus)

Hmmm om even op het topic terug te komen. Het valt me op dat steeds meer kinderen gaan hosten en ook hieronder valt dutchwebhosting denk ik? Is het niet gewoon een idee om wat gare drugs gebruikers in te huren en die gewoon 50 piek te geven als ze dutchwebhosting zelf gaan opzoeken. Lekker een bak popcorn aan de overkant van de straat gaan zitten met z''n allen en de o zo gevaarlijke drugsgebruikers hun werk laten doen >:)

Lijkt mij erg amusant en heb daar best wel wat geld voor over :)

(/gein modus) <- moest er ff bij anders voelen sommige zich echt op hun staart getrapt. :)

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 21:14 schreef wazzup2k het volgende:
Hmmm om even op het topic terug te komen. Het valt me op dat steeds meer kinderen gaan hosten en ook hieronder valt dutchwebhosting denk ik? Is het niet gewoon een idee om wat gare drugs gebruikers in te huren en die gewoon 50 piek te geven als ze dutchwebhosting zelf gaan opzoeken. Lekker een bak popcorn aan de overkant van de straat gaan zitten met z''n allen en de o zo gevaarlijke drugsgebruikers hun werk laten doen >:)

Goh, en jij bent zo''n grote vent?? dat je druggebruikers in moet huren! verder noem jij je mede-eigenaar van Trueserver:
ik quote van je website ponne.nu
"Check onze serverruimte :o) Ja de serverruimte van trueserver... Waar ik dus een beetje eigenaar van ben etc... En bas en vincent ook... En voor de rest nog niemand :) Klik hiero! En goed lezen is wel leuk."
Slechte zaak knul om de zaak zo op te ruien, geeft aan hoe betrouwbaar jij ben als "mede-eigenaar"van Trueserver.........

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 21:14 schreef wazzup2k het volgende:

stond toch maand ofzo geleden i nde krant dat iemand dat echt gedaan had, en toen die gast hemzelf heeft neergestoke ipv de persoon die die moest doen ;)

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 19:35 schreef blablablabla het volgende:
% telnet www.powerhost.nl 25
Trying 213.196.35.36...
Connected to www.powerhost.nl.
Escape character is ''^]''.
220 ns1.starhostdns.com ESMTP Sendmail 8.9.3/8.9.3; Sat, 31 Mar 2001 19:33:37 +0200

op de pagina van starhost.nl:
quote:
Starhost is een internetbedrijf, dat erg in trek is bij het publiek. Dat komt, omdat wij op Cobalt raq servers hosten. Deze zijn speciaal ontworpen voor het hosten van websites.

M''n eigen site staat op starhost jah, en ?
Das toch mijn zaak !

Bemoei je is met je eigen zaken, m''n site staat daar omdat die eerder online moest zijn dan die server

Heb daar een jaarcontract dus daar blijft ie voorlopig, ''t is idd een raq maar mijn klanten draaien op een gewone linux server

Verhaal uit

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 23:33 schreef Directeur het volgende:

[..]

Goh, en jij bent zo''n grote vent?? dat je druggebruikers in moet huren! verder noem jij je mede-eigenaar van Trueserver:
ik quote van je website ponne.nu
"Check onze serverruimte :o) Ja de serverruimte van trueserver... Waar ik dus een beetje eigenaar van ben etc... En bas en vincent ook... En voor de rest nog niemand :) Klik hiero! En goed lezen is wel leuk."
Slechte zaak knul om de zaak zo op te ruien, geeft aan hoe betrouwbaar jij ben als "mede-eigenaar"van Trueserver.........
:) tja geinen mag toch ook weleens. Ik heb namelijk nog een wilde fantasie. En jij ook met je directeur >:) hahahaha en dat is een private homepage van mij waar veel bekende mensen van mij komen, dus die mogen weten waar ik mee bezig ben in het dagelijkse leven. Dus als jij vind dat ik de zaak zo oprui dat het een slechte zaak is om dat te doen?

Waarom gaat het dan zo goed? En met jou minder waarschijnlijk, zie daar je naam directeur (ophemelend en onwaar) en ziedaar je frustraties richting mijn homepage waar ik enkele van mijn kennisen mee op de hoogte hou met waar ik mee bezig ben... Beetje lame van jezelf vind je niet?

>:) ach ja iedereen mag toch een hobby hebben laat die van mij dan toevallig mijn eigen webpage zijn waar ik meer opzeg dan hier op tweakers. :)

(Nog even ter uwer informatie meneer de Directeur: dat dat bericht al bijna weer meer dan een jaar geleden is. En ja dat zit niet in de auto update en blijft er ook gigantisch lekker staan. DRUMS PLEASE >:)

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 00:34 schreef pimderks het volgende:

[..]

M''n eigen site staat op starhost jah, en ?
Das toch mijn zaak !

Bemoei je is met je eigen zaken, m''n site staat daar omdat die eerder online moest zijn dan die server

Heb daar een jaarcontract dus daar blijft ie voorlopig, ''t is idd een raq maar mijn klanten draaien op een gewone linux server

Verhaal uit
:D:D ROTFLOL :D:D de eigenaar van een hosting tentje host z''n site bij een concurrent :D:D:D:D

• Opa
  • Laatst online: 22-04 15:57

Opa

Nu Multifocaal!

Op zondag 25 maart 2001 16:22 schreef Kertje het volgende:

wanneer leer je dat irritante gespam van je nou af? als je echt zo''n goed bedrijfje zou zijn zou het helemaal niet nodig zijn om te spammen....dus het feit dat je loopt te spammen zegt al genoeg... :(
Nou moet je ff ophouden, Kertje.
Spammen is ongevraagd iemand overladen met meel in zijn inbox. Hier vraagt iemand om een provider en als Pimderks zichzelf daartoe in staat acht en op uiterst discrete wijze daarvan kond doet, is dat geen spam en bij jij gewoon spijkers op laag water aan het zoeken. Ga anders maar kantklossen.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Ach zanik niet man,

dankzij Starhost kon ik zo fuckin'' snel van de grond komen

Zijn mijn zaken heh !

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 01:13 schreef victorvo het volgende:

[..]

Spammen is ongevraagd iemand overladen met meel in zijn inbox. Hier vraagt iemand om een provider en als Pimderks zichzelf daartoe in staat acht en op uiterst discrete wijze daarvan kond doet, is dat geen spam en bij jij gewoon spijkers op laag water aan het zoeken. Ga anders maar kantklossen.
MEE EENS !
En het was gewoon een grappie hier

Bovendien is zo''n 80% op dit forum zelf hoster of in dienst van een dus je krijgt bijna altijd wel een spam-achtig antwoord

Bij mij word er alleen over gezeikt vanwege m''n leeftijd... TRIEST

Verwijderd

Bij mij word er alleen over gezeikt vanwege m''n leeftijd...
Niet over je leeftijd, meer op de manier waarop je post op het forum.

Verwijderd

Yupz, en als een volwassen iemand het doet houd iedereen zijn bek

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 01:13 schreef victorvo het volgende:

[..]

als je 1x iets zeg lig ik nei van wakker, maar check zijn hist maar en zijn heir meer die zich er aan ergeren....dus ga jij ff die spijkers uit je ....la maar ik ben verstandig:)

oja spam is niet alleen e-mail....

Verwijderd

Pim> Als je een BEETJE professioneel bent, dan spam je gewoon niet. Klaar. Ok, ik doe ook hosting, loopt goed, en dat zonder spammen. Met spammen haal je je zelf alleen maar onderuit.

Zie dit niet als flame oid, maar als een tip.

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 01:09 schreef [nielsonline] het volgende:

[..]

:D:D ROTFLOL :D:D de eigenaar van een hosting tentje host z''n site bij een concurrent :D:D:D:D
hehe... idd....:)
Op zondag 01 april 2001 01:26 schreef pimderks het volgende:
Yupz, en als een volwassen iemand het doet houd iedereen zijn bek
helemaal niet, alleen er zijn al meerdere discussies over jou geweest hierover. En als een vent van 90 hier loopt te spamme krijgt die het ook te horen.

Verwijderd

:)

Om maar ff z''n eigen woorden te quoten:
Tering, How low can you go :'(
>:)

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 01:06 schreef wazzup2k het volgende:

[..]

:) tja geinen mag toch ook weleens. Ik heb namelijk nog een wilde fantasie. En jij ook met je directeur >:) hahahaha en dat is een private homepage van mij waar veel bekende mensen van mij komen, dus die mogen weten waar ik mee bezig ben in het dagelijkse leven. Dus als jij vind dat ik de zaak zo oprui dat het een slechte zaak is om dat te doen?

