[BC3] Iemand in zijn/haar waarde laten

Pagina: 1
Acties:
  • 970 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-05 14:35

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Ik krijg steeds meer het idee in de huidige maatschappij dat men elkaar steeds minder in zijn of haar waarde laat. Men respecteerd elkaars keuze niet, en kaft deze af. Dit is een zeer ernstige zaak, dat je gevoelens worden ''gedrukt''door de machtige meerderheid en men veroordeeld iemand snel tot gek of asosiaal.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

Ik zou wel iets heel intelligents willen zeggen.. maar dat heb jij al gedaan dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het valt me ook op dat de laatste tijd mensen steeds banger zijn om er niet (meer)bij te horen:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19284

Ikzelf heb dat idee niet, I_Stealth_I ; maar misschien zou je om de stelling meer kracht te geven erbij kunnen vertellen waaróm je dat idee hebt? :? :? :?

Misschien valt er dan zinnig op te reageren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17989

Op zondag 27 mei 2001 00:23 schreef koekoeksjong het volgende:
Ikzelf heb dat idee niet, I_Stealth_I ; maar misschien zou je om de stelling meer kracht te geven erbij kunnen vertellen waaróm je dat idee hebt? :? :? :?

Misschien valt er dan zinnig op te reageren... ;)
Mmm, ik herhaal de vraag nog een keer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Naar mijn mening scheelt het niet zoveel met een tig-tal jaren terug allen lijkt het wel alsof de media waar je mee overgoten wordt een tikkeltje te ver gaat om meer naamsbekendheid te krijgen.

Bovendien heb je hier op Tweakers genoeg respect voor je eigen mening en uiteraard ook voor anderen toch?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Grijns...het komt gewoon omdat je ouder wordt. Welkom bij de bejaardenclub ''De Volwassene'' Je gaat dan meer om je heen kijken en ziet dat er buiten je eigen kring ook mensen leven. Dan zie je dat daar dingen gebeuren die je niet direkt in orde vindt Die dingen gebeurden altijd al. Maar als 15-16 jarige ben je als de dood om buiten de groep te vallen en zie je alleen het wereldje in je direkte omgeving.

Iedereen zegt vroeger was het beter, toen was men nog beleefd en had men respect. Je ouders zeiden dat ook al. En hun ouders ook.

Michiel Adriaanszoon de Ruyter klaagde er al over en Socrates ook.

God wat moet het in de steentijd heerlijk zijn geweest, al die mensen die elkaar uitgebreid begroetten en aan het woord lieten. Vervolgens een goede discussie aangingen en dan allemaal tot overeenstemming kwamen. Daarna werden er bloemen gestrooid en om de meiboom gedanst.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Laatst online: 10:12

Lordy79

Verdrietig

Als we het even binnen nederland houden, dan vind ik het wel meevallen. Ik denk dat ik geen doorsnee referentiekader heb, maar ik heb niet het idee dat willekeurige mensen die ik tegenkom mij er raar op aankijken als ze dat doorkrijgen.
En dat werkt vice-versa. Ik zal niet meteen van de daken schreeuwen dat iemand raar/dom is omdat hij/zij anders denkt dan ik. Ik praat/discussieer er graag over, dat houdt ook het gesprek op gang, mijns inziens... >:)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2109

Heb er zelf ook weinig last van in mijn omgeving. Ik denk dus ook dat Ortep aardig goed zit met zijn verhaal dat I_Stealth_I omgeving eens aan het uitbereiden is.

Het zelfde geld over het feit dat vroeger alles beter was. Als ouders dan zo lopen te zeuren over het feit dat alles vroeger beter was dan hebben zij dus ook de fout gemaakt door ons dan niet goed op te voeden :?
Ik dacht het niet. Het feit zit hem alleen dat sommige dingen beter bij blijven dan andere. Vroeger was het precies hetzelfde maar toen zat men in een gesloten kringetje en was hun omgeving dus ook niet zo groot.

Ik zie eigenlijk niet dat er iets mis is met de huidige maatschappij. Overal wordt juist gesproken dat het weer beter gaat met de verdraagzaamheid hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
tja ik denk wel dat het steeds moeilijker is voor mensen om elkaar in hun waarde te laten.

Kijk maar naar kleding enzo, het is weer net als vroeger met de Nike Air MAX weet je...
Als je de discotheek binnen komt wordt je al meteen bekeken en word er dom gepraat enzo.
zo zijn er nog meer dingen op te noemen...

