Verwijderd

Topicstarter
Wat is de beste manier om zelfmoord te plegen? Niet dat ik het zelf vanplan ben maar ik zou wel eens willen weten hoe je jezelf het best om zeep kunt helpen en dan het liefst op een beetje spectaculaire manier dus niet van een gebouw afspringen of een kogel je hersens injagen!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op dinsdag 22 mei 2001 14:08 schreef Sjoerdie het volgende:
Wat is de beste manier om zelfmoord te plegen? Niet dat ik het zelf vanplan ben maar ik zou wel eens willen weten hoe je jezelf het best om zeep kunt helpen en dan het liefst op een beetje spectaculaire manier dus niet van een gebouw afspringen of een kogel je hersens injagen!
Dat vink anders best spectaculair.

Als ik echt dood zou willen zou ik een pilletje nemen ofzo. Tenminste iets waarbij ik maar weinig pijn voel.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Slotje.

met een serieus topic over zelfmoord is niets mis, maar ik heb niet de indruk dat dit een serieus topic gaat worden. Als mensen spectaculaire manieren willen horen hoe je zelfmoord kunt plegen dat vind ik daar toch weinig levensbeschouwelijks meer aan.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett