Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Verder op staat nog dit:
He downplayed US enthusiasm for other plasma benefit claimed by the Russians - a means of drastically reducing an aircraft''s radar signature. "There''s no way to effectively engineer it," he said, adding that the power and weight penalties imposed by plasma-generators would most likely outweigh the stealth benefits. Despite this, Russian engineers claim to have developed ''bolt-on'' plasma-generators that dramatically cut an aircraft''s radar cross-section while preserving its aerodynamic qualities; something, they say, that cannot be said of first-generation US stealth aircraft like the angular F-117A.
Krijgen we dan toch Star Wars/Trek achtig oorlogen?
Zie hier:
http://www.janes.com/regional_news/americas/news/jdw/jdw010328_1_n.shtml
Beam me up.......
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Rondjes om de aarde draaien noem ik niet echt deep spaceOp dinsdag 29 mei 2001 14:24 schreef Ortep het volgende:
Yep...en nog niet zo lang geleden is de DeepSpace 1 gelanceerd. Nog 8 te gaan dus
Maar er worden inderdaad steeds meer dingen uit star trek werkelijkheid. Straks ontdekken we nog dat ruimteschepen in het echt ook "woosh" doen bij het langsvliegen
Replicators worden misschien ook nog mogelijk deze eeuw. Alleen dan niet dat het uit het niets verschijnt, maar wel dat worden opgebouwd uit grondstoffen bij de mensen thuis. Hier zijn al verschillende technieken voor.
Verwijderd
Beetje als de draad van Philadelphia Experiment...
Dat ding gaat echt deep space. Hij draait niet om de aarde. Hij gaat ''naar buiten''Op dinsdag 29 mei 2001 15:15 schreef hybridz het volgende:
[..]
Rondjes om de aarde draaien noem ik niet echt deep space
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Da is het nu juist.Op dinsdag 29 mei 2001 15:15 schreef hybridz het volgende:
[..]
Rondjes om de aarde draaien noem ik niet echt deep space
Voyager 1 is net ons zonnestelsel uit (eerste mensgemaakte voorwerp dat het zonnestelsel verlaat!!!
Overigens denken wetenschappers dat ze bennenkort (+/-50 jaar) een kabel aan de aarde kunnen maken, met aan het uiteinde een meteoriet of astroide (was ut verschil eigenlijk??), zodat je een lift naar de ruimte hebt :)!!!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
En touch-screens, waar komen die vandaan denk je.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
''Open your mind''
Dat heb ik ook gelezen ja, dan moet het wel eerst betaalbaar worden om voldoende nanotubes te maken van Buckminsterfullereen.Op dinsdag 29 mei 2001 15:55 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
Da is het nu juist.
Voyager 1 is net ons zonnestelsel uit (eerste mensgemaakte voorwerp dat het zonnestelsel verlaat!!!), en DS1 gaat em achterna!
Overigens denken wetenschappers dat ze bennenkort (+/-50 jaar) een kabel aan de aarde kunnen maken, met aan het uiteinde een meteoriet of astroide (was ut verschil eigenlijk??), zodat je een lift naar de ruimte hebt :)!!!
Er zou toch veel moeten gebeuren eer ik in zo''n lift stap.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
maar die lift wordt vast een grote attractie
ik zie het al voor me : een groot theme park om die lift en (betaalde) reisjes naar boven.
zou nog best wel eens rendabel kunnen worden.