Iedereen probeert er zo goed mogelijk uit te zien. En vaak is dat ook zo.. maar het is zo dat ze dat van zichzelf weten en andere mensen stom gaan zitten aankijken wanneer zij anders uitzien.

Ik heb er gewoon lak aan... ik ben wie ik ben. En als men van de buitenkant wil bepalen
wie ik ben, laat ze maar hun gang gaan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 23:25 schreef I_Stealth_I het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee in de huidige maatschappij dat men elkaar steeds minder in zijn of haar waarde laat. Men respecteert elkaars keuze niet, en kaft deze af. Dit is een zeer ernstige zaak, dat je gevoelens worden ''gedrukt''door de machtige meerderheid en men veroordeeld iemand snel tot gek of asosiaal.
Waar leg jij de grens dat iemand daadwerkelijk gek of asociaal is? Persoonlijk vind ik mensen die in Jerry Springer voorkomen gek en asociaal. Heb ik nu geen respect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15368

Op maandag 28 mei 2001 15:03 schreef Lord_Spyder het volgende:

[..]

Waar leg jij de grens dat iemand daadwerkelijk gek of asociaal is? Persoonlijk vind ik mensen die in Jerry Springer voorkomen gek en asociaal. Heb ik nu geen respect?
Dat heeft niet zo zeer met respect te maken, maar met het hebben van een scherp observatievermogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Verdrietig

Miss, ik geloof dat we het daar ook wel eventjes over hebben gehad en we waren het vrij eens. Respecteren okee, maar niet zonder je eigen identiteit te verliezen. Ook extremisme in het respecteren kan bestaan/bestaat, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Ik vind het toch echt wel meevallen hoor.
Sterker nog, helemaal hier op GoT wordt het zelfs tot in het extreme doorgevoerd: altijd maar iemands mening moeten respecteren en in zijn waarde laten.
Maar soms gaan mensen gewoon te ver (vind ik) en dan hoef je iemand niet in zijn waarde te laten.
Voorbeeld: (extreem voorbeeld maar toch) Nazi''s hebben hun eigen ideologie. En nu kun je wel zeggen dat je die mensen in hun waarde moet laten maar daar ben ik het toch niet geheel mee eens :D

Ik word soms van de wel heeeeeeeeeeeel erg politiek correcte sfeer hier een beetje misselijk.

Mensen hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, mensen hoeven elkaar niet altijd te mogen, en mensen hoeven ook niet altijd maar even poeslief tegen elkaar te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19305

Wat ik dus tegenwoordig b.v. triest vind is dat je bij heleboel discotheken niet met sportschoenen naar binnen mag. WAAR SLAAT DAT OP :?
Ik heb nike schoenen en zodoende mag ik dus niet naar binnen, dat is je toch je reinste discriminatie of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 14:27
Op maandag 28 mei 2001 20:53 schreef ed_the_great het volgende:
Wat ik dus tegenwoordig b.v. triest vind is dat je bij heleboel discotheken niet met sportschoenen naar binnen mag. WAAR SLAAT DAT OP :?
Ik heb nike schoenen en zodoende mag ik dus niet naar binnen, dat is je toch je reinste discriminatie of niet?
Inderdaad. Met een trainingspak kan ik nog begrijpen, maar Nike''s mogen ineenkeer niet meer! En die andere schoenen van mij dansen niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Welkom in de grote mensen wereld. Correcte kleding verplicht is al zeker 300 jaar gebruikelijk. In de jaren 50-70 van de vorige eeuw kon je niet naar een dansavond als je noet correct gekleed was. Dat wil zeggen: Colbertje, overhemd en stropdas. Wat is daar anders aan?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Dat is al jaaaaaaaren zo
De enige disco die ik ken(de) waar je met gympies naar binnen mag zijn parkzicht (weg) en locomotion

Maarre....het ziet er ook niet uit hoor. Gympies...lelijk.
Als je wat ouder wordt vind je dat echt niet koel meer.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Inderdaad. Met een trainingspak kan ik nog begrijpen, maar Nike''s mogen ineenkeer niet meer! En die andere schoenen van mij dansen niet lekker.
Ineens? whaha, tis al jaren zow... je bent zeker voor het eerst naar een echte discotheek geweest? :P

Komt omdat mensen met sportschoenen vaak jonger zijn of van een ander slag vol zijn... zodoende zijn ze het gaan weren en het is een beetje een hype geworden...