Waarom gaat het dan zo goed? En met jou minder waarschijnlijk, zie daar je naam directeur (ophemelend en onwaar) en ziedaar je frustraties richting mijn homepage waar ik enkele van mijn kennisen mee op de hoogte hou met waar ik mee bezig ben... Beetje lame van jezelf vind je niet?

>:) ach ja iedereen mag toch een hobby hebben laat die van mij dan toevallig mijn eigen webpage zijn waar ik meer opzeg dan hier op tweakers. :)

(Nog even ter uwer informatie meneer de Directeur: dat dat bericht al bijna weer meer dan een jaar geleden is. En ja dat zit niet in de auto update en blijft er ook gigantisch lekker staan. DRUMS PLEASE >:)
Geinen is leuk dit niet, zeker als je de gevolgen daar niet van in ziet. Maar goed echt denken zal ook niet je sterkste kant zijn. Voor jou een vraag of ik directeur ben? Voor mij een weet:) en als jij mede directeur zou zijn van Trueserver dan kan ik je vertellen dat ze wel een aanwinst hebben.

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 01:28 schreef [nielsonline] het volgende:
Pim> Als je een BEETJE professioneel bent, dan spam je gewoon niet. Klaar. Ok, ik doe ook hosting, loopt goed, en dat zonder spammen. Met spammen haal je je zelf alleen maar onderuit.

Zie dit niet als flame oid, maar als een tip.
Jij bent niet in je eentje hsoter

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 01:27 schreef Kertje het volgende:

[..]

als je 1x iets zeg lig ik nei van wakker, maar check zijn hist maar en zijn heir meer die zich er aan ergeren....dus ga jij ff die spijkers uit je ....la maar ik ben verstandig:)

oja spam is niet alleen e-mail....
Muwhahahahaha, toen die lange draad op gang kwam had ik pas 1 keer gespamt dusssssss

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 01:35 schreef pimderks het volgende:

[..]

Jij bent niet in je eentje hsoter
Klopt, ik werk samen met mensen die verstand hebben van de dingen waar ik minder in ben (zoals financieen, e.d), ieder z''n taak :), ik doe alleen maar sys admin.

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 01:36 schreef pimderks het volgende:

[..]

Muwhahahahaha, toen die lange draad op gang kwam had ik pas 1 keer gespamt dusssssss
1x....je probeerde bij elke topic toen al iets voor jezelf eruit te halen...zelfs als iemand vroeg om een badeendje kwam jij nog aan waggelen met je bedrijfje.

Verwijderd

En hij bestookt mij met vragen over sendmail :)

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 01:40 schreef Kertje het volgende:

[..]

1x....je probeerde bij elke topic toen al iets voor jezelf eruit te halen...zelfs als iemand vroeg om een badeendje kwam jij nog aan met je bedrijfje.
LOL :D

"Als je nog plaatjes van badeendjes hebt en je weet niet waar je ze moet hosten dan kun je wel naar mij komen" >:)

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 01:41 schreef [nielsonline] het volgende:

[..]

LOL :D

"Als je nog plaatjes van badeendjes hebt en je weet niet waar je ze moet hosten dan kun je wel naar mij komen" >:)
kreg net een mailtje van pim of ik niet bij hem de badeendjes wou hosten ;)
By Pim Derks (p3011.nl.wish.net) on Friday January 12 2001 @ 11:49PM CET [ Vragen ]
WIe kan een verhaal schrijven over hoe je een complete veilige webserver opzet onder debian met: apache, php, mysql, sendmail, pop-boxen, Bind (dns) en meer .... ?

Ik heb het nodig omdat ik zelf binnenkort een webserver wil co-locaten en nog niet zo goed Debian onder de knie heb !
lekker trouwens...3 maandjes geleden kon pim nog nie eens een secure server opzetten...

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

http://www.register.com

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 01:34 schreef Directeur het volgende:

[..]

