wie heeft in de 20e eeuw(1900-2000) veel invloed gehad op de maatschappij, denk hier wat dieper over na, zodat er geen woorden als Hitler, churchill of j.f. kennedy uit je bek rollen....!
Mag ik zeggen Bill Gates, tenslotte heeft hij de pc-revolutie versneld. Je kunt zeggen wat je wilt maar toegegeven: zonder Microsoft waren we nog niet zo ver geweest nu.
Verwijderd
A. Hitler
Zonder A. Hitler was er misschien geen Microsoft geweest...
De 2''e wereld oorlog heeft een enorme impact gehad op zowel politiek als technologisch gebied...
Zonder A. Hitler was er misschien geen Microsoft geweest...
De 2''e wereld oorlog heeft een enorme impact gehad op zowel politiek als technologisch gebied...
Bij dit soort oorzaak en gevolg kun je ook Meneer Princip nemen. Die schoot de Oosterijkse troonopvolger Ferdidand dood. Dat veroorzaakte WO I. Het vredesverdrag van WO I was zo krom, dat het de grondslag legde voor WO II etc.
Is de titel van het topic niet verkeerd? 19de eeuw
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
wheheOp zondag 27 mei 2001 10:32 schreef EXX het volgende:
Duh! De titel is al lang door Kaj aangepastOp zondag 27 mei 2001 11:21 schreef mark_dabomb het volgende:
nee, de titel is niet verkeerd, de 20e eeuw is nl. van 1900 tot 1999/2000
Ik meen me te herinneren dat dit niet de echte oorzaak was, maar slechts de aanleiding... Als de troonopvolger niet werd doodgeschoten, zou er wel een andere aanleiding zijn gekomen. Mja, moeilijk vast te stellen, natuurlijk...Op zondag 27 mei 2001 10:32 schreef EXX het volgende:
Bij dit soort oorzaak en gevolg kun je ook Meneer Princip nemen. Die schoot de Oosterijkse troonopvolger Ferdidand dood. Dat veroorzaakte WO I.
Verwijderd
Koekoeksjong(etje) is in de vorige eeuw érg beïnvloed geworden door:
Marilyn Monroe;
Marlene Dietrich en
Wilhelmina.
Marilyn Monroe;
Marlene Dietrich en
Wilhelmina.
als WW 1 tot WW2 heeft geleid en WW 2 de belangrijkste gebeurtenis van de vorige eeuw was, dan is de oostenrijkse keizer dus de meest invloedrijke persoon van de vorige eeuw geweest. want die gaf de orders tot uitbreiding. en dat wes de aanleiding tot de oprichting van de beweging die de aanslag pleegde op de oostenrijkse kroonprins waardoor oostenrijk zich ging voorbereiden op de verovering van servië wat weer de aanleiding was tot WW 1. doordat servië een bondgenoot was van rusland.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
The Beatles schijnen de boel behoorlijk op z''n kop te hebben gezet.
http://www.nieuwsbank.nl/inp/1998/05/0528U012.htm
http://www.nieuwsbank.nl/inp/1998/05/0528U012.htm
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Communicatie in het algemeen
Who0pS! Je wou namen van personen hebben.... Doe dan maar Bell
Who0pS! Je wou namen van personen hebben.... Doe dan maar Bell
Verwijderd
Wat dan.......de disco ??Op maandag 28 mei 2001 01:04 schreef Tweaker het volgende:
Eynstein ( en niet de computerwinkel)
Verwijderd
Hij heeft het tegengehouden.Op zondag 27 mei 2001 09:55 schreef dennisdotcom het volgende:
Mag ik zeggen Bill Gates, tenslotte heeft hij de pc-revolutie versneld. Je kunt zeggen wat je wilt maar toegegeven: zonder Microsoft waren we nog niet zo ver geweest nu.
anyways ik nomineer dan de persoon de de oosterijkse prins of keizer vermoorde. Die heeft WW1 voortgebracht. en de rest ging als een sneeuwbal door.
huh mijn moeder die heeft mij toen ter wereld gebracht.
Lekker zijn is een gave :)
ons aller billy heeft het geholpen in het begin door een standaard te zetten. maar is toen een beetje te bazig geworden en heeft door zijn wil door te drukken de innovatie tegengehouden.Op maandag 28 mei 2001 10:44 schreef The Dude het volgende:
[..]
Hij heeft het tegengehouden.
anyways ik nomineer dan de persoon de de oosterijkse prins of keizer vermoorde. Die heeft WW1 voortgebracht. en de rest ging als een sneeuwbal door.
over die aanslag:
denk eens een stapje verder en je komt uit bij de keizer van Oostenrijk. maar werdt die weer beïnvloed door anderen en door wie dan? dan zijn die weer invloedrijker geweest. maar ik weet niet zoveel van oostenrijkse adel.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Pagina: 1