Ik vind het best hoor, ik draag al jaren geen sportschoenen meer (lees 10 jaar ofzo) alleen laatst in utrecht toen er iemand van ons groepje wel sportschoenen aanhad, toen stond ik wel ff erop te vloeken :)
hehe

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Verdrietig

Op dinsdag 29 mei 2001 18:19 schreef -=Confuzer=- het volgende:

alleen laatst in utrecht toen er iemand van ons groepje wel sportschoenen aanhad, toen stond ik wel ff erop te vloeken :)
hehe
hehehe >:) Dat was inderdaad zwaar knap klote... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Ik krijg af en toe juist een beetje het idee dat je iedereen en alles altijd maar moet respecteren. Dat jij niet meer je mening over iemand anders mag geven omdat je dan geen respect voor diegene toont. Af en toe wordt ik een beetje moe van het altijd maar respect hebben voor elkaar.
Ik heb heus wel respect voor iemand ze mening/gedrag/uiterlijk enz, maar dan mag ik nog wel zeggen dat ik er anders over denk. Maar doe je dat tegenwoordig wordt er gelijk gegild je hebt geen respect voor mijn mening enz.

En wat uiterlijk en kleding betreft. Ja ik vind het niet meer dan logische. Sorry maar als ik naar een chique restaurant ga, verwacht ik ook dat mensen der niet in hun sloeberkleren zitten. En als ik naar discotheek ga vind ik het ook heel wat fijner om mensen te zien die moeite ervoor hebben gedaan. En dat weet je als je naar bepaalde tenten gaat. Kan je je daar in vinden en wil jij je uitgerafelde broek aan met je gympen der onder, ga dan naar een ander soort tent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 19:56 schreef MissX het volgende:
Ik krijg af en toe juist een beetje het idee dat je iedereen en alles altijd maar moet respecteren. Dat jij niet meer je mening over iemand anders mag geven omdat je dan geen respect voor diegene toont. Af en toe wordt ik een beetje moe van het altijd maar respect hebben voor elkaar.
Ik heb heus wel respect voor iemand ze mening/gedrag/uiterlijk enz, maar dan mag ik nog wel zeggen dat ik er anders over denk. Maar doe je dat tegenwoordig wordt er gelijk gegild je hebt geen respect voor mijn mening enz.

En wat uiterlijk en kleding betreft. Ja ik vind het niet meer dan logische. Sorry maar als ik naar een chique restaurant ga, verwacht ik ook dat mensen der niet in hun sloeberkleren zitten. En als ik naar discotheek ga vind ik het ook heel wat fijner om mensen te zien die moeite ervoor hebben gedaan. En dat weet je als je naar bepaalde tenten gaat. Kan je je daar in vinden en wil jij je uitgerafelde broek aan met je gympen der onder, ga dan naar een ander soort tent.
Fuck man

You en ik zijn het eng vaak eens
Ook ik word zo nu en dan misselijk van de verschrikkelijk "politiek correcte" sfeer

Nee, ik ben niet tegen iedereen aardig!
Nee, ik respecteer niet iedereens mening!
Ja, ik sla terug als je mij slaat!

En meer van dies... :P
Ben ik nu een eikel? So be it!

Mensen die altijd maar ja en amen zeggen, worden opgevreten in de wereld. Op die manier bereik je niks

Je kent het gezegde: De brutale mens heeft de halve wereld....en het is waar.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 20:06 schreef Lordy79 het volgende:
Miss, ik geloof dat we het daar ook wel eventjes over hebben gehad en we waren het vrij eens. Respecteren okee, maar niet zonder je eigen identiteit te verliezen. Ook extremisme in het respecteren kan bestaan/bestaat, denk ik.
Maar waarom moet je je mening dan altijd zo verpakken dan. Ik ben van mezelf nogal hard in me bewoordingen en vrij direct. Omdat ik als ik moeilijk ga lopen doen mensen het vaak toch niet snappen. Dus gebruik ik harde direkte woorden. Maar dan word je altijd beschuldigd van het feit dat je andermans mening niet respecteert.
Ik vind het vaak zo ind e huidige maatschapij dat iedereen zo gemaakt aardig tegen elkaar loopt te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12020

Ik ga ff meekotsen. Vooral op van die mensen die eigenlijk gewoon heel bot iets willen zeggen, maar daar dan nog allerlei (politiek correcte) voorbehouden tussen moeten plakken zodat het nog een half uur duurt (als het er nog uit komt)
En als tweede op van die mensen die heel erg aardig & poeslief doen... Totdat iemand zich omgedraaid heeft (roddel roddel, enz)

En nog maar een puntje erbij: bepaalde meningen die je schijnt te moeten hebben: je moet tegen de bio-industrie, voor orgaandonatie, voor vluchtelingenopvang enz zijn.

