[BC3] Slechte tijden, goede tijden!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Na slechte tijden komen goede tijden en na goede tijden komen weer slechte.

Welke van de twee blijft nou het meeste in de gedachten van een mens blijven hangen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 23:09

Klippy

Still Game

GTST stopt vrijdag weer, dat blijft wel hangen tot na de zomer :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 22:40 schreef ReggeaMan het volgende:
Na slechte tijden komen goede tijden en na goede tijden komen weer slechte.

Welke van de twee blijft nou het meeste in de gedachten van een mens blijven hangen?
De goede momenten blijven meestal wel hangen, maar er zijn helaas meer slechte momenten, omdat je daar meer op let.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 29 mei 2001 22:46 schreef VipTweak het volgende:

[..]

De goede momenten blijven meestal wel hangen, maar er zijn helaas meer slechte momenten, omdat je daar meer op let.
Voorbeeld:
Volgens diverse kranten raakt de jeugd een beetje kwijt wanneer de 2e wereldoorlog begonnen is (terwijl de 2e wereld oorlog toch een van de belangrijkste slechte momenten zijn die je je ooit maar zou kunnen bedenken)

En aan geschiedenislessen zal dat ook niet liggen als je het mij vraagt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik denk dat het voor een groot gedeelte van je humeur af hangt. Als je vrolijk bent zul je meer goede momenten onthouden, en vice versa.

Als ik zelf naar mijn herinneringen kijk, denk dat er ongeveer evenveel slechte als goede herinneringen zijn. Maar sommige slechte herinneringen kunnen wel meer indruk maken dan goede.

Heeft iemand misschien een linkje naar een onderzoek? Ik kon zelf niet zo snel iets vinden. Erg veel onderzoek zal er ook niet naar zijn gedaan...

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

volgens mij de goede tijden, oud-studenten van de vereniging die vinden het nu zo fantastisch en hun studententijd al helemaal. Ikzelf vind het niet zo bijzonder maar betrap me er nu al op dat ik roep dat "vroeger alles beter was" maar toen was het ook al ellende :)

dus de goede tijden, dunkt me

Stoer; Marduq

Pagina: 1