het leek mij zinnig om hier een onderwerp van te maken omdat er veel vragen over zijn en ik net een erg goede pagina had gevonden wat betreft dit onderwerp, nl. www.bookmyname.com waar je binnen een dag je .com/.net/.org geregistreerd is echt gratis zonder veel gezeik om creditcards enzo.
Hier hebben we dus [url="/listtopics.php/24"]Hosting & Webserver Soft/Hardware[/url] voor.......ik zal even mijn moverechten gebruiken
.
Betaal gewoon een klein beetje voor je domein, kan echt geen kwaad hoor!
20*350ZO45°
Bij Namedemo.com en neven moet je tegenwoordig creditcard geven... 
Maar dat Bookmyname, is dat een beetje goed?
Maar dat Bookmyname, is dat een beetje goed?
Putting the bit in Biton since 1997
Of je klikt op de engelse vlag....|:(Op Friday 16 March 2001 18:09 schreef richie86 het volgende:
frans:(
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
Waarom niet het is toch GRATIS?Op Thursday 15 March 2001 01:58 schreef Aikeleer het volgende:
Neh, ik hoef geen gratis domeinen, vind ''t maar niets.
leuk maar als je site na een jaar loopt word je eraf gekicktOp Wednesday 14 March 2001 21:59 schreef cheat2getpaid.com het volgende:
het leek mij zinnig om hier een onderwerp van te maken omdat er veel vragen over zijn en ik net een erg goede pagina had gevonden wat betreft dit onderwerp, nl. www.bookmyname.com waar je binnen een dag je .com/.net/.org geregistreerd is echt gratis zonder veel gezeik om creditcards enzo.
ik heb net ff een domeintje geregt by bookmyname;
Doe maar eens een whois querery naar amsterdamrules.com - hij staat gewoon geregt onder mijn naam.
www.networksolutions.com/cgi-bin/whois/whois?STRING=amsterdamrules.com&STRING=Search
Dus geen geshit met banners enz
Doe maar eens een whois querery naar amsterdamrules.com - hij staat gewoon geregt onder mijn naam.
www.networksolutions.com/cgi-bin/whois/whois?STRING=amsterdamrules.com&STRING=Search
Dus geen geshit met banners enz
Ikzelf het bij bookmyname ongein.net geregd , maar ze ondersteunen geen MYSQL , PHP
En hij doet het verder ook niet , ik kan verder ook niks uppen , vaag ?
En hij doet het verder ook niet , ik kan verder ook niks uppen , vaag ?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
neej, het is geen HOSTING, het is een DOORWIJS URL hij verwijst het door naar een ander adres die je denk ik kan invoeren ergens bijv
Jeroen.net >> verwijst naar http://home.wanadoo.nl/~jeroen/Jeroen/JEroen/Jeroen.html
OFzo
Jeroen.net >> verwijst naar http://home.wanadoo.nl/~jeroen/Jeroen/JEroen/Jeroen.html
OFzo
Verwijderd
Wat zitten jullie nou te zeiken over betalen?
ergens je bank of creditcard nummer ingevuld?
[tip]waarom geen fakegegevens, alleen een hotmail adresje?[/tip]
ergens je bank of creditcard nummer ingevuld?
[tip]waarom geen fakegegevens, alleen een hotmail adresje?[/tip]
Verwijderd
Ja, hallo !
Ik heb eens gekeken bij BookMyName, maar daar moet je gewoon betalen voor je domein.
Als ''openingsstunt'' geven ze aan duizend mensen het eerste jaar gratis. Je ''initial registration'' is echter twee jaar, dus als je je ingeschreven hebt, zit je er toch echt nog een jaar (betaald) aan vast.
Volgens mij...
En de lettertjes zijn toch echt niet zo heel erg klein, hoor.
John Gelten
Ik heb eens gekeken bij BookMyName, maar daar moet je gewoon betalen voor je domein.
Als ''openingsstunt'' geven ze aan duizend mensen het eerste jaar gratis. Je ''initial registration'' is echter twee jaar, dus als je je ingeschreven hebt, zit je er toch echt nog een jaar (betaald) aan vast.
Volgens mij...
En de lettertjes zijn toch echt niet zo heel erg klein, hoor.
John Gelten
Ehhhm... Die banners kun je wegscripten :)!
ga naar: www.gulli.com en dan naar ''no ads''
leuk, maar waarom geen ''echte'' domeinnamen? Het is tegenwoordig echt niet zo duur meer.
leuk, maar waarom geen ''echte'' domeinnamen? Het is tegenwoordig echt niet zo duur meer.
Nederlander in het enge Florida
Verwijderd
ik vin als je dan toch zo leem bent om een gratis domain te nemen, je die banners er ook op de koop toe bij moet nemen...:)Op dinsdag 20 maart 2001 09:47 schreef Paradoxia het volgende:
Ehhhm... Die banners kun je wegscripten :)!
Net ff namepje geregd bij bookmyname, lijkt tot nu toe goed te werken, iemand een idee hoe lang het duurt voor ie enigzins actief is?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Ik heb een veel betere: www.namezero.com
Is absoluut gratis!! Moet je wel kiezen voor free personal domein (rechts onderin)
Is absoluut gratis!! Moet je wel kiezen voor free personal domein (rechts onderin)
Verwijderd
Mmm volges mijn werkt dat niet meer...
in ieder geval staat die gratis manier er nie meer op !
jammmer
Cheers JW
in ieder geval staat die gratis manier er nie meer op !
jammmer
Cheers JW
heel jammer
kon wel ff gratis domeintje gebruiken , maar helaas
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zonde, vind het een beetje internet vervuiling
Verwijderd
Domeinvervuiling bedoel jeOp woensdag 02 mei 2001 16:03 schreef j3p het volgende:
Zonde, vind het een beetje internet vervuiling
Verwijderd
Eh, net effe gekeken. De site kwam me al bekend voor. Je moet echter toch echt wel gaan betalen hoor. Misschien pas na één jaar of zo, maar toch... Waarschijnlijk heffen ze dan het domein op. Een domein voor 1 jaar is ook nix of course.
In ieder geval, dit komt van de site:
In ieder geval, dit komt van de site:
Groet!The fees:
30 ? euro ex vat** per year and per Domain Name
Initial Registration: 1 year minimum
Verwijderd
Predator, volgens mij zijn wij de enigen, die die lettertjes kunnen lezen, want dat bedoelde ik nou ook.
mvg, John
mvg, John
Pagina: 1