Geinen is leuk dit niet, zeker als je de gevolgen daar niet van in ziet. Maar goed echt denken zal ook niet je sterkste kant zijn. Voor jou een vraag of ik directeur ben? Voor mij een weet:) en als jij mede directeur zou zijn van Trueserver dan kan ik je vertellen dat ze wel een aanwinst hebben.
Geachte ls,
op het Tweakersform lezen wij onheuse uitspraken van een mede-eigenaar van
Trueserver, zoals deze persoon zelf aangeeft hieronder dit stukje van het
Tweakersform;
(website houder ponne.nu)
Geplaatst door wazzup2k - zaterdag 31 maart 2001 21:14

--------------------------------------------------------------------------
------
Hmmm om even op het topic terug te komen. Het valt me op dat steeds meer
kinderen gaan hosten en ook hieronder valt dutchwebhosting denk ik? Is het
niet gewoon een idee om wat gare drugs gebruikers in te huren en die gewoon
50 piek te geven als ze dutchwebhosting zelf gaan opzoeken. Lekker een bak
popcorn aan de overkant van de straat gaan zitten met z''n allen en de o zo
gevaarlijke drugsgebruikers hun werk laten doen
Lijkt mij erg amusant en heb daar best wel wat geld voor over"

Indien dit figuur werkelijk een mede-eigenaar is van Trueserver? dan heeft
u bijzondere staf om mee samen te werken, immers deze wil druggebruikers
ertoe aan zetten om onfrisse zaken uit te voeren tegen andere webhosting
bedrijven, kwalijke zaak, mij dunkt dat de pers om zulke verhalen zit te
springen en buital is dit natuurlijk een zeer onfrisse houding.

Groet,
John

Ik vind deze reactie wel heel erg leuk niemand kan meer tegenwoordig tegen een geintje :) Ik blijf er bij om dan nog eens een van mijn collega''s te gaan mailen met zulk soort onzin. John ik zou zeggen:

Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/bestaat.lp

Domain name:
dutchwebhosting.nl (second domain)

Organisation:
Dutchweb Hosting Solutions
Nieuweweg 2 a
4751 TG OUD GASTEL

Administrative Contact:
John.H.A. Van Der Lingen
Phone: +31 165 318788
E-mail: postmaster@dutchservers.nl

Technical Contact:
J.H.A. Van Der Lingen
Phone: +31 167 528084
E-mail: hostmaster@dutchservers.nl

Registrar:
Internet Service Europe*)
Nieuweweg 2 A
4751 TG OUD GASTEL

Domain Nameservers:
ns1.fastserver4.nl 213.196.35.151
ns2.fastserver4.nl 213.196.35.158

Hmm zoals ik hier in de whois lees ben jij dus (directeur) eigenaar van dutchwebhosting. Jij had heel veel te blaten over een andere internetprovider en dan probeer jij mijn geintje serieus op te nemen. Probeer eens wat serieuze service te leveren en je klanten niet te naaien. Rot op van dit forum. Ik noem niet waar ik werk maar jij moest en zou het zonodig uitzoeken en op het forum zetten, i don''t mind maar zielig ben je wel!

:r

PS: de pers zal smullen van jou verhaal over ipd. >:) en by the way zoals ik al tien keer heb gezegd als je de tekst goed leest is mijn tekst een geintje! Goed lezen! Maar ik zou ook zo reageren misschien wel als ik hard op mijn ziel word getrapt dat ik mijn klanten niet goed onderhoud omdat ik dat werkelijk ook niet goed zou doen zoals bij jou het geval is.

Gegroet nogmaals,

Dennis

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 03:39 schreef wazzup2k het volgende:

[..]
ga slapen man;)
nee maar bedrijven die op zulke verhaaltjes reageren vind ik pas zielig :) als het nou een echt dreigement zou zijn...:P

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 01:40 schreef Kertje het volgende:

[..]

1x....je probeerde bij elke topic toen al iets voor jezelf eruit te halen...zelfs als iemand vroeg om een badeendje kwam jij nog aan waggelen met je bedrijfje.
HAHA NOT !

Dat kwam toen door starhost die liep te spammen, ik was toen nog maar net op het forum en spamde 1x

Verwijderd

Slotje !
dat gespam en geruziemaak

Verwijderd

hmm. ik vind refereren aan drugs gebruik toch echt te ver gaan wazzup2k. al is het als een grapje bedoelt.

