Toon posts:

[BC3] Networxolutions

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel aan het kijken naar een hostertje, en kom de naam Networxolutions tegen. De prijzen daar zijn _vet_ laag, maar bij www.webhosters.nl staan geen ervaringen vermeld. Heeft iemand ervaringen met deze hoster? Het adres is www.networxolutions.nl
Voor 125 piek per jaar (ex btw) heb je een leuk php pakketje...

Verwijderd

ik meen dat networxolutions 1 ADSL connectie (TRAAG voor een webserver, zeker als hij meerdere klanten heeft) naar het internet heeft, ben er niet 100% zeker van, maar meen dit ooit ergens gezien/gelezen te hebben. Ben ook wel is naar de site geweest maar die was vaker dan 1x down (zoals ook nu weer).

Afhankelijk waarvoor je het zoekt zou ik eerst overwegen op betrouwbaarheid en snelheid van de connectie. Of der persoon achter dit bedrijf betrouwbaar is en de server zelf, kan ik niet over oordelen :)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 11:59

admiral866

The King Personality Disorder

(zoals ook nu weer).
hmja dat komt dus omdat je bij http://www.networxolutions.com/
moet wezen.

Verwijderd

ook die doet het (nu) niet ;)

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

ss
Op donderdag 22 maart 2001 22:11 schreef Kertje het volgende:
ook die doet het (nu) niet ;)
Klopt, DNS-sen draaien bij CyberComm, en die zijn (weer) down. Lijkt d''rop alsof hun Summit switch troubles heeft, want de Cisco-router @ InterXion is gewoon bereikbaar.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Of interface-card van Cisco, of kabelbreuk, kan allemaal ... :)

Modjes in action !!

-- © 2

Verwijderd

Vind het toch wel heel erg stoer dat een medewerker van je hostingprovider op GOT zit zegt toch ook wel weer wat 8-)

Verwijderd

Hieronder het probleem bij ze:
Allereerst onze excusses dat we zo laat reageren, maar we zijn net terug van
de colocatie.

Probleem:
De router ( cisco 12012 ) en de routing switch ( Extreme 7i ) konden elkaar
niet bereiken, en aangezien alle machine achter de Extreme hangen waren deze
totaal onbereikbaar.

Oplossing:
We dachten direct aan een kabelbreuk, dus hebben we er een nieuw stuk glas
tussen de routers gezet, maar dat was het probleem niet. Beide interfaces
konden elkaar niet bereiken via de Gbit verbinding. Toen dachten we aan een
IP conflict op het interne netwerk, maar dat kon het ook niet wezen. Toen
dachten we een ARP probleem, dus op de 12012 en de 7i de ARP-Cache
gecleared, maar binnen een seconde stond de oude ARP weer op de 12012 (?!).
Toen hebben we alle verbindingen op de 7 weggehaald op de Gbit verbinding
naar de 12012 na ( om te kijken waar die ARP-tabel vandaan kwam ), maar dat
bleek dus niet intern te komen, want direct na de ''clear arp'' op de 12012
stond de ARP-table weer gevuld op de 12012. conclusie: de ARP-table moest
van buiten het netwerk komen. Op het moment dat we Carrier1 uplink en de
AMSIX link down brachten was het probleem over. na een paar seconden de
uplinks weer terug gezet, daarna alle clients weer op de 7i aangesloten.

Conclusie:
Op een 1 of andere manier zit er ARP reflector op het netwerk, deze kan
alleen afkomstig zijn van Carrier1 ( omdat deze op basis van Ethernet
gekoppeld is, de andere uplinks zijn op basis van ATM ( daar is geen ARP op
mogelijk )), dus morgen vroeg direct contact opnemen met Carrier1 om te
kijken wat we hier aan kunnen doen.
Op dit moment werkt het weer, maar er bestaat een mogelijkheid dat het terug
komt.

Conclusie 2:
Dit hele ARP probleem bestond al veel langer ( daar weten BaseSoft en
NLHosting over mee te praten ), alleen konden we toen niet vermoeden, dat
het deze uitwerking kon hebben.

Conclusie 3:
(te) lang leve ARP-cache :-(

Met vriendelijke groet,

Maurice Sienema
CyberComm

Verwijderd

Geachte,

De postings hiervoor zijn gedeeltelijk correct. Graag wil ik ingaan op onze type verbinding.

Het is inderdaad zo dat wij begonnen zijn met een ADSL aansluiting. Dat ging goed, tot het een paar keer achter elkaar goed fout was. Daarom hebben wij op dit moment onze servers bij Cybercomm staan. Indien u de snelheid van de server wilt testen, of bekijken, kunt u bijvoorbeeld kijken naar omega.w3b.nl

Op deze server is ook een test-account beschikbaar, hiermee kunt u dus onze server vrijblijvend testen. De gegevens hiervoor zijn:

domein: test.w3b.nl
ftp+e-mail username: test
ftp+e-mail wachtwoord: test

Voor meer informatie kunt u ook terecht op http://test.w3b.nl

Indien u vragen heeft kunt u contact opnemen met ons per e-mail, op info@networxolutions.com

Met vriendelijke groet,

Yavuz Aydin
networXolutions

NB http://www.w3b.nl is onze hosting-divisie voor het geval u u afvraagt waar w3b.nl vandaan komt.

