Toon posts:

[BC3] gruwelijkheden met katten?

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg onlangs deze mail, ik heb ze doorverzonden naar 50 personen (normaal forward ik nooit mails maar deze vond ik grof)

Aan eenieder die liefde of respect heeft voor gelijk welke levensvorm...
In New York woont er een Japonees die
''bonsai katjes'' verkoopt. Lijkt leuk, niet?

Alles behalve!!!
De man propt kleine katjes in glazen flessen, stopt
een sonde in hun anus, die door een
opening in de fles loopt zodat de katjes zich kunnen kwijten van urine en faeces.

Om de katten de vorm van de fles te doen aannemen, worden ze gevoed met
chemicaliën om hun beenderen vervormbaar te maken. Zo blijven ze daar zolang het
beestje de marteling uithoudt. Ze kunnen zich niet bewegen, niet lopen, zich
niet wassen.

Deze gruwelijkheden zijn mode aan het worden in New York, China, Indonesië, Nieuw Zeeland,
omdat het een mascotte is.
Meer informatie vind je op de site:
www.bonsaikitten.com
http://www.bonsaikitten.com/gray.html

en die sites kloppen dus want ik ben daar naar toegeweest

der stond ook nog:

We doen een petitie (om te ondertekenen hieronder)
om naar de dierenbescherming te sturen in de Verenigde Staten en Mexico, om te vermijden dat dit misbruik ongehinderd voortduurt. We danken uw interesse, en ik zou willen vragen dat u deze email doorstuurt naar anderen die van katten houden, of gelijk welk levend wezen respecteren, en dat jullie je naam hieronder bijvoegen.
En zodat de lijst leesbaar blijft, vragen we om de
tekst te copiëren en in een nieuwe mail te plakken.

Als je deze lijst ontvangt met meer dan 500 namen,
gelieve een kopie te sturen naar:
anacheca@hotmail.com

Ik zet et hier ook even bij voor mensen die eventueel ook in actie zouden treden.

Ik weet niet waar deze thuishoort, en weet iemand iets meer, en wat denken jullie daarvan.

Als jullie vinden dat deze gesloten moet worden moet dat dan maar (want dees is eigenlijk een spammail hé)

Verwijderd

Lijkt me duidelijk

:r

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hier flip ik nu echt ontzettend van uit!!!!!
Ik schijt op die k*tdierenmishandelaren!
BAH!!!:R:R

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Nouja, het is levensbeschouwend :
Of course we prefer to perform the procedure in our own laboratories, the kittens enjoy the company of the crowd much like ladies enjoy a trip to the beauty parlor. The muffled meows emanating from the rows of bonsai stations let us know that the little fuzzies are excited to conform to their new shapes, it is a sound we love to hear. But the best sound is the meow from the shipping carton when your finished kitty arrives in the mail. Yes, they can be sent by mail, but not e-mail, silly! We can send pictures of specific kittys only with permission of the person who commissioned the animal, this is why we do not have any pictures of finished kittens on the site. The bonsai is traditionally considered to be a very private possession.
Jezus man... dit is toch niet real he??? :r
John@slumnet.com your site is truly wonderful. I once tried something very similar with one of my children, but one of my neighbors didn''t think was as cute as I did, so they called the police. now I can use my kitten and not worry as much about the police. Thank you so very much.
Oh my, we hope you are not serious. Please, never, never do this to your children because the bones of homo sapiens are simply not rubbery enough to properly respond to the procedure, causing discomfort and future posture problems for the child.
please don''t do this to children BECAUSE IT''S BAD FOR THEM vanwege hun botten??? !!!! alle******

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

yep spammer de spam mail..

Die site was niet eerst zo bekend totdat er ophef over werd gemaakt..

die persoon die die site heeft gemaakt zal blij zijn met het aandacht.

SITE IS DUS EEN SUPER HOAX EN ER WAS AL EEN THREAD IN SG GEWEEST

• BC3 Victim
ok.. kan wel een hoax zijn, maar die katjes zien dur wel heel echt uit in die glazen potjes... :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 17:53 schreef M-er het volgende:
ok.. kan wel een hoax zijn, maar die katjes zien dur wel heel echt uit in die glazen potjes... :(
fotosjop en voila.