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 02:22 schreef [nielsonline] het volgende:
En hij bestookt mij met vragen over sendmail :)
haha, omdat ze op het forum zeiden dat het kon maar niemand wist hoe. JIj bluft altijd met je kennis dus vraag ik het aan jouw. Maar jij wist lekker ook niet dat het NIET kon :D

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 21:51
Op zondag 25 maart 2001 15:08 schreef pwem het volgende:
Niet helemaal waar in het Nederlandse recht bestaat nog zoiets als onverschldigde betaling. Als je bijvoorbeeld op een dag wakker wordt en je gaat pinnen en je rekeningsaldo is 3 ton dan is dat geld niet voor jou (tenzij je de lotto o.i.d. hebt gewonnen), dan zul je dat moeten terugsturen. Feit is wel dat dit meestal wel even duurd. Even off topic zo heeft een vriend van mij eens per abuis een pensioen gekregen (op zijn 16e!!!) pas na een half jaar was het geregeld dat ze geen geld meer stuurden

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 03:39 schreef wazzup2k het volgende:

[..]

Geachte ls,
op het Tweakersform lezen wij onheuse uitspraken van een mede-eigenaar van
Trueserver, zoals deze persoon zelf aangeeft hieronder dit stukje van het
Tweakersform;
(website houder ponne.nu)
Geplaatst door wazzup2k - zaterdag 31 maart 2001 21:14

--------------------------------------------------------------------------
------
Hmmm om even op het topic terug te komen. Het valt me op dat steeds meer
kinderen gaan hosten en ook hieronder valt dutchwebhosting denk ik? Is het
niet gewoon een idee om wat gare drugs gebruikers in te huren en die gewoon
50 piek te geven als ze dutchwebhosting zelf gaan opzoeken. Lekker een bak
popcorn aan de overkant van de straat gaan zitten met z''n allen en de o zo
gevaarlijke drugsgebruikers hun werk laten doen
Lijkt mij erg amusant en heb daar best wel wat geld voor over"

Indien dit figuur werkelijk een mede-eigenaar is van Trueserver? dan heeft
u bijzondere staf om mee samen te werken, immers deze wil druggebruikers
ertoe aan zetten om onfrisse zaken uit te voeren tegen andere webhosting
bedrijven, kwalijke zaak, mij dunkt dat de pers om zulke verhalen zit te
springen en buital is dit natuurlijk een zeer onfrisse houding.

Groet,
John

Ik vind deze reactie wel heel erg leuk niemand kan meer tegenwoordig tegen een geintje :) Ik blijf er bij om dan nog eens een van mijn collega''s te gaan mailen met zulk soort onzin. John ik zou zeggen:

:r

PS: de pers zal smullen van jou verhaal over ipd. >:) en by the way zoals ik al tien keer heb gezegd als je de tekst goed leest is mijn tekst een geintje! Goed lezen! Maar ik zou ook zo reageren misschien wel als ik hard op mijn ziel word getrapt dat ik mijn klanten niet goed onderhoud omdat ik dat werkelijk ook niet goed zou doen zoals bij jou het geval is.

Gegroet nogmaals,

Dennis
Dennis, als verantwoordelijke voor het geplaatste artikel van mij op dit forum onder de naam directeur heeft niets uit te staan met dutchwebhosting! Al hetgeen jij hier verkondigd is voor jouw eigen verantwoording. Wel is het zo dat het stuk over IPD Hosting op 100% waarheid berust en zeker geen verzonnen verhaal is, de stukken om dit te staven zijn uiteraard bij mij aanwezig.

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 11:05 schreef pimderks het volgende:

[..]

haha, omdat ze op het forum zeiden dat het kon maar niemand wist hoe. JIj bluft altijd met je kennis dus vraag ik het aan jouw. {b]Maar jij wist lekker ook niet dat het NIET kon :D[/b]
Zekerz wel, ben alleen een mailtje daarover kwijt.

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 12:12 schreef [nielsonline] het volgende:

[..]

Zekerz wel, ben alleen een mailtje daarover kwijt.
Dus je kan het NIET zelf :9~

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 11:23 schreef Directeur het volgende:

[..]

Dennis, als verantwoordelijke voor het geplaatste artikel van mij op dit forum onder de naam directeur heeft niets uit te staan met dutchwebhosting! Al hetgeen jij hier verkondigd is voor jouw eigen verantwoording. Wel is het zo dat het stuk over IPD Hosting op 100% waarheid berust en zeker geen verzonnen verhaal is, de stukken om dit te staven zijn uiteraard bij mij aanwezig.
Hetgeen dan wel op onprofesionaliteit beduid, jij geeft een mening over iemand terwijl een forum juist is voor om een mening te vragen. En ik vraag me nog steeds af waarom jij je zo aangebrand voelt om wat gewone gein denk je ooit dat iemand mijn stukje over drugsgebruikers serieus zal nemen??