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Op zondag 25 maart 2001 01:15 schreef yavuz het volgende:
[...]onze servers[...]
[...]omega.w3b.nl[...]
[...]test.w3b.nl[...]
Komen allemaal van dezelfde cobalt af, dus dat is één server.

Verder zijn ze klant bij Ashosting, die weer klant is bij Limit, welke weer op zijn beurt bij CyberComm staat.

En zo maken we het verhaaltje weer rond :)

Modjes in action !!

-- © 2

Verwijderd

Ook weer gedeeltelijk correct.

U plaatst "onze servers", "omega.w3b.nl" en "test.w3b.nl" wel bij elkaar, maar wij hebben wel meer servers (bijvoorbeeld viper.w3b.nl)

En als u het toch compleet wilt hebben is Cybercomm ook een klant van Interxion. Dus dat is inderdaad een lange weg, en toch zijn wij *ZEER* goedkoop.

• twixx
  • Niet online
Goedkoop is een slecht argument. Goedkoop is duurkoop is hier al meer dan genoeg gevallen. Ik denk dat ik weet wat het hosten van een pagina, domein of server inhoud en ken dus ook de kosten. Als je daaronder zit zal je dingen moet en laten. Dat merk je pas in extreme gevallen als failure of availibility. Sterkte ermee.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 11:56 schreef yavuz het volgende:
Ook weer gedeeltelijk correct.

U plaatst "onze servers", "omega.w3b.nl" en "test.w3b.nl" wel bij elkaar, maar wij hebben wel meer servers (bijvoorbeeld viper.w3b.nl)

En als u het toch compleet wilt hebben is Cybercomm ook een klant van Interxion. Dus dat is inderdaad een lange weg, en toch zijn wij *ZEER* goedkoop.
ik wil absoluut je bedrijf niet de grond in boren, maar, ik ben toevallig in de laatste paar maanden wel vaker naar networxolutions.com wezen kijken en ben echt HEEL vaak tot de conclusie gekomen dat er ergens de stekker uit lag.... zelfs van de week toen deze in het forum kwam deed hij het niet.... kan wel toeval zijn, maar ik heb toch liever een host die 24/7 goed te bereiken is. En dan kost dat maar wat meer...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
en zelfs nu 1.5.01:10.06 ligt de site van networxolutions weer eens down terwijl onze bakjes bij cybercomm weer gewoon werken...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Het is inderdaad een beetje toevallig geweest dat het eruit lag toen dit werd gepost (en dat lag inderdaad aan Cybercomm).

Wat betreft de kosten ervan gaan wij niet moeilijk doen. Iedereen kan zijn/haar mening hierover hebben. Wij zijn van mening dat een goede hosting-provider (in de zin van goede service, bereikbaarheid, snelheid e.d.) niet per se duur hoeft te zijn. En daarom bieden wij de mogelijkheid om het te testen alvorens u een overstap maakt.

Ook accepteren wij dat het de afgelopen tijden niet zo goed is gegaan als het hoorde. Maar wij hebben ons best gedaan, en op dit moment is het zo dat (bijna) al onze klanten weer tevreden zijn.

Het is ook niet onze bedoeling om de goedkoopste èn de beste te zijn. Wij willen een goede product aanbieden tegen een scherpe prijs.

Met vriendelijke groet,

Yavuz Aydin
networXolutions

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 03:00 schreef tjeeze het volgende:
Vind het toch wel heel erg stoer dat een medewerker van je hostingprovider op GOT zit zegt toch ook wel weer wat 8-)
je moest eens weten....

• demonite
  • Laatst online: 31-03 13:43

demonite

the way is up

ik vind het vreemd dat een medewerker van networkxolutions met "U" loopt te smijten...

doe ff normaal zeg, je weet toch wel tegen wat voor mensen je aan het praten bent?

Dat U is totaal niet gepast hier...

Dit doet mij denken aan een bedrijf wat door 4e jaars Havo mensen wordt gerunned... Niks mis mee verders, maar je ziet wel vaker dat die lui nog niet goed weten hoe ze moeten omgaan met de prive/zakelijk scheiding....

Doet me een beetje denken aan shizofrenie... zodra het over "de zaak" gaat wordt er ineens geU''d en ge''met vriendelijke groet'' ipv de ''mzzls'' en dergelijke...

Ik weet het niet, klinkt allemaal erg raar... btw, waarom plaats je hier al die gegevens over je infrastructuur? Is dat om aan te tonen dat jullie geen amateuristische adsl hostingprovider zijn zoals werd gesuggereerd? of is dat gewoon het genot van het patsen?

Kan aan mij liggen hoor... maar ik vind dit maar een vage discussie...

mijn excuses aan networkxolutions voor het eventueel krenken van de gevoelens... :?

Verwijderd

Ach CyberComm is gemmideld 22 procent down geweest in de 4 maanden networxsolutions of ander bedrijf. Je bent dom als je daar blijft!

Verwijderd

check die foto op de website...... geeneens server kasten in een 19" rackje... dat zegt in principe niets, maar toch.....

• HGM
  • Niet online

HGM

ik vind deze een beetje vreemd:

http://networxolutions.com/stats/
Pagina: 1