Aan de andere kant: politieke correctheid is tot op zekere hoogt nodig, om te voorkomen dat iedereen meteen ruzie krijgt (en erger). Er zijn nu eenmaal gedragscodes nodig om als een grote groep mensen normaal samen te kunnen leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Verdrietig

Op dinsdag 29 mei 2001 20:13 schreef MissX het volgende:

Maar dan word je altijd beschuldigd van het feit dat je andermans mening niet respecteert.
Tja, ik weet niet waarom anderen dat zo raar vinden. Jouw manier van het uiten van je mening is niet de mijne. Is dat erg? Waarom zou dat erg zijn?
Je bent iets directer dan ik, maar ik geloof er niks van dat jij andermans meningen/overtuigingen niet respecteert. Daarbij heb ik wel eens gezegd dat respect een illusie is en dat je de mens achter de mening wel kunt respecteren, maar de mening zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18020

Het hangt er een beetje vanaf wat je onder respect verstaat.

Als ik iets doe wat jou niet aanstaat en je zegt er wat van, dan kan je nog steeds respect hebben voor mij.

Ook als je met gymschoenen niet wordt binnengelaten, kan je respect tonen door niet verder te praten en weg te gaan.

Respect is het intreseren in andermans regels / gedrag en dat accepteren. Als je je niet interesseert voor iemand zijn gedrag, toon je ook geen respect.

Als je wat hebt te zeggen en je doet het gewoon plat, dan toon je meestal meer respect voor die persoon, dan wanneer je het verhaaltje gaat verpakken, zodat je nog altijd kan zeggen : nee, dat bedoelde ik niet zo :+
Zodra je je mening "zonder doekjes" gaat geven om een ander te kwetsen, dan toon je geen respect meer.

Het gaat dus niet zo zeer om de manier WAAROP je het doet, maar eerder WAAROM je het doet.

Daarnaast vindt ik het heel gewoon dat je geen sportkleding aan hebt in een discotheek, als ik met mn normale kleren ga sporten staat ook iedereen raar te kijken.

Vindt je dat respectloos?? Misschien komt dat doordat JIJ zelf geen respect toont voor de regels van die discotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18020

Op dinsdag 29 mei 2001 21:34 schreef el_marcianito het volgende:
Ik ga ff meekotsen. Vooral op van die mensen die eigenlijk gewoon heel bot iets willen zeggen, maar daar dan nog allerlei (politiek correcte) voorbehouden tussen moeten plakken zodat het nog een half uur duurt (als het er nog uit komt)
Als je iets bot zegt, kan je erop aangekeken worden. Meestal maakt dat weinig uit, behalve als je baan er vanaf hangt. In privesfeer wordt er dan ook weinig verpakt, lijkt mij. Verpakken heet trouwens diplomatie
En als tweede op van die mensen die heel erg aardig & poeslief doen... Totdat iemand zich omgedraaid heeft (roddel roddel, enz)
Niet altijd, das alleen bij truttige koetjes en kalfjes gesprekken. Twee geliefde kunnen best heel erg aardig zijn zonder te roddelen
En nog maar een puntje erbij: bepaalde meningen die je schijnt te moeten hebben: je moet tegen de bio-industrie, voor orgaandonatie, voor vluchtelingenopvang enz zijn.
Dat is weer maatschappelijke verantwoordelijkheid. Wij (Nederlanders) willen blijkbaar voor bovenstaande punten staan, als je er niet mee eens bent en je zegt het toch, dan druis je tegen onze (maatschappelijke) waarde in. Respect heeft hier niets mee te maken.
Aan de andere kant: politieke correctheid is tot op zekere hoogt nodig, om te voorkomen dat iedereen meteen ruzie krijgt (en erger). Er zijn nu eenmaal gedragscodes nodig om als een grote groep mensen normaal samen te kunnen leven
Klopt, maar dat wilt nog niet zeggen dat je elkaar moet respecteren of ruzies gaat ontwijken (uitstel is niet altijd afstel) met diplomatie.
je moet gewoon weten wanneer je je kop dicht moet houden en wanneer je je bek moet opentrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Verdrietig

Tja, ik denk dat de meesten zich wel kunnen vinden in het feit dat je geen sportschoenen in de dansfabriek mag dragen. Ik werd trouwens ook bij mijn schouder gepakt toen ik 1 minuutje binnen was om iets af te geven met mijn jas aan... jas moest uit, voor die ene minuut... maar ja..