Degene die dat doet is zelf niet helemaal lekker. En dat jou geplaatste verhaal niets met dutchwebhosting te maken heeft lijkt mij toch onwaar, door die "fout" van ipd kon jou bedrijf niet draaien toch? Dan heeft het wel degelijk iets met dutchwebhosting te maken.

En ik zal volgende keer iets meer op passen met geintjes maken, want ik merk wel weer dat er sommige mensen zijn die het niet kunnen waarderen. >:)

En als je je zaakjes op orde hebt en goed met je klanten om gaat zie je toch meteen dat het een geintje is? En dat je dan niet aangesproken hoeft te voelen? Of zit ik nou fout? Als iemand zegt ik plaats een bom onder Dennis dan zou jij nu de enige zijn die dat echt zou kunnen menen :)

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 12:17 schreef pimderks het volgende:

[..]

wel, niet, wel, niet.
lekker boeie?
vecht dit zelf private uit ofzo.

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 12:17 schreef pimderks het volgende:

[..]

Tsjone jonge, wat een bullcrap.

Jij vraagt anders bijna alles aan mij ...

En nee, ik ga dit niet private uit vechten, ik ga dit helemaal niet uitvechten.

Verwijderd

rustig jognens weekend is bijna om...kunnen wij allemaal weer lekker aan het werk en kan pimmetje mooi weer naar school :)

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op zondag 01 april 2001 15:18 schreef Kertje het volgende:
rustig jognens weekend is bijna om...kunnen wij allemaal weer lekker aan het werk en kan pimmetje mooi weer naar school :)
En morgen blijkt het allemaal een 1 April grap te zijn ...? >:)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 15:33 schreef Peerke het volgende:

[..]

En morgen blijkt het allemaal een 1 April grap te zijn ...? >:)
LoL :D

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 13:15 schreef wazzup2k het volgende:

[..]

Hetgeen dan wel op onprofesionaliteit beduid, jij geeft een mening over iemand terwijl een forum juist is voor om een mening te vragen. En ik vraag me nog steeds af waarom jij je zo aangebrand voelt om wat gewone gein denk je ooit dat iemand mijn stukje over drugsgebruikers serieus zal nemen??

Degene die dat doet is zelf niet helemaal lekker. En dat jou geplaatste verhaal niets met dutchwebhosting te maken heeft lijkt mij toch onwaar, door die "fout" van ipd kon jou bedrijf niet draaien toch? Dan heeft het wel degelijk iets met dutchwebhosting te maken.

En ik zal volgende keer iets meer op passen met geintjes maken, want ik merk wel weer dat er sommige mensen zijn die het niet kunnen waarderen. >:)

En als je je zaakjes op orde hebt en goed met je klanten om gaat zie je toch meteen dat het een geintje is? En dat je dan niet aangesproken hoeft te voelen? Of zit ik nou fout? Als iemand zegt ik plaats een bom onder Dennis dan zou jij nu de enige zijn die dat echt zou kunnen menen :)
Dennis het is niet mijn bedoeling geweest een "prive" oorlogje te ontketenen zeker niet m.b.t zogenaamde gein maken! Nogmaals dit heeft uberhaupt niets met dutchwebhosting te maken, de opgetekende ervaring met IPD Hosting komen van een geheel andere kant. Wel ben ik verantwoordelijk voor het inhoudelijke van het IPD Hosting verhaal, hetgeen op 100% waarheid berust. Ik neem aan dat wij deze discussie nu kunnen sluiten? :)

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 15:54 schreef Directeur het volgende:

[..]

Dennis het is niet mijn bedoeling geweest een "prive" oorlogje te ontketenen zeker niet m.b.t zogenaamde gein maken! Nogmaals dit heeft uberhaupt niets met dutchwebhosting te maken, de opgetekende ervaring met IPD Hosting komen van een geheel andere kant. Wel ben ik verantwoordelijk voor het inhoudelijke van het IPD Hosting verhaal, hetgeen op 100% waarheid berust. Ik neem aan dat wij deze discussie nu kunnen sluiten? :)
Is goed :)

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 14:36 schreef blablablabla het volgende:
hmm. ik vind refereren aan drugs gebruik toch echt te ver gaan wazzup2k. al is het als een grapje bedoelt.
:) Ach ja zolang jij je maar niet aangesproken voelt is het toch goed? :)
Pagina: 1