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

HOAX was ook mijn eerste gedachte, omdat je geen afgemaakte katjes ziet... maar het idee alleen al :r

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/188829

al die plaatjes zijn zo gefotografeerd dat je niet kunt zien of de kat werkelijk pijn leidt of in een situatie zit waar hij niet uitkant.

• BC3 Victim
fwiew.. ha''k ff niet aan gedacht, aan photoshop :)

edit:
ben ut met -=Confuzer=- eens, het idee, ziek man :r

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Als hij z''n mail echt leest : Kheb hem gezegd dat ik zijn technieken al vaak heb toegepast maar dat mijn katjes constant sterven,,, kijken of ie nog een geweten heeft... die stomme student :P

Verwijderd

hehehe ik doe mee >:)

Verwijderd

Topicstarter
Dus das zeker fotoshop, want ik vind da grof zelle

Verwijderd

Dit is dus echt een hoax (doe maar eens een google search op "bonsai kittens"). Het is een soort van wraak tegen de PETA (People for the Ethical Treatment of Animals), omdat door hun acties de parodiesite van PETA (People Eating Tasty Animals) het domein peta . org kwijtraakte. Bedenk hoeveel meldingen van die "bonsai kittens" de echte PETA krijgt...

Overigens is DHMO toch wel een groter probleem dan wat katjes in flesjes, we stikken echt (letterlijk) van de DHMO.

Verwijderd

No worries everybody.

Ik zag die site een paar maanden geleden al en werd er als kattenliefhebber ook kotsmisselijk van.

Maar na enig onderzoek van mijn kant kreeg ik te horen van de Nederlandse dierenbescherming dat deze site een grap is.

Een zieke weliswaar... maar toch.

Ze hadden hem een keer offline gehaald (men wil niet dat mensen op ideeen komen), maar kennelijk is hij om de een of andere rede weer online.

Zou toch mooi zijn als iemand die gasten te grazen kon nemen...

• BC3 Victim
Iedereen die ooit een kitten heeft gehad weet dat die beesten werkelijk overal inkruipen. Waarsch. zag deze man een kitten in zo''n wekfles kruipen en kwam zo op het idee voor deze hoax. Op zich vind ik ''m wel grappig, de katjes op de foto worden echt niet mishandeld hoor, valt allemaal best wel mee (ja ik ben een kattenliefhebber). Het probleem bij dit soort sites is meer dat er altijd idioten zullen zijn die _niet_ zien dat het een hoax is en iets dergelijks met hun eigen kitten gaan doen.

Alleen daarom zouden dit soort sites verboden moeten worden.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:31

Klippy

Still Game

Vindt het toch wel leuk dat zo veel mensen hierin trappen he.
Supermooi ook die reacties. Toen ik die site opende zag ik aan de eerste foto''s al dat t een vette grap was. Al was t maar omdat ik me niet kon voorstellen dat iemand ook nog zo''n ding zou kopen :)
Errug mooi plaatjes trouwens. En wel erg weinig, 6 plaatjes...
Afbeeldingslocatie: http://www.bonsaikitten.com/squishGray.jpg
Alleen dit ook al:
Technical Help
lobstah@amway.com Months ago, you have masterfully shaped my kitten into a trapezoid; however, now, the 45-degree angle on the tail side is weakining, making her more of a rhombus than anything. Although, I could reinforce the front side with the angular clamps you sell, I''m afraid she might turn out to be a parallelogram. Any tips?
LOL :)
En zo staan ''r nog veel meer van die mooie tekstjes tussen.

Nee die Amerikanen zijn gek, maar zo gek toch nog net niet.... ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Check:
Afbeeldingslocatie: http://www.bonsaikitten.com/parts/halfsphere2.jpg

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Grom.`die van SG had ik ook al dichtgedaan...
''t is of een hoax.. of dierenmishandeling....

Allebei fout
Pagina: 1