Als het gaat om levensovertuigingen is het natuurlijk al heel anders.
De traditionele moslim-, joden-, en christenreligies zijn nog wel te slikken en te respecteren door niet-gelovigen.

Maar als het gaat om oorlogen om die religies, het offeren van dieren of zelfs kinderen, dan gaat het respect weg.

Dus ik denk dat hoe verder een overtuiging tegen JOUW overtuiging ingaat, hoe minder respect er overblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Maar waarom moet je je mening dan altijd zo verpakken dan. Ik ben van mezelf nogal hard in me bewoordingen en vrij direct. Omdat ik als ik moeilijk ga lopen doen mensen het vaak toch niet snappen. Dus gebruik ik harde direkte woorden. Maar dan word je altijd beschuldigd van het feit dat je andermans mening niet respecteert.
Ik vind het vaak zo in de huidige maatschapij dat iedereen zo gemaakt aardig tegen elkaar loopt te doen.
Gemaakt aardig is ook heel erg irri, maar tact is ook niet erg...

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03-2024

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ik vind het lastig om iemand in zijn waarde te laten als hij zeg in de christelijke god te geloven en vorvolgens niet meer naar mijn argumenten wil luisteren omdat hij dat nu eenmaal "gelooft"

dan is het alsof ik opeens respect en waardering moet hebben voor iemands overtuigingen terwijl hij dat niet voor de mijne heeft.

these were only my two cents

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Verdrietig

Op dinsdag 29 mei 2001 23:53 schreef XangadiX het volgende:
ik vind het lastig om iemand in zijn waarde te laten als hij zeg in de christelijke god te geloven en vorvolgens niet meer naar mijn argumenten wil luisteren omdat hij dat nu eenmaal "gelooft"
Hoe kan ik respect hebben voor een overtuiging die dwars staat op de mijne? Dat heb ik al eerder gezegd. Als ik vind dat gras blauw is en jij vindt dat gras groen is, dan KAN ik het feit dat jij het gras groen vindt toch niet respecteren? Ik kan JOU wel respecteren, we hebben andere dingen die we wel delen, maar NIET het feit dat jij het gras groen vindt, want het is toch echt blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 09:49

JT

VETAK y0

Voorbeeldje van wat Stealth bedoeld :

Ik heb nog Thunderdome shirts. Vind ik ook mooi. Kom ik op school. Word er door een of andere eikel uitgelachen omdat ik dat draagg.....want ja..dan ''hoor ik er niet bij''......Ik hoor helemaal nergens bij.

Er zit bij ons op school een jongen met een hartkwaal. Hij loopt en beweegt erg vaag en is stil. Daar kijken mensen hem op aan. Maar waarom nou ??? Gaan ze grapjes over hem maken waar hij bij staat enzo. Dat is toch zwaar triest ????

En het laatste wat ik zou willen hebben, is het gevoel erbij te horen. Ik HAAT dat. Ow, laat ik maar even voor 500 piek kleren halen, anders hoor ik er niet bij. En dan nog roken en dronken worden.

Nog een voorbeeld : iemand die je kent kom je tegen op school. Zeg je hem/haar gedag, zegt ze nix. Kom je dezelfde persoon op straat tegen, dan zegt ie je ineens wel gedag !!! |:( Want ja....stel je voor dat z''n vrienden weten dat hij ''Jeffrey de computernerd'' kent. Alleen hier maken ze 2 fouten.

Ten 1ste : als je vrienden je daarop aankijken, dan zijn het geen echte vrienden.
Ten 2de : ze hebben een totaal verkeerd beeld van mij. Dat is een beeld dat ontstaat uit een hobby van mij. Mensen hebben een hekel aan mij omdat ik totaal het tegenovergestelde ben van iemand die erbij wil horen. Ze kennen me geen eens en toch oordelen ze over mij !!! M''n vrienden weten dat ik erg veel doe met computers, maar ze weten ook dat ik geen ''computernerd'' ben.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Pagina: 1